Pakko se on uskoa <3 digi ja ovistesti :) musta tuli eilen myös isosisko<3
Sori en oo kerennyt lukea teidän viestejä mutta plussatuulia kaikille tasapuolisesti ++++++ <3 kaikille se pieni suodaan, me ollaan hyvä esimerkki!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Itse oon melko normaalipainoinen, mutta kyllä joskus tulee mietittyä että onpa iso maha tms. Mutta kauan sitten näkemäni tv-dokkarin myötä olen miettinyt, että lapsen kuullen en halua arvostella omaa ulkonäköäni. Yhä nuoremmat (normaalipainoiset) lapset kuvittelevat, että heidän pitää laihduttaa, ja se tosissaan hirvittää mua. Totta kai haluan opettaa terveellisen ruokavalion ja liikunnan, mutta ei niin että lapsi kuvittelee, että inhoan itseäni ja hänenkin pitäisi olla huolissaan painostaan.
Täti saa nyt tosiaan pysyä poissa sieltä!
Mikä kierron vaihe sulla on nyt meneillään?
Tämä siis testiajan jälkeen otettu kuva. Mun kiertoni on seilanneet välillä 24-36, joten kp25 tuntui hyvältä testipäivältä. Ovis oli noin kp13, joten laskeskelin, että kp26 voisi olla potentiaalinen menkkojen alkamispäivä. Eli ajoissahan tässä oon liikkeellä. Teen vielä maanantaina digin.