Raskaaksi 2015

Unicorn, me mennään sitten ehkä jopa tismalleen samoilla dpo:illa! :D Jännäillään yhdessä sitten ;) Mulla siis se ovisplussa tuli lauantaina, mut limojen perusteella ovispäivä olis voinut olla vasta maanantaina (toki niiden tarkkailu oli vaikeeta tallettelutuotteiden takia ;) ), mut siis dpo 3-4 täällä :)

Heippa :)

Pitkästä aikaa pääsin lueskelemaan ja VAU !!! Täällä on aivan mahtava plussa aalto !!!!!!!!!!!!! :smiley-angelic003
ISOT ONNITTELUT plussanneet !! Hienoa!! Tarroja ja liimoja matkaan :Heartred

Ja PEPE ihan erikseen ONNEA !! Mä olen ihan super iloinen sun plussasta !! JEE !! :Heartred:Heartred

Luin noin 500 viestiä joten kaikkea ei tämä pää muista.

Carnaganille suunnaton voima hali:hug013tulehan kertomaan kuulumisia kun jaksat :Heartred

Pahoittelut myös negoista ja tädin vierailulle saaneille :hug013

Tsemppiä kaikille kierron erivaiheisiin ja plussa aaltoon jokainen hyppää nyt !! :talk017

Täällä ollaan oltu kamalassa vatsataudissa , ruoka ei maistunut 24h mutta nyt onneksi jo jotain saa alas.
Neuvolassa oltiin maanantaina ja ultraan mennään 24 päivä. Siihen asti taas joutuu jännittämään että kaikki on hyvin.

Mariska rv 9+4

Mariska, hyvä että vatsatauti tuli selätettyä. Tulethan sitten kertomaan ultrakuulumisia! Ja oletpa sinä jo pitkällä, ysiviikko jo! Tuntuu, että omat piinailuviikot menee kamalan hitaasti, mutta aina kun joku plussannut pyörähtää täällä, sille on tullut hurjasti lisää viikkoja :grin

Tervetuloa sille uutukaiselle kuumeilijalle, jolta vielä puuttui nimimerkki.

Mymmelisti, toivottavasti täti ei löydä tietään sinne.

On. Ilmoitin eilen miehelle, että mun tekee mieli täyttettyjä paprikoita. Siinä vaiheessa se tosiaan huoleistui ja ja tuumaili, että tuo on nyt vähän liian outoa. Mä oikeesti inhoan paprikoita :grin Nälkä ja vessatus ovat nyt pari päivää olleet alituisena seurana, muuten ei yhtään mitään. Viimekierron "joka päivä uusi oire" -kehittelyn jälkeen tää tuntuu oudolta. Mulla on tosin ruumiinlämpö noussut puolisen astetta, joten voi tää olla ihan pientä kuumettakin. Kauheen kuuma koko ajan, paitsi kun eilen lenkillä jäähdyin vähän turhan paljon, tärisin sitten peiton alla pari tuntia enkä meinannut lämmetä ollenkaan.

Lenkkeilystä tuli mieleen. Onko täällä astmaatikkoja, joilla olisi jo kokemusta raskaana olemisesta? Mulla on vaan rasitusastma, ei siis mitään joka päivä lääkintää vaativaa, mutta tässä viime viikkojen aikana se on pahentunut, ja aina, kun mä lähden juoksemaan, alkaa keuhkoja polttaa ja yskityttää. Mulla olis yksi hätävarainhalaattori kaapissa, mutta siinä on avaavan lisäksi kortisonia, joten en uskalla ottaa sitä. Tiedättekö, voiko pelkkää avaavaa käyttää turvallisesti? Jos varaisin ajan lääkärille ja pyytäisi yritykseen vedoten pelkkää ventolinea?

liliina 23/?

Onpa Mariskalle tullut lisää viikkoja!! Tsemppiä odotteluun!!

Voi Ilpuri! Tsemppiä oviksen bongailuun! Toivottavasti tää ois teidän kierto! Itelläkin ollut maaliskuumasennusta havaittavissa, kyllä me täältä noustaan! Onneks sentään paistaa aurinko!

Oooiiiiii,ihanaa täällä on tosi monta plussaa, onnea paljon:happy093

Täällä toistaiseksi kaikki hyvin, neuvolaan kuun lopusta:excited001

Nyt lisää lisää paljon porukkaa plussaamaan,mieluiten kaikki niin tyhjenee tämä ryhmä kokonaan heti näin alkuvuodesta:grin

~ tassu 6+0, la 5.11.

PEPE!! Mahtavaa! Ihanaa!! Unohdin eilen käydä katsomassa tilanteen, mutta onneksi tänään löytyi ihana uutinen. :) Vauvat alkoivat mekkaloida mahassa heti, kun viestin luin.. Nyt rekkalastillinen liimaa mukaan matkaan.

Ja ihanaa nähdä paljon muitakin plussia. Oli täällä joku muukin tuttu tainnut plussata. Onnea ihan jokaiselle! Nauttikaa ihan joka hetkestä. :)

Mulla oli 2 vuotta sitten toi kilpparin tsh-arvo 2,7 ja nyt se oli 2,2 eli parempi. Mutta siis Mimmuko se sanoi, että se pitäisi olla 1-2, jos raskautta toivoo?

