Raskaaksi 2015

Äääh, olisinpa tullut 4 min myöhemmin katsomaan, niin ei tarttis jännätä Mymmelistin tulosta :grin

Niin, ja uusille tervetuloa, LunaOdessa ja suvii-i!

Päätin kiusata ystäväämme Edward A. Murphya ja kävin ostamassa sen kuukupin. Ajattelin, että jos satsaa n. 9kk siteiden hinnan yhteen kuukautissuojaan, niin eiköhän Murphy järjestä, etten sitä n. 9kk tarvitse :grin

Liliina, itse meinasin kans ostaa vielä tässä kierrossa uuden kuukupin (sen isomman koon ja jonkun värillisen tällä kertaa). Eihän se hukkaan mene vaikka plussa tulisikin, kun on sillä käyttöä sitten raskauden jälkeen :wink

Mymmelistiiiiii! Täällä sua ootellaan! :nailbiting:

Tervetuloa uudet! :)

Larissa mä en oo ikinä käyttänyt foorumia muuten kuin sovelluksen kanssa :D

Mymmelisti plussatuulia sinne testiin <3 alahan tulla kertoo jo!

ImageUploadedByVau Foorumi1426252324.253908.jpg

Nyt ei siis ollu mun vuoro :(
No mut eiköhän täti tuu nyt puolen tunnin sisään..
Tein myös samaa ovis testin ja siihen tuli haaleeviiva

ImageUploadedByVau Foorumi1426252427.029093.jpg

TÄMÄ SIIS OVULAATIO TESTI

No ainakin meillä on aika lääkärille kohta jo ja sit jo pian saadaan aika kunnon tutkimuksiin..

Ei oo totta, pahoittelut Mymmelisti :sad001 Olin niin varma, että sinne plussa tulee. Miltä toi apteekin testi näyttää, jos avaat sen? Saisi tarkemman kuva ilman tota muovia päällä.

Voi kurjuus, Mymmelisti :sad001 Nyt sun täytyy avata se sidukka viikonlopun kunniaksi.

No ei se mitää, ehkä sitte jouluna saa erikoisemman lahjan? :) ainakin sain sen lääkärin varattua! Kyllä vähän harmittaa kun tosiaan toivo alkaa nousta kun DPO 15 ? Mutta hei tää oli jo 30 kerta! 31toden saanokoon :D

Takaisin