Raskaaksi 2015

Silv: Tervetuloa takaisin.:)

Nuuhku: Kuulostaa lupaavalta noi siun oireet.:)

Tervetuloa Aphrae, Sydänpylly ja Mami91 ja plussatuulia!:)

Täällä ollaan yövuorossa. Eka yö menossa. Menkat tosiaan alko eilen illalla eli 1 kp lasketaan tää päivä. Siteeseen oli tullut kunnon vuotoa ku heräilin aamulla. Harmittaahan tää taas, mutta toisaalta ok ku ne menkat sittenkin ilmesty.
Vieläkin kyl ihmettelen sitä viime viikon vähäistä vuotoa, et mitä se oli....:confused005ku ei miul ikinä oo ollu sellaista, vaan vuoto on alkanu kunnolla heti. Lähinnä mietityttää se, että oisko siellä sittenkin yrittäny olla jotain....:silent

No, mutta yk 4 alkoi. Pittää koittaa kaikki keinot ottaa käyttöön tähän kiertoon, ainakin se greippimehu( vaikken siitä tykkääkään) ja se vehnis. Mistäs sitä vehnistä ny sai ostettua ja milloin sen käyttö piti aloittaa? Miekin täs mietin ku oon ny kahes kierrossa käyttäny sitä cb-digi ovistestiä ja sieltä on tullu se hymiö, mut onko se silti satavarmaa et se ovulointi tapahtuu??? On miul limat ollu sillo ja niitä oviskipuja, mut silti mietityttää.

Tuosta kaksoisraskaudesta. Miulhan ja miun veljellä on/ois kaksoissiskot, miusta kahta vuotta vanhemmat, mutta toinen kuoli ennen syntymää ja toinen eli puoli tuntia ja molemmille annettiin hätäkaste. Raskaus oli täysiaikainen ja molemmat oli norm, mittaisia/painoisia. Hyö kuoli hapenpuutteeseen.:crybaby2 Kätilön vika kun ei toiminut oikein.:angryfire Itku tulee aina etenkin jouluna kun viedään kynttilät haudalle.:sad015 Oon kuullu, et kaksoisraskaus ei miulle periintyis vaan saattaa hypätä yhden sukupolven yli.

Vihdoin täällä taas! :) Mä en oo päässyt kirjautumaan tänne perjantaista asti kun oli jotain ongelmia mun tunnuksessa mutta se onneksi korjattiin nyt. :)

Täällä oli taas niin paljon tekstiä, mutta lyhyesti,

Mymmelisti pahoittelut tädistä! :( Mä niin toivoin että olisit jo siirtynyt tuonne odottajien puolelle. ❤️ Voimahali sinne.

Pahoittelut kaikille muillekin negan/tädin kohdanneille. :( Kovasti tsemppiä uuteen kiertoon. <3

Täällä oli uusia plussia, JEE!! ONNEKSI OLKOON LILIINA, MINTTULAKU JA TINTTARILLA!! :) ❤️

Muurahaisen ovisplussa oli todella vahva, minäkin epäilin että oisko merkki raskaudesta kun tuli vasta nyt. Toivottavasti siellä on tärpännyt. :)

Öö, mitä muuta.. Kaikille uusille tervetuloa mukaan ja pikaista plussausta teille. :)

Tsemppiä kaikille piinapäiviin ja toivotaan, että plussa tulisi pian. <3.

Muurahainenko kysyi siitä paidasta? :) Mä en tehnytkään sitä itse, koska löysin silloin ulkomailta valmiin paidan ja ostin sen ennen kotiin lähtöä ja tälläinen kuva lähti miehelle. :)

Be rv 4+5

ImageUploadedByVau Foorumi1426538675.812479.jpg

Tinttarilla, Minttulaku ja Iiliina :woot: valtavasti onnea plussista!!!

Voi Mymmelisti ❤️ Olin niiiiin varma, että plussaat.... Pahoittelut tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon ❤️

Beisla, en tiedä vielä tarkkaa LA:aa, kun laskuri heittää muutamalla päivällä :oops: mutta joskus loka-marraskuun vaihteessa. Elättelen toivoa, että saisin tietää sen perjantaina.

