Raskaaksi 2015

Nyt näyttää vahvasti siltä, että piinailut oli tässä ja kierto lyhentyi entisestään siihen 24 pv:n. Noh, 12 päivän päästä on uus ovis :D

Taikatuuli, mulla oli kakkosen kohdalla minimensut, siitä on yli kymmenen vuotta aikaa, mutta sen siis muistan, että se oli joko su tai ma kun vuosin aamusta iltaan parin siteen verran, sit ne loppui ja testi nega, siitä pari päivää olisko ollut ke niin pärähti plussa. Mä mietin kans kun ne oli ihan oikeaan aikaan, et mitä hittoa, mutta myöhemmin ajatellen, olisikohan ovis ollut vain myöhään ja olisikin vuoto johtunut kiinnittymisestä o_O tsemppiä!

Hei! Liittyisin myös tähän ketjuun :)

Yritystä on kesäkuusta 2014 asti, pikkukakkonen haaveissa. Esikoinen syntynyt 06/2009. Syksyllä 2014 kkm vkolla 8 (vastasi viikkoja 6). Keskenmenon jälkeen nyt yk3 menossa. Clomifenit käytössä kaikilla kolmella kierrolla. Kierto n. 32 päivää. Ovulaatio tapahtui pari päivää sitten, kahtena päivänä testasin digihymyn (kp 17 ja kp 18). Nyt siis kp 21.

Plussa onnea kaikille! :Heartpink Palailen tähän ketjuun kun töiltäni kerkiän, lueskelen sitten teidän muiden tarinoita :happy:

LuneOdessa, tervetuloa mukaan! Pahoittelut kkm:n takia :sorry: Toivotaa sulle pikaikaista plussausta! :joyful:

Hampaaton, pahoittelut menkoista :sorry: Mutta täytyy sanoa, että sulla on loistava asenne! :)

tämän päivä o-testi...ei tää nyt vieläkään tasavahva oo...noh pitää testailla vielä pari päivää ja kattoa vahvistuuko vielä vai joko se huippu meni ohi :think005

Liitteet

• Kuva0724 (600x800).jpg
    Kuva0724 (600x800).jpg
    210 KB · Katsottu: 166
Liitynpä nyt minäkin tänne! :) Pikkukakkosen yritys aloitettu 09/14, plussa 10/14 - varhainen km, plussa 12/14 - keskeytynyt kkm rv 6+9. Nyt sit keskenmenon jälkeen yk2 alko eilen. Tähän kiertoon mukaan vehnänalkioöljy ja vadelmanlehtitee, saa nähä miten käy :)

Mymmelistiiiii! Tuo on niin väärin nyt, kun piinaat meitä tällä jännityksellä :D ;) Pregcheck tai apteekin oma ja mielellään vielä tänään, kiitos :D

Beisla, toivottavasti tärppää <3

Tervetuloa uusille! Ja tuhrutädeille kaikille postimerkki persiiseen ja matkoihinsa ja tuplaviivat rtesteihin tilalle :cool:

On. Dpo 5, yöllä heräsin menkkavihlontaan mahassa ja selässä (meni nopsaan ohi kyllä) ja nyt koko päivän on yskiessä vihlonut tosi kipeästi alamahalla (tietenkin oon saanut lasten viikon kestäneen flunssan nyt ja saan yskiä KOKO ajan). Olisko...? ;)

Tervetuloa myös suvii-i! Mites toi vadelmanlehtitee auttaa plussaamaan? Tiedän, että sitä käytetään kun yritetään käynnistää synnytystä. :D

Azalea hyvältä kuulostaa!

Ps. Sain uuden luurin ja tietty latasin heti foorumin sovelluksen. Mut on taas tuhoon tuomittu :'D

Larissa, toivottavasti joku niistä monesta uimarista yksi ui maaliin! Plussaat sitte kans parin viikon päästä!! :)
Tää on muuten paha kun on puhelimessa tää sovellus! Koko aika pitää kattoo viestejä :D

TERVETULOA UUDET! Toivottavasti plussaamiseen ei mene kauaa! :)

Kyfi86, mun mielestä toi näyttää siltä et huomenna on tasavahvat viivat. Tsemppiä ;)

Azalea, aikoo plussata tässä kierrossa ;) <3

On. Kävin ostamassa apteekin omia testejä, mutta en haluis tehä niitä, koska en haluu tehä negatiivista testiä taas :(
Mut sit taas toinen piru toisella puolen toiselle korvalle huutaa, et tee vaa niin voit avata viikonlopun kunniaksi yhden sidukan.
Äääh, pakko se on tehä!! Olikos tossa nyt et 4h pitää pidättää?
Ehkä joskus 11-12 aikaa käyny viimeks pissalla..

Mymmelisti, niin mä aioin viime kierrossakin, mut täti tulikin 2pv etuajassa ja tiputti mut ryminällä maan pinnalle :D Et katotaanpa nyt kuinka käy... Mut siehän plussaat tänään ;)

Mulla ollu jo 3-4 päivää semmonen olo et menkat alkaa ja se oudostuttaa ettei vielä oo alkanu.
Onks kellää plussanneella ollu sitä tunnetta et menkat alkaa?

-Mymmelisti kp 31/29 yk30 DPO 15
(Unohtu edellisestä)

Mut mitäs jos mun DPO ei ookkaan 15 vaan 14 eli sillon tänää pitäs tädin vasta tulla.
Sain sillon kp15 (25.2) vahvat viivat, niin laskin et siitä 24h ja olis ovis.

Yyyy senkin julmuri Mymmelisti. Oon haukkana täällä kyttäämässä! Ja oli testin tulos mikä tahansa niin LAITAT KUVAN! Haluan tihrustaa! :grin

Takaisin