Raskaaksi 2015

Muurahainen. En tiedä oletteko hyödyntäneet ovista enkä haluaisi turhaa toivoa herättää mutta Eikö limat ole aika yleinen raskausoire. Itselläni ollut myös limoja nyt joku viikon ajan ennen oletettuja menkkojen alkamispäivää. Yleensä kuiva kausi. Tänään testiin aika selkeää haamua..

Ganaganille isot pahoittelut:(

Pepelle hirmuisesti onnea digituloksesta.

liliinalle vahvistumista!

Oi pepellä komee digi! Onnea vielä isosiskoksi tulemisesta!<3<3

En enää muista mihin piti kommentoida :D pakko käydä uusiks lukee tai avaa kone :)

Ei saapunut täti yölläkään :/
Jotain painetta tuntuu kyllä alavatsassa, ehkä hän tulee muun suvun kanssa? (Toivottavasti ei)

-mymmelisti kp 32/29 DPO 16

ImageUploadedByVau Foorumi1426316395.907464.jpg

Mulla ainakin näin :)

Onnea Liliina! ja Pepe digistä! Ihanaa!

Murkku, oliko se niin, että kävitte siis lääkärissä ja sun pitäs tiputtaa se NELJÄ kiloa, et ne alkais tekee jotain? Vai miten tää meni? Suututtaa vieläkin toi. Tuntuu aika suurelta asialta luovuttaa tässä asiassa. Voimia sinne!

Mä oon ollut kanssa tyytymätön peilikuvaan yläasteelta saakka. N. viis vuotta sitten päätin, että nyt loppuu. Mun luut ei tästä pienenee, tää rasva ei näköjään lähde. Sit vaan päätin, et lopetan sen itseni kiusaamisen ja alan tykätä vartalostani sellaisena kun se on. Sen jälkeen treeni on kulkenut paremmin ja muutenkin oon enemmän sinut itteni kanssa. Oon lopettanut sen haaveilun, että oisin joskus mallin mitoissa.

Tässä teille.. Ei taida näkyä edes sitä viivanpaikkaa! Tai no mitään muuta siinä ei ainakaan näy..:D
Mut nyt on testit testattu ja seuraavan kerran testaan vasta kun on menkat myöhäs!(toivottavasti on! Ja paljon!)
image.jpg

Voi minttulaku! Toivottavasti saat kuvan tänne mä haluun nähdä! ;)

Minttulaku, koita rajata kuvaa tai ota uusi kuva ilman salamaa jos vielä mähdollista :)

Otin tietokoneen kameralla kuvan eli laatu kamala ja tää on nyt sit jo reilusti testiajankin jälkeen. Eli muuttunu paljon tummemmaksi mut siinä se kuitenkin oli heti minuutin jälkeen. Haaleampana mutta selvästi näin sen siihen muodostuvan. Ja värillisenä. Tänään on päivä kun menkat alkais.. aika hyvältä tää nyt minusta näyttää! Vai HÄ?? Hymyilyttää vaan koko ajan! Odotan miehen heräämistä hihiiii :excited001:smiley-bounce013:smiley-bounce015:dance018:cool05

Liitteet

• Snapshot_20150314.JPG
    Snapshot_20150314.JPG
    27.8 KB · Katsottu: 183
Ehkä jos mulla olis toivoo raskauden suhteen olisin saanu jonkun näkösen viivan, mut ei tullu mitään ni blaah, alkais jo menkat ni pääsen uutee kiertoo eikä kierrot venyis :(

Takaisin