Raskaaksi 2015

30 pallon rivi vois olla turhauttavaa katottavaa :rolleyes: Sen verta siis jos saisin pois oisin siinä aivan ihannepainossa, 20kg ois jo ihan itselleni riittävä kyllä (sen verta kevyempi olin about 8v sitten ja sillonkaan en hullulla treenilläkään painoa tuon alemmaksi saanut, joten tuskimpa siihen olis mahdollista pystyä nytkään).

Mua kyllä niin jo kutsuu tuo pihan perälle talven aikana väsätty kotikuntosali, siellä ei vielä oo mitään lämmitystä, niin talvella siellä ei montaakaan kertaa ollut mahkuja treenailla. Mut kohtahan se kevät jo lämmittää :cool: Ens viikolla on toivottavasti tää flunssakin lusittu, niin sitte kyllä on oltava vielä näitä lämpimiä kelejä, että pääsen sinne! Nih! Ja lenkkarit jalkaan ja vaunulenkille, nyt kun esikon seisomalaudan pyörät ei enää uppoa kokonaan loskaan tai kuraan (meillä siis lähin asfalttitie on n. kilsan päässä, joten aika pitkään saa kuraa/loskaa kyntää ennen sinne pääsyä ) :cool:

Kivalta kuulostaa tuo painonpudotusidea. :)

Täytyy itekin harkita, olisihan noita kiloja mistä vois luopua... :rolleyes:

Mut siis se oma napa jäi äsken laittamatta. Eli tulkinta-apua kaipaan teiltä, jotka ovista tikuttelette ja varsinkin pregcheckin testeillä. Onko mun ovisplussa ollu tuolloin kp17? :anyone

kuva.jpg

enu kp19/46-69

Wau, mikä upea plussa-aalto täällä on meneillään! Onnea liliina ja Minttulaku! Pepelle ja Aneskalle myös onnittelut hienoista digi-tuloksista! :)

Enu, kyllä toi kp 17 tikku näyttää vahvimmalta. Mulla katoaa toinen viiva kuitenkin melkein näkymättömiin, kun ovis on ohi. Käytössä mulla on ollut RFSU:n liuskat, tykkään niistä, kun antaa niin selkeät viivat, ettei tulkinnan varaa juurikaan ole.

Beislaa komppaan minäkin, että oman lapsen kuullen en aio rumaan sävyyn kehoani arvostella, sikäli mikäli joku päivä olen äiti.

Tsemppiä kaikille kierron kaikkiin vaiheisiin. Täällä eilen napattu taas täydennystä ovistestivarastoon s-marketin hyllyltä.

kp 4/29-31

Puhelimella selasin mut piti tulla oikein koneelle, että saa paremmin kommentoitua vaikka piti ihan muuta alkaa tekemään nyt kun vauva unilla :)

Liliina, haamulaiselle vahvistumista, onnea ja ihanaa!! :)

Minttulaku, vau mitkä viivat, ihan selvä plussa! Onnea!! :)
Mulla muuten herjaa ihan samaa, eli puhelimella otettu kuva on liian iso. Sovellusta en minäkään voi käyttää kun lumia käytössä. Oon sit koneella skaalannu kuvan sopivan kokoiseksi.

Kerttu, yrittämisen iloa ja onnea, jotta plussa tulisi pian :)

Pepellä mahtava digitulos ja mitkä viivat! :)
Ja onnea pikkuveikasta ♥

muurahainen, kiva jos olet innostunut painon pudottamisesta, aiemmassa viestissä kuulostit vallan luovuttaneelta asian suhteen ja olin jo ihan muuta kirjoittanut, mutta nyt peukut ja jei sulle! Kiva idea tuo yhteislaihdutus :)
JA mitä jos panostaisit sen verran taloudellisesti että kävisit PT:n juttusilla ja pyytäisit itsellesi ruokavalion ja saliohjelman ja alkaisit panostaa asiaan ihan urakalla, ehkä plussakin tulisi siinä sivussa ikäänkuin vahingossa? :)
Niin ja limailua täälläkin!

Beisla, tsemppiä sinne odotteluun ja oli kylläaikamoinen päivä eilen.. Onneks nyt on hetken rauha kun esikoinen on käymässä mummilla ja kuopus koisii, iltapäivästä otan vielä omaa aikaa ja lähden salille :)

Mymmelisti, ompa sielläkin kyllä jännää vielä, kerta täti ei ole saapunut!