Iiliina, täällä kans oon pohtinut avaavan ja kortisonisuihkeen turvallisuutta. Täytyy muistaa perjantaina niistäkin kysyä...

Taikatuuli, ite löysin tota vehnänalkioöljyä Halpa-Hallin luontaistuotehyllystä, merkki on Hankintatukun Neo-E ja hinta noin 8€ Kannattaa aloittaa heti kierron alusta niin ehtii vaikuttaa jo alkaneeseen kiertoon. Teelusikallinen päivässä vaan naamaan namskis :grin

Ja kylläpä tuli kyynel silmään Taikatuuli ton sun tarinan takia :sad001 Kaikkea sitä voikin tapahtua ja teillä vielä 2 kertaa! :mad: Mulla saattaisi olla myös kaksonen ellei olisi kohtalo puuttunut peliin! :eek: Äidillä oli ollut vuotoa alkuraskaudessa ja olivat epäilleet kaksosiksi joista toinen olisi mennyt kesken.

Muokattu viimeksi:
Tervetuloa uusille! :) pikaista plussaa+

Taikatuuli, kamalan rankka varmasti tuollainen kokemus :(

Be, kiva kun saivat vian korjattua ja olet taas takaisin :) todella söpö paita! :)

Oma napailuu tähän väliin taas. Tänään päivällä ennen töihin lähtöä alkoi sattumaan alavatsaan ihan himepaljon! Säteili selkään ja häpyluuhun ihan kunnolla ja veti tän neitosen lattiaa vasten, niin yllättävä ja kova kipu oli. Istumaan en pystynyt ollenkaan, olis ollu kiva syödä istualteen.. Kesti jonkun 15min ehkä?
Siis jos menkkojen pitäisi alkaa tänään tai huomenna, se olis ollu täysin selkeä merkki siitä. Mutta ei miulla tässä vaiheessa kiertoa ole ennen minkäänmoisia kipuja ollut :o
Eikai nyt vielä voisi mitään mahdollisesti kiinnittymiskipuakaan olla? :o pe sain ovistestiin plussan..

Nenna kp17/33(30-35) dpo 2? Ja yk11 :)
Tuntuupa muuten oudolta, ett parin viikonpäästä ollaan jo vuosi yritetty :o :D

Silv ihanaa että olet täällä taas! :) Toivottavasti uusi plussa tulee pian ja pieni pitää tiukasti kiinni loppuun asti. :) ❤️

Taikatuuli voi, niin rankka ja surullinen kokemus. :( <3

Pääsi vahingossa edellinen viesti lähtemään hiukan liian aikaisin...

Carnagan ❤️ Olen niin pahoillani! Voimia teille :hug013

Onnea Pepelle ja Aneskalle hienoista digituloksista! ❤️

Voi, kun Mariskalla on jo kertynyt viikkoja! Iiiiiiks!!!!! ❤️

Onnea Muurahainen o-plussasta! Ihan mieletöntä! :woot: Mulla on jotenkin hyvä tunne sun puolesta. Vähän samanlainen, kuin Pepen puolesta tuli, kun näki Pepen o-testin.

Hurjasti tsemppiä pallojen poksauttelijoille! ❤️ Ihan mielettömän hyvä idea! :)

Silv, ihana kuulla susta! Niin toivon, ettette joudu odottelemaan lääkäriin asti, vaan plussat ennen sitä pysyvän plussan ❤️

Pahoittelut Taikatuuli tädistä! Tsemppiä uuteen kiertoon ❤️

Tervetuloa uusille ja pikaista plussaa!

