Raskaaksi 2015

Heissan kaikki! Olen tätä teiän foorumia nyt parisen kuukautta seuraillu sivusta ja jospa sitä nyt uskaltaisi ittekkin liittyä keskusteluun. :D
ihan ekana hurjasti onnea plussanneille ja kaikille plussaa vielä odotteleville kaikki tuki täältä.
Itte ollaan tässä marraskuusta 2014 yritetty esikoista, mutta toistaiseksi aika hiljaista on ollu. Joka kuukausi kyllä innolla aina jaksan tikutella muutama päivä ennen tätin vierailua ja tupakki sekä alkoholi on jäänyt jo puolisenvuotta sitten, ja foolihapotkin on käytössä.
Tyttötiikeri mullakin oli viime kierto todella outo ja melkein hypinkin innosta että olis raskaana, koska etovaa oloa ja valtavaa väsymyksen tunnetta oli liikkeellä, mutta täti tuli kylään kierron 30. päivä ja vuotoa kesti viikon. Vuoto alkoi ihan pienenä tiputteluna kolme ekaa päivää ja sitten tulikin vatsaan kipuja ja kunnon vuoto. Epäilen että minulla ainakin oli tuulimuna raskaus, koska aiemmin on käynyt samoin ja se on todettu silloin tuulimuna raskaudeksi. Nyt odottelen että onko kiertoni tasoittunut normaaliksi eli 26. Tässä siis jännätään vielä viikko.

Mymmelisti pahoittelut tädistä... :sad001

Maaritmarianne tervetuloa mukaan kuumeilemaan ja pikaista plussaa! :happy:

enu kp20/46-69

Nopsaa kommentit puhelimella ennen töihin lähtöä :)

Tervetuloa mukaan Maaritmarianne ja MindiS!

Pahoittelut menkoista Mymmelisti :( Tyhmä täti kun antoi sun odotella ja nostatti toiveita >:(

Napaa: Sainpas kellistettyä miehen eilen ja tänään :D Semmoisia jomotteluita on ollut muniksissa että ovis alkaa olla ovella ;)

Larissa kp 16/27, tjot-k. 9

Muokattu viimeksi:
Tässä kierrossa olen ihmetellyt repäisykipuja jotka ovat nyt kestäneet melkein 2vkoa. Myös eilen häpyluun kohdilla tunsin outoa tunnetta nukkumaan mennessä. Tässä kierrossa oon myös ollut kipeä. Ensiksi silmätulehdukset molempiin silmiin ja päällä vieläkin. Sitten tuli kova flunssa ja lämpö pysyy aamuin illoin yli 37. Ei ole tullut miehen kanssa kuin kerran heiluteltua peittoa tämän kierron aikana alkukierrossa. Mies ei katso edes silmiin ettei silmätulehdus tartu, nyt ei ole varaa olla yhtään kipeä kun uusi firma on lähtenyt pyörimään niin kaikki on jäänyt :D ei silti ei tämän tukkoisuusen ja flunssan kanssa mitään jaksakkaan. Jotenkin odottelen jo seuraavaa kiertoa, jotta raskautuminen olisi edes enemmän mahdollista... Kp23/28-35

mindi S tervetuloa myös sulle. Kirjoiteltiin näköjään samoihin aikoihin. Pikaista plussaa myös sulle! :happy:

Larissa hyvä, että lähestyvä ovis on tullut jo nyt hyvin hyödynnettyä. :wink Onko sulla kp:t vähän väärin tossa viestissäsi? :oops:

enu kp20/46-69

Enu niin taidettiin tehdä, kiitos :)
Maaritmarianne eiköhä se ens kierto sitten ole parempi kun nyt sairastelit kaiken pois, niin peittokin heiluu tehokkaammin ;)

Oudoista menkoista puheenollen, täällä ollut nyt myös sellaiset. o_O Pe alkoi ja silloin tuli parin tunnin ajan ihan reippaasti, hulahti kerralla oikein reippaasti. Mukana oli myös jotain hyytymiä, hyvä kun side riitti. Siteen vaihdon jälkeen ei sitten ole tullutkaan juuri mitään, pientä tuhrua vaan. :wideyed: Et mitäköhän tää oikein on.

