Moikka moi!
Mä vähän lueskelin näitä viimeisimpiä juttuja pitkästä aikaa :) Olin siiis tasan vuosi sitten kuumeilemassa tuolla Raskaaksi 2014-ketjussa. Kuumeilu jäi melko lyhyeksi ja nytpä tuo kuumeilun kohde tulee pian jo 3 kk

Harmillista että täällä on vielä "tuttuja naamoja", erityiset plussatuulet heille jotka mut muistaa ja kaikille muille myös! :) Erityisesti tuo
Pepen plussa jäi mieleen, superonnittelut! :) Ja mitä
Larissalle kuuluu? Johonkin tutkimuksiin menossa? Tsemppiä sulle
muurahainen, muistan että sun ovikset oli mysteeri jo silloin kun vielä seurasin tiiviimmin
Mulla siis kaksi lasta, tyttö 09/13 ja poika 12/14, kolmas lapsukainen olisi vielä toiveena

Pikkuhiljaa on käynnistynyt tuo synnytyksen jälkeinen seksielämä ja nyt pitäisi miettiä ehkäistäänkö vai joko sille kolmannelle annetaan lupa tulla. Vielä kyllä täysimetän, eikä mulla ole kuukautiset alkaneet, tiedä sitten minkä verran luonto hoitaa tuota ehkäisyä. Esikoisesta meni reilu 3 kk kun tuli ekat menkat, nyt alkaa kuopus olemaan samoissa.
Pari päivää sitten oli ihme limoja (ovulaatio?!?) ja silloin oli just tuo "eka kerta" ja ilman ehkäisyä. En tiedä, pitäisköhän tässä parin vkon päästä tehdä raskaustestiä ihan varuiksi
Eli ehkäpä mäkin vähitellen seurailen näitä juttuja :) Nuo kaksi pientä pitää kyllä kiireisenä, mutta oman ehtimisen puitteissa. Tämä pväuniaika on oikeasti ainoa hetki pvässä kun ehtii täällä käymään, tai ainakaan kirjoittamaan.
Plussatuulia kaikille!