Eilen en kerennyt koneelle illalla, ja onhan tekstiä taas tullut!
Muurahainen, eihän välttämättä tarkoita että ovistestit on viallisia jos antaa sulle turhaan plussan. Ne vain mittaa LHC:n nousua, ja se voi hyvinkin tapahtua, ja ovulaatio jää silti tapahtumatta jostain muusta syystä. Siihen vaikuttaa kuitenkin monta eri tekijää. Toivon kuitenkin että olis ihan oikea plussa nyt!
Kuukupista, mulla on DivaCup ja puolisolla Lunette, molemmat tykkää omistaan. Diva on ehkä jäykempi kuin Lunette, mutta en osaa sanoa kumpi olis parempi sen takia. En tiennyt että on rinkulaversioita, varmaan sopii sellaselle jolla on "pitkät" paikat. Mulla ilmeisesti tosi lyhyet, koska vaikka kupin ohjeessa sanotaan selvästi että missään nimessä ei saa leikata koko tappia pois, mun oli pakko. Lyhensin vähän kerrallaan mutta aina vaan sattui, sitten leikkasin kokonaan pois. Ei satu ja saan silti hyvin pois, mutta mä oon varmaan vähemmistössä, eli ei kannata leikata tappia liikaa kerralla.
Tummentumia kuukupista oon hyvin saanut pois sellasella kuppipyyhkeellä (Lunette myy nimellä Kuppipyyhe), joita käytän retkeillessä kupin puhdistukseen. Halvemman kotitekoisen version saa laittamalla johonkin liinalla/vanulapulle alkoholipitoista desinfiointiainetta. Jotenkin sillä alkoholilla lähtee paljon paremmin kuin saippualla, oon puhdistanut niin ainakin kerran kierrossa.
Soma, mäkään en ikävä kyllä näe mitään.

Luulis että tässä vaiheessa näkyis jo, ehkä sulla vaan oli niukat menkat... Toivottavasti pääset verikokeeseen.
Mymmelisti, voi ei.

Oon niin pahoillani.
Liliina, vähän huonosti erottuu kuvasta, mutta uskon jos sanot että livenä näkyy.
Ilpuri, jaksamista baby showeriin, varmasti raskasta.
Nyytti, tsemppiä viimeisiin piinapäiviin!
Maaritmarianne, tervetuloa! Onko sulla vielä jokin lääkitys tuohon kilpparivaivaan?
Tyttötiikeri, uskoisin että voi vaikuttaa. Mulla vähän sama, toissakierrossa epäilen vahvasti että oli varhainen km (kipujen ja muiden oireiden perusteella), vaikka menkat tuli ajallaan. Mulla vaan kävi toisin päin: sitä ennen on tuhruttanut 3-4 päivää, mutta siinä kierrossa ja siitä eteenpäin vain päivän. Seuraavassa kierrossa luteaalivaihe piteni päivällä, saa nähdä oliko se pysyvä muutos. Nyt oli kans oudot menkat, piti päivän melkein taukoa, eikä mulle ikinä käy niin.
Beisla kp18/29, dpo3