Tää vkl mennyt vähän plörinäksi.. oon ollu niin vihainen miehelle. Luulin että oli jo selvä asia että nyt sit aloitetaan inssihoidot ja kun vielä pe varmistin mieheltä asiaa kun olisin sitten soittanut ekaa ultra aikaa niin eikös se taas lähtenyt haannaamaan. :mad: se luulee että ne hoidot voi aloittaa minä vkona vaan, eli olis halunnut lomaviikollansa ne alottaa. Mun meni niin hermo ettei tämmösen asian takia ole valmis käymään pari kertaa lääkärissä ja mennä myöhemmin töihin. Sillä kuitenkin liukumatyöaika. Sr ei edelleenkään ymmärrä että jokainen kuukausi lisää mun ikää voi vaikeuttaa tätä lastenteko hommaa. Sori tuli varmaan sekavaa tekstiä..

Kp 3/25-27

Pisama minkäs ikäinen olitkaan? Oon niin paljon lukenu tätä keskustelua että ei ihan kaikki muistu mieleen :)

Oli joo enu vähän väärin noi kp:t! :D näemmä tekstinsyöttö korjailee noitakin mieleisekseen... xD haha luteaalivaihe vaan lyhenee entisestään :D :D :D

Pisama, hirveästi tsemppiä teille ja jospa se mieheskin tajuais tilanteen. Tosin aika usein noille äijjille saa takoa päähän asioita ja vääntää rautalangasta kuvia että ymmärtäsivät mitä meinataan :D

Tervetuloa Maatitmarianne ja mindiS! Pikaisia plussia!

Mymmelisti :( mikä päivä teillä olikaan lääkäri?

Larissalla on ainakin ovis hyödynnetty!! ;) Nyt vaan jännäilemään!

Maaritmarianne, eihän se onnistuminen tartte kun kerran, jos ajoitus on oikee! :) Paranemisia!!

Pisama, nyt puhut sen miehen ympäri sinne lääkäriin! Jos kerran työajoilta onnistuu, niin oisko joku muu asia mikä tossa jännittää kun ei suostu..? Toivottavasti saatte sovittua.

Täällä mies kellistetty, kp 9/27. Oletettuun ovikseen yli viikko, vaikka kp 5 tuli joku outo viiva ovistestiin. Päätin, että en nyt tikuttele tässä kierrossa, katotaan kuinka käy.

Mymmelistille pahoittelut :( :(

Beisla, kyl se anto puhtaasti väärän tuloksen se testi, hymynaama tuli kp10, mikä ei minun kierroillani oo ees mahdollista. testitikussa oli viivat poikittain, et se oli joku maanantaikappale...
Mut katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan...

Mulle kylla tulis noista muurahaisen testeista mieleen, et eihan ne ovistestit vaan raskautta nayttais? Onks sulla yhtaan r-testia hollilla?

Tervetuloa Maaritmarianne ja mindiS! :)

Lääkäri on 20.4 jollon varmaan saadaan se lähete lapsettomuustutkimuksiin..
Kyl eilen tuli itku kun rupesin miettii, et lääkäri on vasta kk päästä, lähetteessä menee ihan satatuhat varmasti pari kk ja sit onkin kesä ja kaikki on sillon lomalla eli menee syksyyn sit onki meijän aikkii (ike) tehty 3vuotta ja sekään ei tarkota et vielä sillon tulisin raskaaksi.. :(
Yritän nyt vaa ajatella et tää kaikki negatiivisuus johtuu menkoista ja siks onki mieli niin maassa, menkkojen jälkee luulis et on taas energiaa ja sit salille purkaa :)

Mä taidan huomenna käydä ostaa ton kuukupin. Lunette oli suomalainen ja kävinki jo nettisivulla tutustumassa ja katoin et stokkalla oli myynnissä :) sit kotiin kun pääsen joskus yöllä ni saan harjotella sen laittoa :D tai suosiolla odotan et menkat loppuu ja harjottelen sen jälkeen :)

Tervetuloa uudet :) plussa onnea+

Kans aikasemmin kävin kurkkaamassa ja mietinki et larissalla päivät menkin nopeesti eteenpäin :D

Pisama, tsemppiä teille! Toivottavasti mies hetkeksi rauhottuisi ja kuuntelisi ja ehkä myös sitten ymrtäisi myös sinua :)

Unohdinkin tän edellisestä.
Kp 1/29 (vaikka viimekierto olikin 32, mut yleensä 29) yk31 vai onkohan oikeesti yk32?? Ääh en tiiä, ei kai silläkään mitää väliä oo, jotain sinne päin kumminkin :D

Takaisin