Mymmelisti,mä oon niin jännäny sun testiä,harmittaa vietävästi sun puolesta.. Haleja <3
Taikatuuli,pahoittelut negasta

stressaamalla ja asiaa liikaa miettimälläkin voi menkkoja saada siirrettyä,mut toivotaan et syy ihmeellisiin tuhruihin olis se mieluisampi :)
Aika myöhäiseltä kuulostaa et kiinnittymisvuoto olis kaks viikkoa oviksesta,sillonhan yleensä alkaa menkat! Mulla ainakin kiinnittymisvuoto tuli viikko oviksesta. Kai näitä tapauksia on erilaisia :)
Larissa, mulle tollaset tuntemukset on aikalailla jokakertaisia,eli meinaa vähän sattua ja tuntuu painetta,joka aktin loputtua sit jatkuu alavatsan jomotteluna. Luulen kyllä sen johtuvan ihan siitä et mies on hyvin varustettu :D
Huomaan kans välillä et juuri mitään,tai yhtään mitään ei tuu ulos,välillä sit taas tulee. Ehkä tavara menee välillä tosiaan paineella syvälle :)
Hampaaton,ihana asenne <3
LunaOdessalle tervetuloa! Samoin suvii-i ja kuka vielä olikaan uusi? Pahoittelut keskenmenoista ja paljon onnea uusiin yrityksiin <3
Azalea,hyvältä kuulostaa!!!
Miilia,tsemppiä oviksen hyödyntämiseen! :)
Carnahan,jättimäiset pahoittelut sinne!

Pikaista toipumista ja sitähän sanotaan että nainen on hyvinkin hedelmällinen km jälkeen! Täällä yksi tuon todeksi todennut :) Tsemppiä <3
On. Perjantai 13, todellakin. Aamulla kun oltiin lähdössä lasten kanssa hoploppiin,niin huomasin et mun ainuissa hyvissä mustissa housuissa on ratkeama perssauman vieressä ja saumurissa valkoset langat. Pojan istuimen kans kauhee tappelu pihassa,temppuili pahasti ja sit hoplopin pihassa unohin laittaa kiekon ja 50e sakko napsahti. Huoh..
No lapsilla oli mukavaa leikkiessä ja oli meil sit lopulta ihan mukava reissupäivä kaikenkaikkiaan tuolla viereisessä kspungissa :)
Kp 25/29-30 ja dpo ehkä9. Ovistestissä niin paljon kiteitä,et näyttäs olevan viivaa viivan vieressä. Limoja edelleen ja aamulla kävi samanlainen polte mahassa,kun pari viikkoa sitten. Jotain pientä mahakipuilua,mut muutoin olo ihan normi ja oireeton. Aina mulla jotain juilimista on oviksesta menkkoihin.
Ei ois enää kauhian montaa päivää piinailtavana. Pitää kehitellä paljon tekemistä ja onneks lasten kans aika kuluu aina suht nopsaan :) Huomenna vielä salille,kun tänään en ehtiny kerta kotiuduttiin vasta myöhään iltapäivästä.