Puhelimella selasin mut piti tulla oikein koneelle, että saa paremmin kommentoitua vaikka piti ihan muuta alkaa tekemään nyt kun vauva unilla :)
Liliina, haamulaiselle vahvistumista, onnea ja ihanaa!! :)
Minttulaku, vau mitkä viivat, ihan selvä plussa! Onnea!! :)
Mulla muuten herjaa ihan samaa, eli puhelimella otettu kuva on liian iso. Sovellusta en minäkään voi käyttää kun lumia käytössä. Oon sit koneella skaalannu kuvan sopivan kokoiseksi.
Kerttu, yrittämisen iloa ja onnea, jotta plussa tulisi pian :)
Pepellä mahtava digitulos ja mitkä viivat! :)
Ja onnea pikkuveikasta ♥
muurahainen, kiva jos olet innostunut painon pudottamisesta, aiemmassa viestissä kuulostit vallan luovuttaneelta asian suhteen ja olin jo ihan muuta kirjoittanut, mutta nyt peukut ja jei sulle! Kiva idea tuo yhteislaihdutus :)
JA mitä jos panostaisit sen verran taloudellisesti että kävisit PT:n juttusilla ja pyytäisit itsellesi ruokavalion ja saliohjelman ja alkaisit panostaa asiaan ihan urakalla, ehkä plussakin tulisi siinä sivussa ikäänkuin vahingossa? :)
Niin ja limailua täälläkin!
Beisla, tsemppiä sinne odotteluun ja oli kylläaikamoinen päivä eilen.. Onneks nyt on hetken rauha kun esikoinen on käymässä mummilla ja kuopus koisii, iltapäivästä otan vielä omaa aikaa ja lähden salille :)
Mymmelisti, ompa sielläkin kyllä jännää vielä, kerta täti ei ole saapunut!
Aneskalle onnet mahtavasta digituloksesta :)
Kattipakana, tervetuloa! :) täällä myös kuopus edelleen rintaruokinnalla, mut eihän se oo ennenkuulumatonta raskautua silti :) Täysimetys toki suojaa aika hyvin,mutta mun kuopus on jo vuoden ja syö 4 kertaa päivässä jo kiinteitäkin :)
Minkäikäinen teidän vaavi on? :)
on. kp 26/29-30 (oletettu) ja dpo ehkä 10.
Limailu jatkuu,aamulla jomotteli mahaa ihan mekkkamaisesti,mutta se meni ohi. Harmi kun näitä ei oo tullu kirjotettua itelle ylös aiempina kiertoina, et tietäis jo ennalta mitä vois olettaa :) Nyt laitoin periodtrackeriin.
Mutta oireetonta noin ylipäätään.
Muutama päivä vielä jännäilyä, vaikka edelleen uskon tädin saapuvan siellä kp 30-31 tienoilla. Pessimisti ei pety

Mutta nyt ompelemaan hetkeksi, kerta vaavi nukkuu ja kämpässä rauha maassa. Kauhee väsymys on vaan päällä,varmaan eilisestä reissupäivästä johtuen ja millään jaksais tehä mitään.. illemmasta raahaan kyllä itteni salille vaikka väkisin! Koitan ylläpitää 3 x viikossa treenitahtia.