Raskaaksi 2015

Larissa, en juo mehua edes vuosittain, jos ei oo itse puristettua, en vaan tykkää :( ainut on Marlin karpalo-(joku mitä en muista) -mehu, jota juon ehkä kaksi kertaa vuodessa, yleensä silloin kun on vti ja se on aika hyvää oikeestaan :)
Siitä kuukupista oonkin pohtinu, ett mitenköhän sopeudun käyttämään sitä kun, öö anteeks yksityiskohtaisuus, mut tunnun jotenkin aika pieneltä (ei voi mies tulla ihan syvälle asti, kun sattuu, vaikkei mikään himoiso mela ookaan kyseessä) :D joten oon pohtinu ett miten ihmeessä sen kuukupin kanssa sitten mulla käy, tai etenkin sen poistamisessa :( :D jotenkin ne vaan vaikuttaa isoilta, vaikka sitä pienintä oon pohtinu (vaiks kaikkialla sanotaan ett jos on kovin runsaat menkat, ni pitäis se isompi valita). Siks se on jääny.. Hahah tyhmiä ehkä jännitän, kyllähän tuon toosan pitäisi venyä tarpeen mukaan :D

Mitä mallia te suosittelisitte, sitä missä on se tappi vai se rinkula ensikertaa kokeilevalle? Tai onhan niitä kai muitakin erilaisia ja erimerkkisiä.. Helpointa ja mukavinta näin alkuun etsisin :D Mut jos mielipiteitä/kokemuksia asiasta saisin kuulla, niin ehkä joskus etenisin tässäkin asiassa :)

Voikun nyt vihdoin plussaisin, ni ei tarttis luovuttaa vauva-haaveiden suhteen :(
Me kun ei miehen kanssa hoitoihin haluta lähteä, vaikka tutkimuksiin voitaisiinkin mennä (mies ei sinnekään tahtoisi kyllä).. Luomuna mennään siis täällä..

Mymmelisti: mulla niitä oli mut oon ollu hullun kiireinen! Me on siis tehty mm. Seuraavia: limysiinuajelu Helsingin hienoilla alueella, stand-up, erilaisia hoitoja kauneushoitolaa, osan oon mä itse tehnyt, katapulti/benji-hyppy, alamäkiautoilu, bingo, keilailu, karaoke, erotiikkaväline-esittely kaupassa ja jonkun kotona, erilaisia rastitehtäviä kaupungilla, seinäkiipeilyä, lattaritunti, morsiussaunan monta eri variaatiota, ja sit on morsiamen mukaan tehty kaikkea pientä ja hauskaa. Mun omissa oli karaokea, keilausta, erotiikkaväline-esittely, kaupungilla hillumista, 2 päivää, kahdet erivaatteet, muotokuva hienoilla alusvaatteilla kuvaajalla, kahvin ja suklaan maistelu alan liikkeessä ja sit kaikkea pientä hauskaa, vikana päivänä laaja brunssi new York meiningillä :)

Hullusti onnea plussanneille!

Leipomaan--> :)

kp17/28-32, oletan että ovis oli nyt kp15-16 kun tänään ei enää kovin kummoista viivaa o-testiin tullut... eli onko nyt sitten dpo mikä? -1?

Ainiin ja tulipa mieleen kun tuossa taannoin äitini kanssa juttelimme, ett niillä oli kestäny vuoden verran melkein saada miut. Tosin siihen väliin oli kerennyt yksi tai kaksi keskenmenoakin tulemaan :( pikkuveljeni sitten tärppäsikin melkein heti miun jälkeen, ei ehtinyt yhtiäkään menkkoja välissä tulemaan :D
Josko tää sitten olisi periytyvää, ettei helpolla raskauduta :D
Oli miten oli, meillä alkaa vuosi lähestyä loppuaan uhkaavaa vauhtia ja päätettiin jo ennenku alettiin yrittämällä yrittämään ettei hoitoihin lähdetä vaan sitten nautitaan loppuelämämme toisistamme❤

Kyfi, jos eilen sait testiin selkeän plussan, niin sitten siullakin taitaa tänään olla dpo 0, sama ku miulla, jos oikein oon ymmärtänyt :)
Sori kun en muista, vaikka taisitkin kuvan laittaa testeistä :(