Täällä onkin monella piinapäivät lopuillaan, tsemppiä ihan mielettömästi ja plussaonnea! Niin tiedän, että lähipäivinä alkaa taas niitä plussia tupsahtelemaan! :woot:

On. Nyt on sitten kohta viikko nukuttu ihan kivasti eli kaksi viikkoa meni unilääkkeiden lopetuksesta, niin kuin lääkäri pelotteli. Nytkin meinaan nukahtaa pystyyn, mutta oli pakko tulla lukemaan kuulumiset. Oli niin touhun täyteiset 5 päivää, ettei täällä ehtinyt "roikkumaan". Perjantaina jännätään sykettä ja 1.4. ensimmäinen neuvola, iiiks!

Myy82 rv 7+1

Miulle jäi sillon pienenä hyvin muistiin ku äiti kertoi toisille asiasta. Siskoista ei oo tietenkään mitään kuvia, mut hautajaisista on kuvat ja siinä näkyy pienen pieni arkku.:sad001 Tosiaan, jos kätilö ois toiminu oikein, meillä ois isosiskot!

Nennaa: Hyvä juttu, et metallinpala saatiin silmästä pois.:)

Myy: Siulhan on kertyny mukavasti jo viikkoja ja kiva kuulla, että oot saanu nukuttua hyvin.:)

Larissa: Kiitos vinkistä vehniksen suhteen.:) Hitsi ku en muistanu koko asiaa ku kävin kaupungissa tännään.:sad001 Saiskohan sitä ihan Tokmannilta tai s-marketista tai k-kaupasta? Pitää käyvvä katsastamassa tään kylän valikoimat.
Täällä taitaa olla jo porukka yöunilla. Toivotan teille hyvää yötä.:) Mie lähen tässä tekemään hiljaisen kierron osastolla.

Hei pitkästä aikaa. Täällä on ihan hirveesti tekstiä tullut enkä ikävä kyllä ehdi lukemaan nyt kaikkea. Plussanneille onnea ja tarrasukkia matkaan ja pahoittelut kaikesta ikävästä.

Täällä ollaan ihan reilusti tauolla kaikesta yrittämisestä. Clomeja en kolmatta kiertoa aloittanut. Kroppa eikä mieli olis jaksanu ainakaan kovin hyvin niitä sivuvaikutuksia eikä niitä olis ollut järkeä ilman luovuttajaa syödäkään. Luovuttaja tosiaan ehi ihan kunnolla vetäytyä ennen kuin mä ehdin sanoa etten halua hänen kanssaan enää jatkaa. Oon aatellut että pidän nyt muutenkin taukoa, keskityn töihin ja itseeni ja samalla pidän uuden luovuttajan varalta silmät auki. Kauanko tauko jatkuu, en osaa enkä haluakaan vielä sanoa.

Muuten menee kaikenkaikkiaan hyvin. Töitä on ollut kivasti, uus koti on ihana ja pari uutta lemmikkiäkin muuttanut mun luo. Tätä nykyä mulla on itseäni vanhempia lemmikeitä, nimittäin kaksi kilpparia. Niillä on ikää jotain 30 ja risat :D piti ostaa myös uus auto kun entinen alkoi päästelemään kuolon korinoita. Eihän se mikään uuden karhea biili ole mutta kulkeepahan eikä äännä pahasti. Tällä mun valtavalla autotietämyksellä se riittää :D

Voikaahan hyvin ja plussailkaa kaikki pian :) saatan käydä aina välillä kurkkimassa mitä tänne kuuluu.

Milttis: Kiva kuulla siusta pitkästä aikaa. :) Toivon, että löydät tauon aikana mahdollisen uuden luovuttajan. Hyvä, että siulla menee hyvin. Käyhän tosiaan kurkkaamassa välillä meitäkin ja kertomassa omia kuulumisia.:)

Voi Milttis, ma oon miettinytkin monesti etta mita sulle mahtaa kuulua. Ala unohda meita ihan kokonaan! Toivottavasti kaikki jarjestyy ja loydat uuden, jarkevan luovuttajan. :)

tuota muuten mietin että kun toisena päivänä millon sain myös vahvan viivan o-testiin oli ihan järkyttävät kivut illalla oikeella puolella munasarjoissa että oliko sillon sitten jo dpo 0 vai vasta sit seuraavana päivänä:think005:anyone sinänsä eipä sillä kai yhdellä päivällä niin suurta väliä ole mutta kunhan pohdiskelen:)

