Raskaaksi 2015

Enu joo nää on joko keskenmenosta johtuvia, kohdunulkoisesta , valemenkat tai sit täti vaan alko pihistelee. . Paljon siis vaihtoehtoja :D

Beisla ajattelin mahdollisesti testin tehdä varmuudeksi, jos oliskin niin että hormoonit nousee vaan hitaasti. Koska tänään töissä huomasin ruuan hajun oksettavan ja ollut etomaan oloa illan...:nailbiting::confused004

Mäkin vähän suunnittelen, että tuhlaisin testin aamulla. Huomenna olis kp 25/oletetusta 26, ja dpo 12. Eipä sieltä varmaan mitään negaa kummempaa tule, mutta maltanpahan sitten odotella pari päivää ihan rauhassa.

ekaa kertaa tikutan tuota ovista, lähinnä mielenkiinnosta :) nyt on kyllä ollu ihan järkky kipuja alamahassa tän päivän joten eikähän se ovis ala olla lähellä. kp16/28-32

Mymmelisti,mä oon niin jännäny sun testiä,harmittaa vietävästi sun puolesta.. Haleja <3

Taikatuuli,pahoittelut negasta :( stressaamalla ja asiaa liikaa miettimälläkin voi menkkoja saada siirrettyä,mut toivotaan et syy ihmeellisiin tuhruihin olis se mieluisampi :)
Aika myöhäiseltä kuulostaa et kiinnittymisvuoto olis kaks viikkoa oviksesta,sillonhan yleensä alkaa menkat! Mulla ainakin kiinnittymisvuoto tuli viikko oviksesta. Kai näitä tapauksia on erilaisia :)

Larissa, mulle tollaset tuntemukset on aikalailla jokakertaisia,eli meinaa vähän sattua ja tuntuu painetta,joka aktin loputtua sit jatkuu alavatsan jomotteluna. Luulen kyllä sen johtuvan ihan siitä et mies on hyvin varustettu :D
Huomaan kans välillä et juuri mitään,tai yhtään mitään ei tuu ulos,välillä sit taas tulee. Ehkä tavara menee välillä tosiaan paineella syvälle :)

Hampaaton,ihana asenne <3

LunaOdessalle tervetuloa! Samoin suvii-i ja kuka vielä olikaan uusi? Pahoittelut keskenmenoista ja paljon onnea uusiin yrityksiin <3

Azalea,hyvältä kuulostaa!!!

Miilia,tsemppiä oviksen hyödyntämiseen! :)

Carnahan,jättimäiset pahoittelut sinne! :( Pikaista toipumista ja sitähän sanotaan että nainen on hyvinkin hedelmällinen km jälkeen! Täällä yksi tuon todeksi todennut :) Tsemppiä <3

On. Perjantai 13, todellakin. Aamulla kun oltiin lähdössä lasten kanssa hoploppiin,niin huomasin et mun ainuissa hyvissä mustissa housuissa on ratkeama perssauman vieressä ja saumurissa valkoset langat. Pojan istuimen kans kauhee tappelu pihassa,temppuili pahasti ja sit hoplopin pihassa unohin laittaa kiekon ja 50e sakko napsahti. Huoh..
No lapsilla oli mukavaa leikkiessä ja oli meil sit lopulta ihan mukava reissupäivä kaikenkaikkiaan tuolla viereisessä kspungissa :)
Kp 25/29-30 ja dpo ehkä9. Ovistestissä niin paljon kiteitä,et näyttäs olevan viivaa viivan vieressä. Limoja edelleen ja aamulla kävi samanlainen polte mahassa,kun pari viikkoa sitten. Jotain pientä mahakipuilua,mut muutoin olo ihan normi ja oireeton. Aina mulla jotain juilimista on oviksesta menkkoihin.
Ei ois enää kauhian montaa päivää piinailtavana. Pitää kehitellä paljon tekemistä ja onneks lasten kans aika kuluu aina suht nopsaan :) Huomenna vielä salille,kun tänään en ehtiny kerta kotiuduttiin vasta myöhään iltapäivästä.