Aneskalle onnet mahtavasta digituloksesta :)

Kattipakana, tervetuloa! :) täällä myös kuopus edelleen rintaruokinnalla, mut eihän se oo ennenkuulumatonta raskautua silti :) Täysimetys toki suojaa aika hyvin,mutta mun kuopus on jo vuoden ja syö 4 kertaa päivässä jo kiinteitäkin :)
Minkäikäinen teidän vaavi on? :)

on. kp 26/29-30 (oletettu) ja dpo ehkä 10.
Limailu jatkuu,aamulla jomotteli mahaa ihan mekkkamaisesti,mutta se meni ohi. Harmi kun näitä ei oo tullu kirjotettua itelle ylös aiempina kiertoina, et tietäis jo ennalta mitä vois olettaa :) Nyt laitoin periodtrackeriin.
Mutta oireetonta noin ylipäätään.
Muutama päivä vielä jännäilyä, vaikka edelleen uskon tädin saapuvan siellä kp 30-31 tienoilla. Pessimisti ei pety ;)
Mutta nyt ompelemaan hetkeksi, kerta vaavi nukkuu ja kämpässä rauha maassa. Kauhee väsymys on vaan päällä,varmaan eilisestä reissupäivästä johtuen ja millään jaksais tehä mitään.. illemmasta raahaan kyllä itteni salille vaikka väkisin! Koitan ylläpitää 3 x viikossa treenitahtia.

Minttulaku ja Nyytti, miulla kans Lumia käytössä, joten noiden kuvien kanssa joutunu vähän kokeilemaan kaikkea.
Mutta siis, kun otatte kuvan ja se menee sinne valokuvakansioon;
-avaatte sen kuvan niin ett se näkyy koko näytöllä
-painatte sitä kynän kuvaa eli "muokkaa kuvaa" tms.
-sieltä valitsette "rajaa", se logo on hassu, näyttää kolmioviivaimen ja harpin sekotukselta :D
-kuvan päälle tulee ruudukko, jota voi venyttää tai pienentää ihan miten haluaa (kannattaa mahd. pieneksi rajaa, koska miulla ainki jää kuva liian isoksi, vaikka rajaisin vähän)
-muista tallentaa erikseen, kun olet valinnut rajauksen ja se rajattu osuus vaan jää näytölle :)

Toivottavasti teillä menee samalla tavalla ku miulla, ni saatto ehkä jotain hyötyäkin tuosta olla :D

Hei jee onnea kaikki plussista!❤❤❤ :)

Tuo taulukko on kyllä tosi hyvä idea! Hauskaa päästä poksauttelee palloja, ni näkee selkeesti miten paljon on jo saavuttanut :)
Voikun miekin pääsisin osallistumaan, mutta miten nyt pääsisin poksauttelee palloja, kun koitan vaan pitää viidenkympin päällä painon :( tai tietty nyt alkuun pääsisin mukaan 4 lisäpaino-pallolla... :D

On; täällä taas talleteltu aamulla, ovista en oo viel testannu tänään :)

Nenna kp15/33(30-35) dpo 0 ehkä? Yk 11 :)

Nyt oon kyl ihan pihalla. Tänään kp 23/28-32 Ja siis limoja lorottelee ihan huolella, päätinpä vielä äsken tunnin pidätyksestä kokeilla ovistikulla, niin täähän on vahvistunut eilisestä huomattavasti. Et olisko sit kuitenkin tosiaan vasta tulossa, vaikka viikko sitten oli kyllä niin vahvat ovisoireet ja laskurin mukaan viikko sitten oviksen olisi pitänyt olla.
Mut siis tällänen oli tikun tulos.
ImageUploadedByVau Foorumi1426333033.949348.jpg

Murkku, hih ehkäpä siulla on vasta tulossa ovis! :) jos se myöhästy vähän tuon lääkärin ikävän käytöksen seurauksena :o
Miullakin tosiaan ovis lähes viikkoa ennen laskurin antamaa viittellistä arviota, eli ei se aina oikeassa ole :)
Toivottavasti saatte hyödynnettyä ja tärppäisi❤ :)

Mä oon miettinyt pitäiskö meidänkin alkaa ovista tikutella? Ollaan nyt pelattu varman päälle ja hommailtu joka päivä menkoista siihen että ovulaatio on varmasti ohi. Se vaan alkaa puuduttaa kun sit on aina pakko joka päivä, tikutellessa ei tartteis kun varmista että ovulaatio tulee hyödynnettyä ;) Mua vaan mietityttää että olisko se sit tosi stressaavaa tikutella ja miettiä millon viivat vahvistuu yms. Terveisin, kaikesta stressaaja joka stressais varmaan niin paljon ettei raskaus ois enää edes mahdollinen sillä stressihormoonin määrällä :D

Nenna, varmasti tulee hyödynnettyä oli ovis tai ei :)

Mut tässä sen näkee kyl miten sekaisin mun kroppa on... :( mut katotaan vahvistuuko toi viiva huomenna vielä, eihän toi plussa kuitenkaan vielä edes ole?

suvii, voithan yhen kierron kokeilla, niin saat varmuuden ovuloinnista. Tosin jos oot stressi herkkä niin, tikuttelu kyllä voi nostaa stressin tasoa... Ps. Prismasta ja cittarista saa halpoja ovistestejä 10kpl alle 8€. Ja mun kokemuksella on luotettavia.

Muurahainen, mä oon ymmärtäny, ettet ovuloi, mutta eihän tuo siltä näytä! Ei ehkä ihan plussa vielä, mutta lähellä!! (: (:

Takaisin