Ihanan aurinkoinen päivä! Silti jollain tavalla komppaan sua Ilpuri tossa maalismasennuksessa. Mulla on kans viimeisen viikon-pari ollut alakuloa, vaikka yleensä kevät saa mut vaan paremmalle fiilikselle. Kaikki on kuitenkin ihan ok, mutta jotenkin etenkin tämän vauva-asian suhteen mulla on sellainen fiilis, että plussaa ei ihan lähiaikoina olla saamassa. Jään yksinäni tähän ketjuun höpisemään. Kuukaudet vaan vierii eteen päin ja menkat ne vaan tulee ajallaan ennen kuin ehdin mitään testaamista edes miettiä... :shifty: Hohhoijaa! Onneksi on paljon muutakin tässä elämässä! :grin

Plussatuulia kaikille lähiaikoina testaaville! Monilla kuulostaa lupaavalta :wink :woot:

Larissa kp 13/27, tjot-k. 9

onnea plussanneille!:) täällä jäänyt foorumin lueskelu vähemmälle, nyt ovista ekaa kertaa kokeilen tikuttamalla saada kiinni ihan noin mielenkiinnosta:) nyt menossa siis kp15/28-32

Täällähän alkaa olla jo hiljaista, kun kaikki on jo siirtyneet plussanneiden ketjuun :happy: No mä varmaan roikun täällä vielä ens vuonnakin :singing:

Larissa, mä käyn kilppariin erikoistuneella lääkärillä ja tämä lääkäri pitää mun arvot siinä yhden paikkeilla (nyt 1,3), kun raskaus on toiveena. Mun tsh oli tossa syksyllä about 2 niin lääkitystä lisättiin, jonka jälkeen plussasin muistaakseni seuraavasta kierrosta.

Kyfi86, joko on lähtenyt o-viiva vahvistumaan? Saadaankin näemmä jännäillä yhdessä sitten kuun lopussa :grin

Mimmu, jaa, saakohan tässä sitten heittää viimeisetkin toiveen rippeet plussan suhteen jos toi arvo on mulla yli 2 :shifty: Ja et sinä tänne jää roikkumaan vaan plussaat tuota pikaa pysyvän plussan! Mie oottelen vielä sitä ensimmäistä plussan haamujen esiasteen serkkuakin vielä :grin

Nyt kun oikein negatiiviselle tielle lähdin niin veikkaan, että tässä mun painossa on tosiaan jotain syytä siihen ettei plussaa ole kuulunut. Normaalipainon rajallahan tässä vielä keikutaan, mutta uudessa työssä joudun ramppaamaan edes takaisin niin paljon, että paino on taas laskussa :mad: No, olen ottanut syömisen erityistarkkailuun eli lisännyt annoskokoja, syön useammin ja herkkujakin menee enemmän. Toivon, että myös toi vehnänalkioöljykin voisi tähän asiaan auttaa :) Vähän nurinkuriset ongelmat mulla ja miehellä, kun toisella on liikaa etureppua ja toisella liian vähän :grin

Pahoittelut omanapailun määrästä tälle aamua. Skipatkaa nämä löpinät, jos puskee korvista ulos :grin

Muokattu viimeksi:
Larissa, kyllähän paino-ongelmistaan saa omanapailla, ne kuitenkin on niin tiukasti sidoksissa koko plussaustouhuun. Toisilla vaan paino-onglema on liikaa painoa ja toisilla liian vähän. Huokaus. Mä mielelläni lahjoittaisin sulle vaikka kymmenen kiloa, jos pystyisin.

Kyfi, toivottavasti ovis jää kiinni :grin

Tinttarilla, jee! Onnea roppakaupalla :)

Mariska. Oksutaudit on kamalia! Onneks teillä jo phelpottanu :)

Mitähän vielä piti.. pää lyö ihan tyhjää.
kp24 menossa ja edelleen tulee kirkasta limaa ja plussakiteitä testissä, halujakin olisi. Ei vaan ymmärrä. Muniksiakin jomottelee, mutta ei niin paljon kuin sillon kp16 jolloin oletan oviksen olleen. Dpo8 olis jos ovis oli sillon kun luulen.
Mut oli miten oli, niin näillä mennään. ei oo enää montaa päivää oletettuun kierron loppuun. Ollu aika kauan jo 26-30, enimmäkseen 29-30 pvää, niin tuskin se nyt yhtäkkiä mahdottomuuksiin hyppäis :)

Muokattu viimeksi:
Nyytti, oiskohan mahdollista että noi olot ja kiteet ovistestissä johtuisi raskaudesta? :woot: Tietty se kökömpi vaihtoehto on, että sun ovis on lykkääntynyt jostain syystä ja on päällä vasta nyt...

Liliina, voitko laittaa ne kilot vaikka postissa tai tälleen sähköisesti? :hilarious: Oot ihana :shy:

Kyllä menee mielialat laidasta laitaan. Nyt olen taas sitä mieltä, että en anna minkään lannistaa mua :grin Haha ollaan me naiset hulluja. :hilarious:

aika huono kuvanlaatu mut luulisin että huomenna tai lauantaina vois ovisplussa olla, kuva on siis tän päivän testi:)

Liitteet

• Kuva0723 (600x800).jpg
    Kuva0723 (600x800).jpg
    248.7 KB · Katsottu: 144
Niin Larissa, vaikeeta sanoa tohon kilppariasiaan. Suomessa niiden hoito on vähintäänkin retuperällä ja mun käsityksen mukaan on vaikeeta löytää lääkäriä, joka lähtee hoitamaan, kun arvot on viitteiden sisällä. Sulla kuitenkin ovis taitaa tulla normaalisti?

Elaffy kiitos<3 ihanaa että siellä pienet potkiskelee!

Mimmu mä en vielä oo mihinkään lähdössä :D mä viihdyn täällä :)

Hei te plussanneet ootteko löytänyt mitään hyvää raskaussovellusta?

Larissa yritä saada positiivinen asenne takaisin! Tää on se teidän kierto ;)

Kyfi nyt vaan ovista hyödyntämään ;)

Takaisin