Larissa, tää oli eka kierto kun tikutin ovista :)
Ainoastaan noi limat ja halut oireina nyt :D
Mut hyvä jos pitkä lutis ei oo haitaksi :)

Ja kun oli painosta puhetta aiemmin, ja sanoin kuinka miun paino ei oo muuttunu mihinkään muutamaan vuoteen. No nyt on sit laskenu paino 47kg (eli n. 5kg) siitä yli viikon mittaisesta "syön vain karkkia, herkkua, namia, mättöä, mitä-vaan-missä-on-paljon-sokeria" -himoista huolimatta :o
Tajusin kun olin laittanu vahingossa jalkaan farkut, jotka olin ostanu anoreksia-aikana, paraneminen mielessä vähän isoina, ja ne mahtu miun päälle.

Tuostahan voisi johtua ne tuhrumenkatkin.. Vaikka ei kyllä silloin anoreksiankaan aikana muuttunu menkat miksikään :o

Siis mikä ihme siinä on, että toiset vaan laihtuu ja mun ei tarvii kuin katsoa jotain syötävää ja jo on kilo tullut lisää...? :oops:

Anteeks Azalea :( en tarkottanu loukata ketään tai pahoittaa kenenkään mieltä :( toivoisin todella ett kaikki saisivat pidettyä painonsa kurissa yhtä helposti, mutta ei se vaan valitettavasti mene niin :(
Ei tosin tää laihtuminenkaan kivaa ole, kun kokoaika joutuu pelkää ett milloin katon peiliin ja päässä vinksahtaa ett "pömpöttääpäs maha" ja taas menee laihuusajatukset rajan yli ja anoreksia uusiutuu :( ja pelkään vähän kokoaika ett sit kierrot alkaa heittää härän pyllyä ja raskautuminen vaikeutuu sen takia, vaikka kuinka koitan olla ajattelematta painoa ja mitä suuhuni laitan..
No se siitä painosaarnaamisesta. Pitäis vaan olla tyytyväinen ett on painoa silleen sopivasti ett hengissä kuitenkin ollaan :)
Voimia ihan jokaiselle, joka joutuu painoaan pohtimaan, olkoon sitten kummalla puolella ihannepainoaan tahansa❤

En avaakkaan sidukkaa koska, olin salilla ja siellä hypin ja pompin ja tein vaikka mitä eikä täti ei ole saapunut, joten pelataan varman päälle ja juon sen vasta kun täti tulee kylään! :)

Nyt siis menossa kp 31/29 DPO 15 tai sit nyt on vasta DPO 14
Mikäli täti ei oo tullut tiistaina niin keskiviikkona uusi testi! Ostin tänään siis 2kpl pakkauksen apteekin testejä! Toivotaan et oli vaan liian aikasta testata. Toivossa on hyvä elää, kyllä mua sit v...ttaa kun menkat alkaa ja rautalangasta väännetty et ei tässäkään kierrossa.
Nyt menossa nuija ja tosi nuija ja herkut (maissilastut ja creme fraiche) NAM!

Mulla nyt kertyny painoa kun lopetti röökin (ja hei jee puolvuotta jo ilman!), mut reenii reenii ni pääsenneroon niistäkin, toivon ainakin! :)

Eihän sulla nennaa mitään anteeks pyydettävää ole! Hassu <3 Surkuhupaisaa musta, että toiset yrittää saada painoa nousemaan ja toiset laskemaan ja kummatkin kamppailee asian kanssa yhtälailla.

Eikä mua siis ainakaan loukkaa se, että joku tuskailee liian alhasta painoaan, eihän se muiden hoikkuus multa ole pois, ts. yhtään sen todennäkösemmin mä en laihtuis, vaikka kukaan mun näkemistä ihmisistä ei ois hoikkia. Eikä ne muilta lähteneet kilot mulle kerry, ihan itse niitä kerryttelen ;)

Azalea: onko sulla mitään oireita? Eiks sullaki oo n. dpo 5?

Mulla ei ainakaan niin mitään. Ei mitään vihlaisuja tai vuotoja.

Mä alan virittäytyä täällä että pian päästään aloittamaan... Vitsi että tuntuu ihanalta! Ollaan sovittu että maaliskuun loppupuolella voidaan virallisesti aloittaa vauva haaveilu.. Miten sitä aika kuitenkin menee niin nopeaa? Viime vuoden loka-marraskuussa sovittiin et keväällä aloitellaan yritys ja silloin tuntui et en mitenkään jaksa odottaa kevääseen ja nyt se on jo täällä!

Plussatuulia kaikille!!

