Liliina, kumpa olis vaan valekramppeja. Olin niin varma että plussaat, ne paprikat ja kaikki..
Minttulaku, Mymmelisti, Hampaaton, tsemppiä piinailuun ja täti saa pysyä poissa!
Silkkikorva, huh, hyvä että viimein pääsit uuteen kiertoon. :)
Pepe, voithan sä vaikka väittää että sulla tuli tosi niukat menkat etkä ymmärrä mistä se johtuu.

Yllättymistä on tietty hyvä harjoitella, mut veikkaan että kun oikeasti näkee pavun ekaa kertaa ultrakuvassa, vaikka kuin pieni oliskin, niin kyllä siinä itku pääsee.
Nennaa mullakin tulee aina jonkinlainen viiva o-testiin. Ja oon onnistunut saamaan kunnon plussan myös aamupissasta, mutta varmasti vaihtelee eri ihmisillä. Mä oon testannut kahdesti päivässä, koska inssin takia mun on pakko saada ovis kiinni testillä.
Liisu, hyvä vaan aloittaa ajoissa tallettelu.
Enu, mullekin tuttua että oviksen tienoilla rento ja hyvä fiilis.Tuntuu siltä, että jaksaa hyvin odottaa ja ottaa vastaan mitä tuleman pitää. Ja tää fiilis niin muuttuu tossa reilun viikon päästä...
Ilpuri, kuulostaa ihan huippu polttareilta! Mulla kans kaverin kaverille (jätkä) tehtiin eka feikkipolttarit. Kuulostaa kyllä isolta järkkäilyltä, jos baby showerkin menee toiselle päivälle.
Taikatuuli, onpa outo tuhru sulla. En muista, olitko tehnyt tässä kierrossa yhtään r-testiä? Kaipa toi tuhru vois olla myös jotain valemenkkoja?
Susanne, tervetuloa mukaan! Teillä tosi rankka kokemus takana.
Lukutoukka, pahoittelut kp1:stä.

Pahaan aikaan sulla osui kakun teko.
Soma, toivottavasti ei olis kohdunulkoinen. Ootko tehnyt r-testiä? Senhän pitäis silti näyttää plussaa.
Napaa: Eilen myöhään oli siis toka inssi, tällä kertaa molemmat inssit oli kotiinkuljetetulla tavaralla, reilu puolisen tuntia. Mutta luin netistä juuri eräästä, joka oli plussannut 1,5h kuljetetulla spermalla, eli no hätä!

Tää on jotenkin helpottava vaihe, kun tietää että tän kierron osalta on tehnyt kaiken minkä voi ja enää tarvii vain odottaa.
Kp16/29, dpo1