Raskaaksi 2015

Mussa asuu joku pieni masokisti kun en sitä testii tee vaikka tahtoisin ;)
No tuntemusten mukaan ne ois alkanu jo aamusta, mut näköjään tuli tädille menoja..

Pepe, onhan näitäkin käyny ettei ole tiennyt raskaudesta ennen kun on synnyttämään lähetty, niin eihän toi sun aika olis edes pitkällä ja ihan oikeesti vois jäädä huomaamatta ;)

Onpas teitä jännääjiä!! Toi on kyllä piinaavaa!! Plussa-aalto jatkukoon! Mymmelisti, oot kyllä sitkee kun maltat odottaa!

Pepe, harjotelkaa sitten etukäteen näyttämään yllättyneeltä, kun "tuomio" tulee :D

Tytöt, meillä on 900 sivua vertaistukea kasassa!! (:

Täällä kp6 ja talletukset aloitettu, vaikka ovikseen vielä puolitoista viikkoa. Kyllä jo vähän jomottelee, että vois jopa tulla aiemmin tällä kertaa.

Larissa ja muut mä vaan en tie uskallanko! :D olishan toi hyvä idea ainut vaan se että entä jos ne ei ultraakkaan? Tarkoitus oli suunnitella ja tehdä vissiin aukiolotutkimus? Ja niinpä tää on uskomatonta kuinka sieltä kuilusta noustiin ja luotettiin siihen 1%! Tosin uskon jo että kaikki dropsit oli tehonnut tossa vaiheessa ;)

Lukutoukka tsemppiä! Toivottavasti plussa pärähtää <3

Ehkä meidän pitää miehen kanssa vielä keskustella tosta mut olishan se hauska katsoa niitten ilmeitä :D

Liisu parempi aloittaa jo aikaisemmin tallettelu ;)

Liityn piinailijoihin.. huomenna näkee, jääkö kierto pysyvästi 24 pv:n vai onko taas normaali 25. Huh! Jotenkin on taas niin toivo päällä että täti jättäis tulematta. Mutta samantien sitä ajattelee, että ihan turha kuvitellakaan olevansa raskaana. Testiä kehiin sit ehkä sunnuntaina tai maanantaina jos niin onnellisesti käy :)

Hampaaton kp 24/24-26

Täällä on kyllä monella jännät paikat,voi vitsit!!
Mä olin aiemmin kirjottanu vahingossa väärin,dpo8 täällä on meneillään eikä 6. Mut tosi oireetonta, aiemmissa raskauksissa oon jotenkin osannu jo aavistella. Joten vaikka teillä on ihanan paljon uskoa ja hymyn sai huulille kun tekstejä luki,niin itse en aio kuvitella mitään ennenkuin/jos täti myöhästyy :) Niin ja testaa en ennenkuin myöhästyy :)

Pepe, kuten Larissa sanoi olis jännä olla kärpäsenä katossa, kun miehes kanssa ”yllätytte” positiivisista uutisista. :p Mää varmaan ite käyttäisin tilaisuuden hyväksi.. :wink

Hampaaton tsemppiä piinailuun. Toivottavasti täti jättää tulematta sinne ja kaksi viivaa ilmestyy tikkuun. :joyful:

Liisu harjoitukset on hyvä aloittaa ajoissa. :wink Voihan se olla, että ovis tuliskin aiemmin. :happy:

Mymmelisti mulla on niin vahva fiilis, et sä plussaat. :happy: Voisit ihan hyvin huomen aamulla pissiä tikkuun, jotta päästään tästä piinasta. Kyllä sen plussan niin teille soisin. :oops:

Lukutoukka tsemppiä sullekin piinailuun jospa se täti jättää tällä kertaa tulematta sinne. :wink