Nennaa, mulla oli tota samaa "ongelmaa" ennen lapsia eikä näin kahden alatiesynnytyksenkään jälkeen tuolla mitenkään liiaksi tilaa ole, vaikkei yhdyntäkipuja nyt enää onneks ole ollutkaan :) Eli et oo ainoa asian kanssa pohdiskeleva. Itelleni ei esim. ehkäsyrengas sopinut tuolla olemaan muuten kuin taiteltuna (ensin kiersin kahdeksikon muotoon ja sitte taitoin keskeltä niin että oli tavallaan kaks pienempää rengasta vierekkäin), muuten tuntui koko ajan ikävältä ja toi kuukuppi jäi joskus siks hankkimatta, kun sen renkaan käytön jälkeen olin ihan varma, ettei sen mallista kuppia ole olemassakaan mikä tonne sopis. Nyt sitä voiskin alkaa uudelleen harkita, kun on paikkoja tullut venyteltyä kaks kertaa :D

Azalea, hyvä etten yksin pohdi näitä asioita :D
Miekin taittelin renkaan aina kahdeksikoksi, muuten ei mahtunut menemään, mutta kyllä se sieltä ainki tamponin kanssa ihan renkaana takas ulos tuli :D muuten kyllä tykkäsin renkaasta, ei tuntunut tai mitään, eikä yhdynnässäkään haitannut menoa :) paitsi sitten joskus reilun puolen vuoden käytön jälkeen yritti todella usein pyrkii ulos, ja se kyllä tuntui ikävältä :/

Nennaa, itse olen myös pieni alakerrasta ja hyvin on pystynyt kuukuppia käyttämään vaikka juuri samoja juttuja pelkäsin. Siis alakerta on pieni sekä pituus että leveyssuunnassa :D nuvaringin jouduin minäkin aina taittelemaan. Ja mullakin se pyrki aina ulos mikä oli PEESTÄ! Mies ei ikinä pääse kokonaan sisälle.. :D Eli huoli pois sen asian suhteen ettei kuukuppi sopisi!

Suosittelen Lunetten kuppia, sillä se on suomalainen pitkän kehityksen tulos. Materiaali ja muoto on parempi kuin kilpailijoilla (mitä olen ihmisten mielipiteitä netistä tutkinut ennen ostoa). Antennilla olevaa versiota suosittelen, koska antennin voi lyhentää itselle sopivaksi (rinkulaa ei). Ja jos alakerta on "lyhyt" niin sitä antennia saa kyllä lyhentää :D Mulla on ollut se pienempi versio, mutta seuraavaksi ostan sen isomman.

Oliko se liliina joka puhui paprikan himosta? Ja tänään plussasi ;) :D

Tuo oli iso haitta meille ennen synnytyksiä, ettei koskaan voinut mies työntää loppuun asti. Ja jos siinä loppuinnostuksissaan erehty vahingossa työntämään loppuun asti, oli mulla vedet silmissä siitä kivusta. Nytkin se on kyllä kierron jossain vaiheessa selvästi epämukavampaa, mut ei enää tuota kipua.

Mut kokemuksesta voin kertoa, ettei se synnytys silti pienemmilläkään paikoilla oo mitenkään sen tuskallisempaa, mä oon synnyttänyt molemmat ilman kivunlievityksiä. Molemmista kyllä jouduttiin tikkaamaan (esikosta kylläkin vaan siks, että päätti syntyä nyrkki poskella ja peukalonkynnellään sitte veti emättimestä klitorikseen viillon), muttei pahasti :)

Noniin arvon leidit! Viivalasit käyttöön. Tänään kp9, oletetun tädin vierailun jälkeen joka tuhrutteli. ..nyt siis ollut ainoina oireina jotkut ruuat haisee pahalle ja kohtua nippailee sekä muniksia pakottaa. Pakko oli ostaa testi ja saada varmuus asian. Tietyssä valossa testissä näkyy viivanpaikka Testiajan sisällä. Ja kuvii en tainnut saada vangittua viivanpaikkaa. Apteekin oma testi. Soitan neuvolaan alkuviikosta ja kysyn verikokeisiin pääsyä. Tässäpä kuvat :) muokkasin sitä vähän 2015-03-14 21.36.33-1.jpg

