Raskaaksi 2015

ImageUploadedByVau Foorumi1426310735.010971.jpg

Pakko se on uskoa <3 digi ja ovistesti :) musta tuli eilen myös isosisko<3

Sori en oo kerennyt lukea teidän viestejä mutta plussatuulia kaikille tasapuolisesti ++++++ <3 kaikille se pieni suodaan, me ollaan hyvä esimerkki!

Enu, kiitos kysymästä, mitäs tänne... Ollaan miehen kanssa hyväksytty asia ettei meille vauvaa tule. En meinaa ottaa minkään sortin stressiä laihduttamisen kanssa, paino tippuu jos tippuu näillä konstein millä yritän.

Elämässä on paljon muutakin, kun itsensä rääkkääminen lapsen yrittämisen takia. Myönnän että olen hieman katkeroitunut asian suhteen ja en mielelläni itseäni pienten vauvojen läheisyyteen halua, koska se muistuttaisi liikaa omasta tilanteesta.

Mutta silti se pieni pilkahdus sitä toivon kipinää loppukierrosta aina näköjään nostaa päätään...

Sen verran tässä kyllä olen kuin halolla päähän lyöty, että eikö oletetun ovisajan jälkeen pitänyt alkaa kuiva kausi? Jos mulla ovis tapahtuisi se olisi tapahtunut viikko sitten ja nyt olen ollut kaksi päivää hyvin ÄKLÖVAROITUS limainen, eilen tuli paperiin pyyhkiessä kananmunan valkuiaista ja ihan tosi runsas määrä. Et todistaiskohan tuo sen että ei ovista tapahdu?
Oli pakko sitten käydä kaupasta ostamassa ovistesti ja tarkistaa onko ovis vasta nyt, mut ei plussaa tullut. Et en ymmärrä.

Muurahainen mulla on ollut tuollaisia kiertoja että oviksen jälkeen hetken päästä taas limaa tullut. Pitäisin ihan normaalina :)

Liliina ota kuva vielä! Ja onnea <3 ihanaa saada lisää plussia tähän ketjuun! Kuinka pitkä kierto sulla normaalisti on?

Pepe 4+4 <3

Mulla on ollu nettipimento.. Kone ei oo toiminu.. Kännykällä pääsin lukeen tein juttuja mutta en osannu kommentoida..(tekniikan ihmelapsi) ;)

Mymmelisti suuret pahoittelut negasta! Olisiko sittenkin vielä toivoa jos täti ei ole saapunut? *voimahali*<3

Liliina onnea plussasta! Vautsi! :)

On. Tein sen typerän testin ja... Noh ei kovin vakuuttavaa eli nega tosin sain ehkä vahvimman viivanpaikan:D mutta sitä ei lasketa voin laittaa kuvaa myöhemmin ja nyt siis vasta DPO11?

Enu, toivottavasti tänään tulee kunnon ovisplussa! :grin

Nyytti, huh mikä päivä sulla oli eilen. Tästä on suunta vain ylöspäin! En tiedä vaikuttaako myös sylkitestissä LHC ja HCG samalla lailla, mutta kyllä vähintääkin lupaavalta kuulostaa. :)

Voimia painon kanssa kamppaileville, suuntaan tai toiseen. :hug013 Itse oon melko normaalipainoinen, mutta kyllä joskus tulee mietittyä että onpa iso maha tms. Mutta kauan sitten näkemäni tv-dokkarin myötä olen miettinyt, että lapsen kuullen en halua arvostella omaa ulkonäköäni. Yhä nuoremmat (normaalipainoiset) lapset kuvittelevat, että heidän pitää laihduttaa, ja se tosissaan hirvittää mua. Totta kai haluan opettaa terveellisen ruokavalion ja liikunnan, mutta ei niin että lapsi kuvittelee, että inhoan itseäni ja hänenkin pitäisi olla huolissaan painostaan.

Mymmelisti, voi kumpa... :nailbiting: Täti saa nyt tosiaan pysyä poissa sieltä!

Kerttu, teidän yrityshän alkaa ihan pian! :smiley-bounce012 Mikä kierron vaihe sulla on nyt meneillään?

Pepe, jo on komea digin tulos! :grin

Muurahainen, ei kaikilla tule kuivaa kautta oviksen jälkeen. Mulla on mielestäni koko kierto sen suhteen melko samanlainen. Joillakin tietty hormonipiikki ennen ovist on tosi lyhyt, eli on myös mahdollista että vaikka sun ovis olis ollut vasta nyt, ei vaan kerennyt näkyä testissä. Miten sun limat yleensä menee?

Liliina, ihan selvästi viiva! Muutama päivä ja sulla on jo kuva leffaviivoista. :grin :wav

Beisla kp17/29, dpo2. Odottelua, huoh...

20150314_082125.jpg Tämä siis testiajan jälkeen otettu kuva. Mun kiertoni on seilanneet välillä 24-36, joten kp25 tuntui hyvältä testipäivältä. Ovis oli noin kp13, joten laskeskelin, että kp26 voisi olla potentiaalinen menkkojen alkamispäivä. Eli ajoissahan tässä oon liikkeellä. Teen vielä maanantaina digin.

Komppaan muuten Beislaa tuossa oman ulkonäön arvostelussa. Varsinkin äidiltä tyttärelle oman ulkonäön inhoaminen suorastaan periytyy. Mulla on sama ruumiinrakenne äitini kanssa, enkä ole ikinä kuullut sen sanovan mitään kaunista omasta ulkonäöstään. Tuloksena mulla oli jo teini-iässä krooninen itsetunto-ongelma. Ollaan sovittu mun miehen kanssa, että jos me saadaan tyttö, niin meillä on sitten joku merkkisana, jolla mies vaientaa mut aina, jos meinaan tytön kuullen sanoa jotain negatiivista ulkonäöstäni.

Miks tää valittaa että kuva on liian iso.. Vieläpä puhelimella koitan laittaa. Onko vinkkejä? Haluisin jakaa r-testini..

Minttulaku mulla on käynyt samoin, että liian iso kuva. En keksinyt muuta kuin kuva koneelle ja pienemmäksi, mun puhelin ei ole mikään uusi... Mut miltä se kuva näytti, jos et saa sitä tähän?! :nailbiting:

Takaisin