Larissa sää olet kyllä hyvin varustautunut tähän vauvakuumeiluun. :p Toivottavasti noi dropit auttaa saamaan ne kaksi maagista viivaa testiin. Tuli muuten mieleen, että tuota primoluttien tuoteselostusta/käyttöohjeita lukiessa törmäsin siihen, että sitä myös määrätään loppukierron tiputteluun. Sun kannattaa sitä kysästä, jospa siitä olis sulle apua. :)

kube tiedän niin tuon tunteen, kun odottaa ylipitkän kierron kanssa, tuleeko plussa vai täti. :mad: Mullahan pisin kierto oli 69 päivää ja todellakin meinas hermo mennä. Mun neuvolatäti onneks ymmärti mun epätoivon ja se ohjeisti neuvolalääkärin määräämään mulle noita primoja. Toivottavasti saat kierron tasoittumaan. :confused:

liliina sulle myös tsempit viimesiin piinapäiviin, toivotaan että täti kiertää sut kaukaa tällä kertaa. Ja hauska toi sun paprikahimo, ehkä se kertoo jostakin… :wacky:

nennaa, kuten Toffeekin sulle jo kommentoi, niin sitä lutenisoivaa hormonia on ilmeisesti naisen elimistössä aina jonkin verra, mutta sitten ovulaation aikaan sitä erittyy virtsaan normaalia enemmän, mikä kertoo sitten oviksen tapahtuneen ja näkyy tummempana viivana testissä. Näin mää ainakin olen ymmärtäny. :grin

silkkikorva nyt voi siis onnitella tädin saapumisesta. Hienoa, että sait kierron päättymään. Toivotaan että tässä alkaneessa kierrossa ovis tulee aiemmin. :)

Minttulaku sulle myös paljon tsemppiä. Tee jo huomenna aamusta testi? :rolleyes: Kyllä siinä jotain haamua vois jo näkyä.

Mimmu tsemppiä alkavaan clomikiertoon, ehkäpä saat siitä apua ja pysyvän plussan 9kk:si. :happy:

Beisla jes toiselle inssille! :gen014

Omaa napaa ei tartte enää tähän laittaa, kun se tosiaan tuli jo aiemmin tänään. Eli harjotukset jatkuu makuukammarin puolella ja tosi hyvät fiilikset jotenkin tästä kierrosta. Katotaan sit parin viikon päästä, kuinka mieli muuttuu, mutta nyt ainakin hyvä fiilis.

enu kp17/46-69

Kiitos kaikille jotka vastasitte :) taidanpa siis jatkaa tikuttelua, vaikkakin hieman epäsäännöllisesti :)

Voi mymmelisti, mie niin tahdon ett sie plussaat! :)

Huh, ihan just täytyy rientää työpisteelle ja sitten 8tunnin päästä alkaa ansaittu viikonloppu aamusaunan merkeissä :)

Onko kellään kokemusta, kun ovistestin viivasta vahvistuu vaan toinen reuna? Ei siis koko viiva. Kontrolliviiva on ihan normaali.

Kiitokset kaikille sympatiasta! :)

SannaMiia: Me on pidetty meidän kaveriporukassa aika suurelliset polttarit aina kun on ollut tilaisuus niin mua on jotenkin tää babyshower-juttu rassannut. Kun jotenkin tuntuu että jotkut olettaa että niiden pitäs olal yhtä isot kun polttarit. Tähän nyt vertailu arvoksi et ,mun omat ensi alko perjantaina, ysiltä aamulla, ja koko päivä mentiin, mut ne olikin valepolttarit (tekivät kaikkea tylsää ja typerää ja olin hullun pettynyt. Oon järjestänyt tosi monet siistit polttarit ja oon kävelevä polttari-tietopankki, joten en ihan hirveesti innostutnu keilauksesta ja karaokesta. Mutta kuitenkin jokainen tykkää mistä tykkää, varmasti joku ois näoistäkin tykännyt kovasti) ja sit lauantai aamuna puoli kasilta alko ne oikeet ja ne kesti sunnuntai-iltapäivään asti. (oli hullun siistiä enkä olis arvannut että jatkuu!) Joten en jotenkin oikeen oo lämmennyt että bayshowerit ois samassa mittakaavassa. En tiiä että oottaako tämä äiti nyt ees varsinaisesti mtiään, kyllä varmaan mut ei kyllä arvaa että ollaan nyt menossa! Mikäli sen mies on osannut pitää suunsa kiinni :) Mut siis tein sellaset hienot taulukot mihin me eka arvataan masun ympärystä ja sit toiset mihin me arvataan vauvan syntymäpäivä ja -aika, pituus ja paino. Ja sit meille tulee joku tietovisa. Ollaan myös tehty sellaen tarvike paketti mihin on hommattu kaikenlaista ja osa on tehty itse. Mä oon esim neulonu sinne sellaset tossut. Ja sit me päätettiin hemmotella sitä mun kustannuksella, joten teen sille jalkahoidon siinä juttelun lomassa. Niin ja viedään sinne tksi kaikki eväät. Mut siis sun kysymykseen, olen askarrellut kaksi taulukkoa :laughing021

