Raskaaksi 2015

Mulle kylla tulis noista muurahaisen testeista mieleen, et eihan ne ovistestit vaan raskautta nayttais? Onks sulla yhtaan r-testia hollilla?
Onhan mulla r-testejäkin tuolla kaapissa. jotenkaan en vaan usko että siihen plussa tulisi, et eiköhän oo vaan ovis myöhässä...

Moikka moi!

Mä vähän lueskelin näitä viimeisimpiä juttuja pitkästä aikaa :) Olin siiis tasan vuosi sitten kuumeilemassa tuolla Raskaaksi 2014-ketjussa. Kuumeilu jäi melko lyhyeksi ja nytpä tuo kuumeilun kohde tulee pian jo 3 kk :Heartblue
Harmillista että täällä on vielä "tuttuja naamoja", erityiset plussatuulet heille jotka mut muistaa ja kaikille muille myös! :) Erityisesti tuo Pepen plussa jäi mieleen, superonnittelut! :) Ja mitä Larissalle kuuluu? Johonkin tutkimuksiin menossa? Tsemppiä sulle muurahainen, muistan että sun ovikset oli mysteeri jo silloin kun vielä seurasin tiiviimmin :Heartred

Mulla siis kaksi lasta, tyttö 09/13 ja poika 12/14, kolmas lapsukainen olisi vielä toiveena :Heartred Pikkuhiljaa on käynnistynyt tuo synnytyksen jälkeinen seksielämä ja nyt pitäisi miettiä ehkäistäänkö vai joko sille kolmannelle annetaan lupa tulla. Vielä kyllä täysimetän, eikä mulla ole kuukautiset alkaneet, tiedä sitten minkä verran luonto hoitaa tuota ehkäisyä. Esikoisesta meni reilu 3 kk kun tuli ekat menkat, nyt alkaa kuopus olemaan samoissa.
Pari päivää sitten oli ihme limoja (ovulaatio?!?) ja silloin oli just tuo "eka kerta" ja ilman ehkäisyä. En tiedä, pitäisköhän tässä parin vkon päästä tehdä raskaustestiä ihan varuiksi :nailbiting: :nailbiting:

Eli ehkäpä mäkin vähitellen seurailen näitä juttuja :) Nuo kaksi pientä pitää kyllä kiireisenä, mutta oman ehtimisen puitteissa. Tämä pväuniaika on oikeasti ainoa hetki pvässä kun ehtii täällä käymään, tai ainakaan kirjoittamaan.

Plussatuulia kaikille!

Sandy imetätkö vielä? vai onko kierto aina palautunu imetyksestä huolimatta..itellä ei menkat oo vieläkään alkanu vaikka esikoinen täyttää vuoden ens kuussa ja toista täällä tosiaan kuumeillaan.. MUTTA äsken varsin tein ovistestin kun ollut pari päivää pöljä olo ja äsken ennen testiä maha oli ihmeen kipeä vähä aikaa niin testi näytti plussaa...siis plussaa mikä harvinaista minun kohilla niin ajattelin että pitää tänään saada tuo äijä kellistettyä keinolla millä hyvänsä koska pakko testata jos onnistuis raskautumaan ihan itekseen.. :wink

Mulla alko kakkosesta menkat 6 vkon päästä synnytyksestä, vaikka täysimetin tuota 6kk ja vielä luovutinkin maitoa yhteensä 30 litraa 2-4kk kuluttua synnytyksestä :D Menkat tuli vieläpä suht säännöllisesti, vaikka hormonikierukan asennus niitä hiukan sotkikin siinä 4kk päästä synnytyksestä...

Azalea Niin se tuo kierron palautuminen jokaisen kohdalla vissiin omanlaisensa mutta mulla ainakin tunnosti että imetys pitää menkat poissa tai niin luulin..imetin 8kk..

No nyt hyvä tarkkailla tilannetta alkaako kierto parin viikon päästä vai vai..riippuu nyt saako tuota äijää alistettua..:)se vaan vähä huono kun jos ite on päällekäyvä niin se juoksee karkuun..pitäs hienovaraisesti osata sitä rohkasta :)

Tervetuloa uusille ja tervetuloa Sandy takasin! :) olkoon pikainen teidän visiittinne tällä puolen! :)

Murkku, miekin toivoisin ett tekisit sitten myöhemmin raskaustestin❤ :)

Voi Mymmelisti, kun teillä tosiaan menee todennäkösesti pitkälle tuo :( toivottavasti saisitte ajat ennen kesälomia ja pääsisitte edes tutkimuksiin ennen sitä! :)

Plussatuulia kaikille!❤

On; kyllä taitaa ihan selkee ovis olla ollut miulla, kun eilen oli paukahtanut pari finniä pärstään ja viimeyönäkin yksi lisää :D kiva herätä kun mies painelee niitä ja kysyy ett "onks kipeet, ku on aika mojovan kokoset" :D
Tällä kertaa limat loppuivat ku seinään oletetun ovispäivän iltana. Tulihan sitä onneksi pari kertaa pupuiltua, toivottavasti riittää :)
Miekin kattelin viimeyönä ett mistä sen kuukupin tilaisin ja taisinpa löytääkin suht edullisen mestan, eli sinne sitten tilausta tekemään ensiviikolla (vai pitäiskö kattoa, ett tuleeko ne menkat vai eikö, kun tällä kertaa ollaan ainki oltu asialla täsmälleen oikeeseen aikaan?)

