Raskaaksi 2015

Larissa, se vaikuttaa kohtuun ja limoihin positiivisesti. Nyt en löydä enää mistään tekstiä minkä aijemmin siitä luin, oisin liittänyt sen tähän. Mulla on sitä esikoisen suppareiden voimistusyritysten jäljiltä niin sama ne on juoda pois ja kokeilla :D

Mymmelisti, mulla plussakierossa 4pv ennen oletettuja menkkoja ihan sellanen olo et menkat alkamas. :) onko teillä ollut kaikki 30 kiertoa aivan tuloksetonta? Tosi kurjaa :( jos on arka aihe niin skippaa kysymykseni.
onneksi pääsette tutkimuksiin :)

Voi höh Mymmelisti mä olisin sulle sen plussan toivonut niin kovasti <3

Täältä saa aina hyvän syyn ottaa muutaman rentouttavan. Jos joku testaa negan, tulee täti tai joku saa plussan ovis tai r-testiin :grin

Hei kaikki! Kirjoittelin tänne jo viime kuussa, mutta sen jälkeen lähinnä vain taustaillut. Nyt menossa kp 35/42 ja aamulla testattu puti puhdas nega. :/ Ovulaatiotesti väläytti plussaa jo kp 14 paikkeilla, joten oon jo toivoni menettäny tän kierron osalta ja odotelen että täti saapuis kylään. Ens kuussa ois tarkotus kävästä tutkimuksissa selvittämässä, mikä täs kropas oikein mättää. :hungover: Itse epäilen ovuloimattomuutta, koska ovis testit plussaa jo noin aikaseen, oireita ei oo minkään laisia, ja kierto venyy pitkäks. :gen113
Viime kesänä, kun yrittäminen alotettiin, niin ajattelin et ens kesään sit ois jo oma vauva tai edes raskaana. Heränny hyvin todelisuuteen, et ei tää niin helppoo oo. Noooo, tää on tätä loppu kierron masenteluu, kyl täält viel noustaa uuteen yritykseen. :hilarious:

Super isot onnittelut kaikille plussanneille!
Pahoittelut niille joilla ei vaan onnista, ja täti saapuu kerta toisen jälkeen kylään!

suvii-i, sain kaiveltua infoa tosta vadelmanlehtiteestä ja sama sitä olis kai käydä sitten ostamassa ensi kiertoon jos tässä kierrossa ei tärppää. Teetä tulee juotua joka tapauksessa :grin

http://www.conceiveeasy.com/get-pregnant/red-raspberry-leaf-tea-and-fertility/

Tuossa infossa puhuvat siitä, että toi tee saattaa pidentää luteaalivaiheen pituutta. Se kiinnostaisi kyllä, kun mun lutis on nyt ollut vaan 8-10 pv...

Kaikki kikkakolmoset pitää tietty miettiä :hilarious:

Liliinan askartelupajasta, hei, 20150313_160224.jpg kuulin, että vauvat tykkää hymynaamoista.

Sisälle sijoitin rasian, jossa on helmiä, joten vekotin vielä heliseekin.

Mymmelisti: Mie niin pein sormet ja varpaat pystys, et sie plussaat. Isot pahoittelut negasta.:sad001

:welcomeLunaOdessa ja Suvi-i!

Ruusa: Kiitos tsempeistä ja annoit toivoa tilanteeseen.:)

Larissa: Kyselit, milloin testaan uudelleen. Kuulostelen tässä tuleeko niitä oireita vai ei ja jos ne menkat ei oo alkanu vieläkään sunnuntai-aamuun mennessä, ni aattelin sillon aamulla testata ennen töihin menoa. Haluaisin kyllä selvyyden tähän pian.:nailbiting:
Tänään ei oo tullu mitään vuotoa! Miul on jäljellä viel 1 raskauskeijun liuskatesti se herkin ja sit 2 kpl digiä.