"mukavaa" et muutkin tunnistaa mun maalismasennuksen. En oo siihen aiemmin kiinnittänyt huomiota, en siis usko että sellasta ois ollut. Mut mua oikein ärsyttää itteeni kun ei saa mitään aikaiseksi ja masentaa vaan!

Ihan hullunjännää Mymmelisti ja Nyytti! Plussiaplussia!!

Nuuhku: Tosi hienoja pusseja! tosi käteviä!

Tänään kolmas päivä hailuraa ovistestissä, kahdentoista aikoihin testasin mut nyt huomasin illalla että oon limottunut. Joten eiköhän se ovis sieltä ala tulla pikkuhiljaa, olis hyväkin et tulis niin kierto ei menis niin pitkäksi, joten nyt miehen kellistykseen --->

Ilpuri kp15/n.31 yk14

Liisu, mulla tuli viime kierrossa just niin että kun viiva alko vahvistua niin se vahvistui vaan toisesta reunasta, silleen että muuten viiva oli haalea, tummu hieman toista reunaa kohti ja ihan reunassa oli tumma viiva... Mut ajattelin et kai se on plussa sekin.... :o

Liisu tuossa tuo toka vasemmalta katsottuna... Se on kyllä myös jotenkin harmaan näkönen... Mut seuraavana päivänä ei tullu enää mitään viivaa (vasemmalla reunimmainen testi) joten oletin tuon olleen kyllä plussa...

Liitteet

• 1426190083683.jpg
    1426190083683.jpg
    6.2 KB · Katsottu: 150
mymmelisti, iliina, lukutoukka ja hampaaton tervetuloa kerhoon sitten! Pakko edes jonkun meistä plussata! Toki mieluiten kaikkien, vai mitä? :D

Mymmelisti sais kyl munki puolesta jo testailla! Kokeile mitä semmonen ovistesti näyttää :D

Enu, mä varmaan tekisinkin testin jo huomenna aamusta jos olis testejä kaapissa, mut tiukkana olen ollut ja jättänyt ostamatta. :D Niin säännölliset on menkat ollu, että päivän viive vois olla jo tosi vahva merkki.

Lapsi nukkumassa ja mies vielä töissä ni nyt alkaa taas ajatukset harhailla... Onneks voi hengata täällä aina välillä :D

Liisu, mä luulen, että se vaan riippuu siitä miten se väri ja neste liukuu testissä, joten jos yks reuna on tosi tumma niin katsoisin sen plussaksi.

Kukas sitten plussaisi huomenna aamulla? Tänään olikin vähän hiljaista sillä rintamalla :D

Kiitos tyttötiikeri! Kyllähän toi tossa hyvinkin plussalta näyttää. Testasin eilen sofin liuskalla kp 5( älkää kysykö miks) ja just tollanen tuli. Kattokaa mitä teette mulle! :D Oletettu ovis kp 17 ja testaan huvikseni kp 5. Ai miten niin testi-into ei tartu?