Larissa ja Azalea, tutun kuullosia juttuja nuo. Ja jos vielä sen verran sivua aihetta, en ymmärrä miksi mies tykkää asennoista joissa pääsisi tosi syvälle, kun mie en siihen kuitenkaan kykene, vaan tosiaan kyyneleet tulisi silmänurkkiin, jos kivusta itkisin (en oo ikinä itkeny kivusta, joten mies ei vieläkään aina muista olla "varovainen", kun en näytä kipua, totean vain, joten alkuun luuli lähinnä vaan etten ole tosissani mitä sanoin) :D
Noh ehkä en olekaan niin tavattoman pieni, ku luulin, eikä kaikki olekaan siksi mahdotonta :D
Kiitos Larissa vinkistä. Kuukuppi kannattaa varmaan tilata jostain netistä? :)
Azalea, olenpa kyllä kuullut joltain ett mies oikein harrastaa sen "seivästämistä" :D

Mies sanoi kans , että viivanpaikka testissä on...ja voihan niitä tulla. Kyllähän testiin pitäisi jo nyt väriä viivaa tulla,jos olisin raskaana. Mutta varmistetaan verikokeella siis se. Jos th lähetteen tekee labraan. :)

Nennaa, tota ukkoa se renkaan seivästäminen ällötti :D

Arvatkaapa muuten onnistuinko mä aikoinaan valitsemaan ekaksi kunnon poikakaveriksi just sen ehkä isomelasimman tyypin...? :D Voin kertoa, että se eka kerta ja kerrat sen jälkeenkään ei oo jääneet mun mieleen pelkästään jännittävinä hetkinä :D

Tänne oli tullut taas ihania plussauutisia! Eli varovaiset onnittelut liliina! Ja vahvistumisia viivalle! :) Ja VAU mitkä viivat minttulaku! Onnea siis myös sinulle plussasta minttulaku! :)

Tsemppiä teille kaikille yritykseen ja erityisesti teille kenellä on piinapäivät menossa! ❤ Ja toivon tänne oikein kovaa plussatuulta!! :)

Azalea, sama täällä, kaikki suurimman varmaan valitsin, onneks asuttiin aika kaukana toisistamme ni ei kauheen usein nähty, vaan viikonloppusin hahah :D

Soma mä näen ehkä sellaisen harmaan viivanpaikan. Verikoe sen kyllä varmaks kertoo, toivottavasti sinne pääset. :)

Larissa kiva kuulla hyviä kokemuksia tuosta kuukupista. Itekin olen sitä miettinyt, mutta jäänyt useaan kertaan ostamatta, koska en tiiä mitä kokoa sen tulisi olla. :hilarious: Vaikka mulla lapsi onkin, niin sektiolla se tuli maailmaan ja tosi hankala arvioida omaa kokoa. :grin

Ja kiitos kaikille, jotka kertoi mielipiteensä tuohon mun ovistikkupähkäilyyn. Itekin päädyin siihen, että kp17 on plussa ollut. Jonkinmoiset bileet vois sen kunniaks olla paikallaan, et mulla tulee ensimmäistä kertaa sitten viime vuoden helmikuun pillereiden lopettamisen jälkeen suht normaali kierto. :smug:

enu kp19/46-69

Soma, en näe sun testissä mitään :shifty: :sad001

Nennaa, joo kannattaa varmaan tilata netistä niin saa halvemmalla. Ja jos vaan raaskii niin kannattaa ottaa joku värillinen versio. Kuppi tummuu käytössä vaikka sitä miten pitäisi puhtaana, niin värillinen näyttää ainakin vähän paremmalta :grin

enu, se kuppien kokoero ei ole kovin suuri joten synnyttäneelle naiselle voisi ihan hyvin suositella sitä isompaa. Mulla on nyt se pieni ja seuraavaksi otan isomman ihan ennakoivasti :wink :grin

Muokattu viimeksi:
Takaisin