Raskaaksi 2015

Tinttarillalle oikein paljon onnea plussa aaltoon liittymisestä ja tarrasukkia sekä kyfille tervetuloa. :)

On. taas ja mietin tässä että voiko hikoilu olla oire? Minä joka yleensä hytisen vilttien alla villasukat jalassa olen nyt jo monena työpäivänä ollut ihan hiestä litimärkä vaikka ei mitenkään kuuma meillä töissä ole, päinvastoin fleesetakkia saa usein pitää. Ja toinen mitä mietin voiko se olla oire on kun näin edellisyönä kamalan painajaisen (mitä en ole nähnyt vuosikausiin). Näin loppukierrosta alkaa näkemään noita oireita vähän joka asiassa. Samoin kuin toisena hetkenä on ihan varma että se plussa sieltä tärppää ja toisena ettei missään tapauksessa voi olla raskaana. Millä sitä jaksaa odottaa edes siihen maanantaihin?
Lukutoukka kp20/24

Mää en kestä näitä vikoja kiertopäiviä. Heti ku ei oo tekemistä ni ei mitään muuta liiku päässä. 27/28. Ei ainakaan vielä tätiä näkyvissä. Välillä tullut jo päivää ennenkin. Pysyispä poissa.. Ketä muita jännäilijöitä oli? Aaargh. Koskakohan olis varmaa testata aikaisintaan.. Yritän asennoitua pettymään mut on se pirun vaikeaa..

Tein äsken ovistestin ihan huvikseen kun kaapista löytyi ja se näytti toooooosi vahvaa plussaa <3 kai se raskauteen myös reagoi koska ovista mulla ei nyt voi olla ;)

MÄ HALUUN TEIJÄT KAIKKI PLUSSANNEISIIN!!! <3 (en kyllä lte oo vielä sinne siirtynyt!)

Plussatuulia ++++++++++++++++++

Ps. Tänään tuli aika polille 30.3 meinasin soittaa ja kysyy jos niiltä sais alkuraskauden ultran :D

Mimmulle clomionnea, täst se lähtee!

Piinailijoille tsemppiä viimeisiin päiviin ja plussapuhallus ++++++++++++++++++++++++++++++++

laittakaas joku taas testikuvia :grin

Sillkikorva, harvoin sitä tädistä voi onnitella, mutta noin pitkän odottelun jälkeen on tosi hyvä, että pääsette uuteen kiertoon. Nyt sitten ovista bongailemaan!

Hahaa, Pepe, nyt noudatat Azalean neuvoa ja näytät niille!

Silkkikorva, hyvä ett täti tuli vihdoinkin, niin pääset taas uuteen yritykseen :)

Minttulaku, toivottavasti täti pysyy poissa sieltä! Mie testaisin ehkä ylihuomenna, mutta jotkut testais nyt jo ja toiset taas vasta viikonpäästä :o :)

Ömh tuota, tuleeko ovistestiin haalea viiva myös silloin, jos on ovuloimaton kierto? :D
Mietin vaan ett kannattaako miun sen enempää välttis tikuttaakaan tuota ovista, ku tiiän etten oo kotona huomenna enkä ylihuomenna samaan aikaan ku tänään.. Ja toivonmukaan kuitenkin peittoja heilutellaan "säännöllisesti" :)
Tosin tänään tein "aamupissasta" testin, ku olin yövuorossa ja herätessäni tein testin joskus neljän aikaan. Siellä paketissa sanotaan ett pitäis tehdä klo 10-20, koska silloin on hormonit korkeimmillaan, mutta kun tää unirytmi on nyt vähän mikä on, kiitos yövuorojen :D

Kyllä sitä hormonia erittyy silloinkin, kun kroppa yrittää käynnistellä ovulaatiota siinä onnistumatta, mutta ovishuippua ei silloin tule. Eli jos kierto on älyttömän pitkä ja tikuissa vähän hailakkaa, niin sitten ei varmaan ole tapahtunut mitään. Mutta joskushan ovis myöhästyy, kun kroppa saa sen päälle vasta toisella yrittämällä.

Minttulaku, tää on hankalaa nyt mullekkin kun onnistuin innustumaan ja testin haluaisin tehä, mut ei ole kun ovis testejä kaapissa ja en haluis pettyy, mut sit taas osaisin odottaa tätiä.

Ääää en oo raskaana, enkä tee testiä ennen kun vasta ens viikolla jos niin pitkälle päästään! :)
-Mymmelisti kp29/29 DPO 14

Mulla aina lähteny vahvistuu viivat, en oo koskaan saanu pelkkää haaleeta viivaa. Jossain kierrossa taisin testaa ja tehä aamulla ja illalla eikä niissä tainnu edes olla eroa.
Muistaakseni täällä joku oli joka aamusta ja illasta testas?

Azalea uskaltaisinko? :D meniskö läpi jos sanoisin vaan että "ihmettelin kyllä että miks kuukautiset ei oo alkanut mutta Terokuurin oon syönyt ja viimeisen ottanut jo aikaa sitten. Kun tätä en osannut yhtään odottaa miehen tulosten takia"

Nennaa mulla ainenkin tulee viivaa ihan pitkin kiertoa. Ikinä en oo saanut tyhjää Ovistestiä.

Mymmelisti mä toivon kovasti että seuraat mua ja be:tä. Koska tää on meidän kolmen kierto Eiks vaa? ;)

Taas on tullut lisää plussia! Onnea teille :)

Täällä täti ei ole vieläkään tullut kylään ja kyllä tuo nyt turhautuneeksi tekee (kp57 meneillään).
Lääkärin määräämät testitkin oli ihan kunnossa.

Kube, hitto että on turhauttava tilanne sulla! Eikä mitään apuja antaneet lääkärissäkään :mad:

Mymmelisti, päästä meidät jo piinasta ja testaa! :woot:

pepe, tee just noin mitä Azalea ehdotti jos pokka vaan pitää! :grin:grin:grin

mitä kaikkia keinoja aattelit silkkikorva ottaa käyttöön? Täällä on vähän vaikka mitä jo kokeiltu, nyt käytössä toi vehnänalkioöljy, greippi (mehuna ja hedelmänä) sekä foolihappo. :grin Gelee royale ei ollu mun juttu, veti vaan kropan enemmän sekaisin. Ovistikut auttoi kyllä siinä, että osaan nyt yhdistää oireet ovikseen. Nyt en siis niitäkään tartte :)

Larissa kp 13/27, tjot-k. 9

Muokattu viimeksi:
Hahahaa haluaisin niiiiiiin olla kärpäsenä katossa, kun "viaton ja mistään mitään tietämätön" pepe on ultrattavana ja iloinen yllätys löytyy :grin Ohhos ja huppista, mikäs se siellä? o_O :rolleyes: Parasta! Siinä on lääkäreillä ihmettelemistä, että mites se näin vaikka piti olla huonot simpat ja oviksen kanssa ongelmaa :grin:dance011Pepe oot niin VOITTAJA! Tämä on ihan samanlainen menestystarina kuin Gatusan juttu lähes tasan vuosi sitten!

Muokattu viimeksi:
Myös minä ilmoittaudun "pään hajoomisiin" eli mietin vaan testaamista koko ajan. Ikinä en ole testannut mitään, ei raskautta eikä ovista eli ihan jo senkin takia jännittäisi tuloksesta puhumattakaan. Nyt kyllä saattaa olla liian aikaista, ehkä....? Siksi tännekin testipäivän kirjoitin jos pystyisin edes siihen odottamaan. Eli minttulaku, mymmelisti ja iliina, liityn kerhoon.
Lukutoukka kp20/24

Takaisin