Mymmelisti, täällä kp 17/27

Täällä monella niin jännät paikat että tässähän halkeaa jännityksestä :grin

Pepe: Hurjan paljon onnea siulle.:happy093Aivan mahtavaa, olet todella ansainnut plussan pitkän yrittämisen jälkeen. :hug007 Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia pikkuiselle matkaan mukaan!:Heartbigred Oon niin onnellinen siun puolesta.:)

Be: Onnea digituloksesta.<3

Rosann: Pahoittelut negasta.:sad001

Tinttarilla: Onnea plussasta.:)

Mariska: Onneksi oksennustauti on ohi. Tuuhan kertomaan taas ultrakuulumisia.:)

Silkkikorva: Hyvä, että menkat vihdoin alkoi ja pääsette uuteen yritykseen!:)

Beisla:Onnittelut tupla-insseistä!:)

Nennaa: Jaksuja viimeseen yöhön!:)

Ei ne menkat oo vieläkään alkanu...o_O Sori tässä tulee toistoa, mitä oon aikasemmin kirjoittanut. Ennen yövuoroon lähtöä tiistai-iltana iltana oli tullut ph-suojaan ruskehtavaa vuotoa sellasen pienen viivan verran. Töissä laitoin siteen varmuudeksi, että jos vuotoa alkaa tulla enemmän, mutta siihen ei tullut kuin yksi tippa verta, eikä muuta koko yönä!

Paperiin pyyhittäessäkään ei tullut mitään. Päivällä heräsin unilta, eikä uuteen siteeseen ollut tullut vielä mitään. Wc-käynnin yhteydessä paperiin tulin ruskehtavaa limaista vuotoa, mutta sen jälkeen ei taas mitään koko päivänä. Tänä aamuna siteeseen oli tullut ruskehtaa tuhruvuotoa tosi tosi vähän ja nyt koko päivänä ei taas mitään.:dontknow En ymmärrä mitä tää on?

Vas. puolelta ja keskeltä vatsanseutu on kipeä, rinnat on kipeät, mutta muita oireita ei oikein ole ilmennyt. Varsinaista "kylmämistäkään ei ole ollut, mitä ny sillon tiistaina yövuorossa oli kyllä aika viileät oltavat ja tänään huomasin saman kun olin koulutuksessa, ni piti käyvä vilutakki hakemassa osastolta. Miulla on aina menkat alkanu kunnon verenvuodolla tai jos on tullut aluksi tummempaa vuotoa, ni on se side kyllä kunnolla tuhraantunu. Nyt tuli kauheen pitkä selostus. Ja jatkuu vielä....

Miekin mietin tuota kiinnittymisvuotoa, mutta voiko se tulla näin myöhään??? Ei miulla ole ollut sellaista aikasemmin. Sillon tiistaina oli kp 27 ku alko se vuoto ja tänään on kp 30, mikä oli viime kierron pituus. Mietin sitäkin, et jos kiinnittyminen ois noin myöhään, ni milloin se testi näyttäs plussaa, jos näyttäs?

Terve. fi sivuilla sanotaan, että kiin.vuoto alkaisi hedelmöityksestä 11-12 päivän kuluttua. Mie sain ov-testistä :) 25.2 ja jos aattelis et hedelm. tapahtui esim. pe 27.2, ni ku siitä laskee 12 pvä, ni se kävis järkeen, et tiistaina miulla alko ne vuodon merkit. Toivottavasti tästä tulis selvyys viimeistään huomenna ku toisaalta alkaa pelottaa ku tälläistä ei oo ollu aikaisemmin.:nailbiting: Ai niin, kellähän oli ne "valemenkat" ja hää plussaskin?

Hupsista, kellohan on jo paljon. Täytyy lähteä nukkumaan. Palailen aamupäivällä.:goodnight

Kp 30/ 28-30, dpo 15

Muokattu viimeksi:
Haluan kommentoida tähän ketjuun jotta saan ilmoitukset uusista viesteistä. Täältäkin saa hyvää vertaistukea :)

Lyhyesti oma taustani: 07/14 pillerit pois, yk3 10/14 plussa. Rv 20+2 rakenneultrassa todettu kkm noin rv15. 01/15 tyhjennys ja nyt jälleen yk1.
Kierron pituus ennen km 29-28-29pv, tyhjennyskierto 31pv.

Tänään/huomenna perjantaina kp 16/28-29 :)

Takaisin