Unicorn, joo dpo 5 suunnilleen. No viimeyönä tosiaan heräsin menkkajomoon mahassa ja selässä, kesti ehkä n. 5min ja sen jälkeen on ollu sitä yskiessä vihlomista, mut toisaalta tää mun järkky yskä nyt varmaan jo muutenkin alkaa vihloa sieltä täältä, kun koko ajan saa takoa :D Mut nyt on koko illan polttanu alamahaa ja nivusia (sekin toki vois yhtä hyvin mennä tän taudin piikkiin). Valkovuotoa tulee ihan hitokseen, mut eipä mulla koskaan mitään kuivia kausia ookkaan :D

Hirvee särky jaloissa ja käsissä, pitää nyt nukkumaan mennessä muistaa taas ottaa magnesiumia, mulla aina tulee siitä hirveet puutosoireet, kun on jotain ylimäärästä kropalla (sairastaminen, stressi ym.).

Kirjoitin äsken pitkän viestin, joka hävisi kuin tuhka tuuleen.. Ihana kännykkä..
Noh, uusi yritys :D

Kerttu, ihanaa kun pääsette vihdoin yrittämään kunnolla! Täyttä höyryä vaan eteepäin ja pikaista plussaa sinne❤

Mymmelisti, oot aivan oikeessa, naisilla on aina jokin huolenaihe itessä :D
Muutaman kuukauden siis menin hurjaa alamäkeä painon kanssa. Alkuun join vain paljon vettä ja kun se alkoi yksinään tiputtamaan painoa, aloin pikkuhiljaa jättämään kaiken ruoan pois. Kuukauden jälkeen söin viikossa maksimissaan yhden voileipäkeksin, kahdessa osassa eri päivinä ja sitä vaihetta kesti jonkun aikaa. Sitten meni pari kuukautta opetellessa uudelleen syömään, edes päivittäin leivän juustoineen jne.
Onneksi ei ehtinyt mitään terveysongelmia tulemaan siitä sen enempää. Mitä nyt melkein vuosi meni elämästä hukkaan, joka näin jälkikäteen harmittaa :D
Menkatkin tulivat ja menivät normaalisti, kun pillereitä söin kuitenkin koko ajan.

Azalea, on nimenomaan surkuhupaisaa tämä touhu. Liian monet painivat painon kanssa, olkoon tosiaan missä kohdassa vain ihannepainonsa suhteen..
Toivottavasti olet kuitenkin itse tyytyväinen itseesi, koska se on pääasia❤

Kaikille uusille tytsyille tervetuloa ja plussaonnea !! ... Kiva saada uusia jännittäjiä joukkoon, kun vanhat lähtee oikeen rytinällä ! Kaikille kuitenkin pikaista plussausta toivon !!

Plussanneille onneaaaaaa !

Ite jäin ton viimesen negan jälkeen vähä taka-alalle ku harmitti niin paljon.. Nyt taas uus yritys pystyyn !!
Kp 9/28 :wink

Nennaa, en mä millään muotoa todellakaan ole tyytyväinen itseeni ja se tässä kurjinta onkin. Mun paino ei siis ole sellasissa lukemissa, että mitenkään muuten häiritsis tai vaikeuttais mun elämää, mutta peililuva oksettaa joka ikinen päivä. Fyysinen kunto on ihan ok, mitä nyt vatsalihakset kahden raskauden jäljiltä olis ison tsempin tarpeessa, mut ahdistaa pursuta vaatteista (mun pukeutumista määrittää nykyään se, missä näytän vähiten lihavalta eikä se millasista vaatteista tykkäisin). Oon yrittänyt tosissani laihduttaa. 10kg lähtee suht helposti. Sitten se painon putoominen hidastuu, motivaatio kuolee ja *puf*, yhtäkkiä painan taas saman verran kuin laihduttamaan ryhtyessäni. Noh, ei tämä tänne kuulu, ihan mun oman pään sisällä pitää tämä selvittää ja saada itseä kunnolla niskasta kiinni.

Azalea, tsemppiä painon pudotuksen kanssa! Mulla itsellä myös jonkin verran ylipainoa ja tiedän että kun saisin edes 5kg pois, se helpottais raskaaksi tulemisen mahdollisuutta yms. Mutta muuten olen kyllä tyytyväinen peilikuvaan.

Ja kuten Mymmelisti sanoi niin naisena oleminen ei ole helppoa kun aina joku on huonosti :grin

Takaisin