MindiS kyllä mä aattelin pysyy vielä pöksyissäni ja ootella ainakin tän päivän. Tänäänhän niiden menkkojen pitäis tulla. Näin taas yöllä unta kahta viivaa näyttävästä testistä. Tällä kertaa olin myös neuvolassa käymässä. :laughing021 Viime pe siis eka viivauni...
Eilen tuli haettua rautatabuja kun ei meinaa jaksaa mitään. Yleensä hemoglobiini on tosi hyvä, mutta josko ois nuukahtanu. Alkaa olla aikamoinen tää pilleriarsenaali jo. :wacky:

En nyt muista ketkä oli pohtinut raskautta ja astmalääkityksiä.. Mulla siis astma ja olen saanut kuulla sekä v. 2000 että 2011 että sikiön kannalta on parasta äidin hyvä hapettuminen eli kortisonisuihkeet on hyvinkin sallittuja. Allergialääkkeistä sen sijaan osa on suositellumpia kuin toiset eli niistä kannattaa kysellä jos käyttää.

Sydänpylly, Varmasti 2viikon väli riittää hyvin testailuun. Mulla on altistuminen vain satunnaisina päivinä omista työtehtävistä riippuen.

On. Ja kurvasihan se täti jämptisti paikalle dpo 14 eli yritys pääsee kunnolla alkuun.

Aphrael kp1/28 (2 edellistä kyllä yli 35) js yk1.

Muoks. Kirjoitusvirheet sponsored by Lumia ;)

Taikatuuli74 oon tosi pahoillani että täti tuli kylään :/ mullakin oli tuo viime vuoto just semmone että alko myöhässä ja alko vaan pienenä tiputteluna jota oli pari päivää ja sit vasta kunnon vuoto ja sit se kestiki normaalia pidempään. Viimeks ku mulla oli semmoinen vuoto ni se todettiin tuulimunaksi :/
Ja siitä greippimehusta ni se ei kyllä ole mitään herkkua ni luulen että jos löydät sitä appelsiini greippimehua ni se vois ehkä olla vähän siedettävämpään :D
Tosi pahoillani olen menetetyistä isosiskoista :( itse menetin pikkuveljen kuukausi ennen laskettuaikaa, mutta onneksi äiti tuli heti uudelleen raskaaksi niin minulla on nyt paras veli enkä vois etes toivoa parempaa :)
Kohta3 oi oi, aika jännää että noin arvot heittelee, jospa se ois hyvä merkki ;)

Kiitos Aphrael! Tuli heti paljon parempi mieli, kun tietää, ettei raskausajan liikunta jää rasitusastman takia pois.

Nennaa, tarkkaile pikkuhousujasi! Mulla oli suunnilleen samoilla kiertopäivillä kovaa alavatsakipua ja n. puolivuorokautta myöhemmin veristä vuotoa. Voi noi sun kivut ihan hyvin olla kiinnittymistä.

Onko kenelläkään tietoa että minkä vitamiinin puutos voi johtaa suupielen halkeiluun? Tosi inhottava ongelma joka alkoi tänään? Mietin että jos hakis apteekkista taas yhden pilleripurkin :D
merkkasin eilen kiertopäiväni väärin se onkin jo 23/26-28

Huomenta! Yöllä oli niin kova ahdistus mahalla, etten voinut nukkua mahallani, joten en vaan malttanu milläääään :D Nyt koitan vaan pitää pokkani perjantaihin asti, vaan noinkohan onnistuu, kun mun silmät väkisin tahtoo nähdä tossa jotain :D

Kp 25(laitoin eilen senkin väärin)/27-30, dpo 9.

Muoks. Testin tausta on kellertävä B-vitamiinin takia :D

Liitteet

• 1426569364514.jpg
    1426569364514.jpg
    27.3 KB · Katsottu: 200
Takaisin