Mä tosiaan imetän vielä. Sitähän mä vuosi sitten täällä pohdin esikoista imettäessä että voinko edes tulla raskaaksi.... ja kyllähän mä tulin sitten melkein heti. Ensin oli kemiallinen, mutta heti seuraavasta kierrosta sitten uudelleen raskaana. Esikoinen oli tuolloin loppuun asti menneen raskauden alkaessa reilu 6kk ja imetin häntä vielä pari kertaa vuorokaudessa.
Olen siis tämmöinen melko helposti raskautuva.... Siksi siis pitäisi olla varma olenko heti valmis uuteen raskauteen jos ei ehkäisyä käytetä... Ainahan tietysti tilanteet voi muuttua ja mistäs sitä tietää vaikka sen kolmannen alulle saaminen kestää.

Tänneppä onkin tullut jo viestiä mukavasti. Huomenna pitäis sitten menkat alkaa jos on alkaakseen. Viimeyönä oli ehkä 30 min tosi kipeää juilintaa mahassa, mutta katosi.. tätä juilintaa on ollut yöllä usein ja iltaisin. on vaan hirmu jännä että se kipu loppuu seinään, kun yleensä ennen menkkoja se kestää kestää pahenee, eikä mene ohi ennen lääkettä ( tai sitten ennen menkkoja ei kipua ollenkaan) Huomenna iltapäivästä testiä ostamaan ja ylihuomenna aamulla ensimmäinen testailu :) Kyllä jännittää, mutta levollisin mielin, että se oma vuoro tulee kun odottaa kärsivällisesti :)
oireet pysynyt aika samana. pientä nipistelyä, jomottelua, alaselkä kipeä ja rinnat vähän arat ( yleensä päivä ennen menkkoja paljon aremmat) pientä kylmää pistelyä tuolla alhaalla ja reisien sivuilla. Eipäs nytten liikaa saa ruveta ajattelemaan :) vielä lisäys, että niin ja menkkamainen turvotus katosi :O erittäin omituinen kierto taikka sitten <3

Muokattu viimeksi:
Voi Mymmelisti <3 toivotaan että teidän tutkimukset etenee nopeammin kuin pelkäät. Ja täytyy edelleen sanoa, että sulla on aivan käsittämättömän hieno asenne ja pitkä pinna!

Sandy, kiva kuulla sustakin! <3 Hyvää kuuluu mullekin vaikka edelleen täällä roikun :D Toukokuussa on aika naistenpolille loppukierron tiputtelun ja lyhyen luteaalivaiheen takia. Toki toivon plussaavani ennen sitä :D ;)

Murkku, komppaan muita eli tee r-testi ihan varuilta!

Nennaa, täällä on kans ilmestyny yön aikana megafinni keskelle poskea. Ai mikä ovis? :D

Larissa kp 16/27, tjot-k. 9

Muokattu viimeksi:
:love7PEPE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MITÄ MITÄ MITÄ MITÄ SÄ OOT PLUSSANNUT! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Se kävi toteen :Heartbigred Olin pyllähtää tuolilta kun luin sun plussauksesta, jokin ihme toi mut tänne ketjuun just tänään ja ONNEKSI! ONNEKSI OLKOON ISOSTI :Heartbigred:love7

nennaa hyvä, että nyt on selkeät merkit siitä, että ovis on ollut. :happy:

Sandy tervetuloa takaisin, jos näin voi sanoa. :grin Sulla varmasti on kädet täynnä töitä kahden noin pienen kanssa. :happy:

Tuosta kierron käynnistymisestä synnytyksen jälkeen olitte jutelleet. Täälläkin oltiin täysimetyksellä sen puoli vuotta, mutta silti menkat alkoi jo kesäkuussa. Poika syntyi siis huhtikuussa. Heinäkuun menkoista aloin sitten syömään cerazettea ja ne vei mun menkat täysin. Mukavaahan se oli, kun ei tarvinnu menkoista välittää tuon taivaallista, mutta näin jälkeenpäin ajateltuna selvä merkkihän se on siitä, kuinka helposti noi hormonit sekoittaa mun kropan. Jos/kun toinen muksu saadaan, niin enää en hormonaalista ehkäsyä aio käyttää. :wtf:

Mulla muuten tässä iltapäivän mittaan alko sellaset menkkamaiset tuntemukset. Sellasia samanlaisia kramppeja, joita tulee yleensä samalla kun vuoto tulee. Toivottavasti mulla ei kuitenkaan menkat ala..:sorry:

enu kp20/(32)46-69 dpo2

Pakko kai se on uskaltautua esille...
Ensimmäinen haaveissa täällä ja ensimmäinen kierto ilman ehkäisyä menossa.
Kyllä tää kuumeilu vaan on psykologista. :schocked028 Oon kehittänyt itelleni jo raskausoireitakin. (Ja oviksen oireetkin tuli kahteen kertaan. :wideyed: )

Kp 26/28 13dpo(?)

Vielä vähän omanapailen:
Nyt alkoi ihme jyskytyskipu kohdussa, että eiköhän tää ovulaatiota meinaa kuitenkin... Sattuu ihan oikeasti... :( enpä muista tälläisiä kipuja ainakaan pieneen aikaan olleen...

Kohta3 tervetuloa :) toivotaan plussauksia kaikille.
  • Mulla on kierto 24 pv.. huomenna pitäis alkaa. tänään tein yhden citymarketin liuskatestin. olin näkevinäni jotain, mutta näin on käynyt aikasemminkin. Sitä ei millään malta oottaa ja toki kun testikin kehottaa tekemään vasta päivän menkkojen jälkeen niin jos minä testaan päivän ennen oletettua alkmispäivää ja vielä päiväpissasta niin tulos ei kovin vahva.. :D

Kiitos teille taas tsempeistä. Vähän helpotti kun pääsin tänne päätäni purkamaan. Aiemmin mies ainakin pelkäsi kaksosraskauden mahdollisuuden kasvua mikä hoidoissa kasvaa. Yritin sille silloin selittää että siksi osaksi siellä ultrassa ennen sitä käydään josta selvii onko sellainen riski olemassa, ja jos pahasti siltä näyttää voi inssin silloin jättää tekemättä jos niin halutaan. Mutta en tiedä sitten kumpi hänen mielestään pahempi kaksoset vai ei lapsia ollenkaan. :confused:
No mutta heti kun olin teille avautunut niin kun lähdimme salille niin kysyä laukaisi siinä matkalla että pitääkö huomenna mennä sinne klinikalle?:eek::mad::bored: hoh hoijaa ota sit taas noista selvää. Vaihteeksi taas selitin sille koko prosessin miten se menee, monta kertaa mahd. joutuu siellä käymään, paljon tulee noin maksamaan jne. Ja myös miksi pe olisin heti menkkojen alettua halunnut jo soittaa sinne, saako seuraavalle vkolle ultra aikaa ettei turhaan mennä verikokeisiin jne. Ilmeisesti tarvitsi taas vkl miettimisaikaa. Ärsyttää vaan kun ei puhu asiasta mitään vaan itekseen pohtii. Kohta oikeesti taiteilen sille rautalangasta jonkun taulun missä nää samat asiat on vähän kuin mustaa valkoisella. Josko sitten menis jakeluun.

kp3/25-27

Pisama kirjoita miehellesi lappu aikatauluista miten homma etenee, josko hää sitten tajuais... Jaksamisia sinulle!!! Ja tsemppiä!!

Vielä tän verran omanapailen.
Ihmiseksi jolla EI ovulaatiota verikokeiden perusteella tapahdu, sain äsken elämäni vahvimmat viivat ovistestiin...

ImageUploadedByVau Foorumi1426440914.706481.jpg

Muurahainen kp24/30, yk 15

Muokattu viimeksi:
Voi mymmelisti kunpa ne teiän asiat hoituis nopeesti ni ei tarviis kesän yli odotella! Täällä kyllä tuetaan sua ja toivotaan kauheena onnea matkaan että kaikki menis hyvin!
Pisama oon kyllä samaa mieltä että miehet on nii tylsiä kapistuksia välillä ku eivät puhu mitä niitten päässä liikkuu ni mikään ei oikein etene mihinkään suuntaan! Voi ku oppis lukemaan ajatuksia ni vois olla mielenkiintosta ja asiatki sais puhuttua yhessä läpi. Tosin jospa sitä ymmärtäis itte ekana omaa ajatustenjuoksua :DD
Kaikille jotka tutkii omaa ovulaatiota ni ittellä ei koskaan ole tullut mitään merkkejä millonka ovuloin, tai sitten oon vaan niin touhukas tämän uuden asunnon kunnostuksessa ja koirulin kanssa touhutessa että en edes huomaa millonka ois otollinen aika :D mutta onneksi meillä heilutellaan peittoa joka päivä niin eiköhän se joskus sitten sattuisi ovulaationkin aikoihin :D

Takaisin