Liliina, ihana tuo askartelupalsta siulla! :D :) miun puolesta saa tulla enemminkin näitä käsitöitä näytille tänne ;) :)

Mymmelisti, buu negalle :( onneks pääsette kohta lääkärille ja tutkimuksiin! Toivottavasti enskierto on sitten teidän The Kierto❤ :)

Taikatuuli ja Soma, toivottavasti teillä vaan nousee hormoonit hitaasti ja plussaisitte vielä❤

Tervetuloa uusille! :)

Ehkäpä miekin koitan tuota vadelmanlehtiteetä jossain vaiheessa :D nyt on kyllä jäänyt kaikki kikka kolmoset miulta käyttämättä, vaikka ehkä syytä olisi, kun ei mitään ole tähän mennessä tapahtunut ja paljon olen kuitenkin puhunut :o :D

Täällä mie koitan pidätellä kuumeisesti ett pääsisin koht taas testaamaan ovista.. Tuntuu kyl jotenkin tosi turhauttavalta kun tietää ett varmaan joku täällä mättää kun ei oo ensimmäistäkään plussaa vielä tullut ja kuitenkin vuosi kohta takana yritystä... Onneksi tuo Pepen plussa antaa hiukan toivoa :)

Muoks. Enpä taaskaan muistanu tätä :D
Nenna kp 14/33(30-35) yk11 :)

Liliina, voi miten ihana tuo helistin :) tykkään kun joku jaksaa väkertää kaikenmoisia kun itse olen ihan peukalo keskellä kämmentä!

Toi vadelmanlehtitee on kyl aika mielenkiintonen! Pitääkin käydä tee ostoksilla tänään. :) Oisko jotain muita hyviä vinkkejä, millä vois helpottaa raskautumista? :woot: Greippimehua oon nyt päivittäin juonut..

Voi kovasti harmittaa Mymmelistin puolesta. Ehkä vielä on pikkuisen toivoa? :)

Mä vieläki jännitän tääl. Kp28/28. Kävin jo hakee apteekin testin valmiiksi. Teen ehkä huomen aamulla jos ei ole alkaneet. Eikö apteekissa koskaan myydä muuten liuskoja vai oliko toi vaan huono apteekki? Niillä oli vaan clear blue ja apteekin omia.

Radamsa, itse olen tämän kierron alussa ottanut kokeiluun vehnänalkioöljyn. Kannattaa lueskella siitä tietoa esim, tästä ketjusta. Rohkaisevan moni on saanut plussan ekassa tai tokassa vehniskierrossa ja tässä meidänkin ketjusta on muutama raskautunut tota öljyä suositellut. :)

Minttulaku, en ole minäkään tainnut apteekissa liuskoja nähdä. Esim. pregcheckin ja rfsu:n liuskoja on ihan isommissa marketeissa sitten.

Liliina, ihana helistin! :cat:

Larissa kp 14/27, tjot-k. 9

Muokattu viimeksi:
Anskunen, :grin Mä osaan hädin tuskin tehdä kiinteetä silmukaa, mutta kaikenlaista sitä tulee räpellettyä... ei kun näperreltyä, kun yrittää keksiä jotain vaihtoehtoista tekemistä koulutöille.

Voi poijaat!!! Oliskohan tää miun elämäni eka plussa missään testissä?! :D

En malttanu odottaa sitä 10minuuttia, mitä ohjeessa luki, kun nuo viivat tuli jo minuutin jälkeen ja tää kuva siis otettu n. 2min odottelun jälkeen :)

Ylempi nyt tehty ja alempi eilinen testi :)

Kertokaahan nyt ett onks toi jo plussa vai eikö?? :D

Muoks. Kännykkä kuva, joten ei mikään huippulaatunen ja lumian omalla kuvan korjaussovelluksella sain hiukan valosamman kuvan :)

Liitteet

• WP_20150313_001.jpg
    WP_20150313_001.jpg
    707.1 KB · Katsottu: 194
Pöh taisinpa vaan innostua taas liikaa, ei se taida sittenkään ol viel plussa... Noo samapa tuo, kuullosti mies ajavan juuri pihaan. Voihan sitä silti varuiksi koittaa hyödyntää ;) :)

Liitteet

• WP_20150313_005.jpg
    WP_20150313_005.jpg
    498.6 KB · Katsottu: 172
Takaisin