Mariska, hyvä että vatsatauti tuli selätettyä. Tulethan sitten kertomaan ultrakuulumisia! Ja oletpa sinä jo pitkällä, ysiviikko jo! Tuntuu, että omat piinailuviikot menee kamalan hitaasti, mutta aina kun joku plussannut pyörähtää täällä, sille on tullut hurjasti lisää viikkoja
Tervetuloa sille uutukaiselle kuumeilijalle, jolta vielä puuttui nimimerkki.
Mymmelisti, toivottavasti täti ei löydä tietään sinne.
On. Ilmoitin eilen miehelle, että mun tekee mieli täyttettyjä paprikoita. Siinä vaiheessa se tosiaan huoleistui ja ja tuumaili, että tuo on nyt vähän liian outoa. Mä oikeesti inhoan paprikoita

Nälkä ja vessatus ovat nyt pari päivää olleet alituisena seurana, muuten ei yhtään mitään. Viimekierron "joka päivä uusi oire" -kehittelyn jälkeen tää tuntuu oudolta. Mulla on tosin ruumiinlämpö noussut puolisen astetta, joten voi tää olla ihan pientä kuumettakin. Kauheen kuuma koko ajan, paitsi kun eilen lenkillä jäähdyin vähän turhan paljon, tärisin sitten peiton alla pari tuntia enkä meinannut lämmetä ollenkaan.
Lenkkeilystä tuli mieleen. Onko täällä astmaatikkoja, joilla olisi jo kokemusta raskaana olemisesta? Mulla on vaan rasitusastma, ei siis mitään joka päivä lääkintää vaativaa, mutta tässä viime viikkojen aikana se on pahentunut, ja aina, kun mä lähden juoksemaan, alkaa keuhkoja polttaa ja yskityttää. Mulla olis yksi hätävarainhalaattori kaapissa, mutta siinä on avaavan lisäksi kortisonia, joten en uskalla ottaa sitä. Tiedättekö, voiko pelkkää avaavaa käyttää turvallisesti? Jos varaisin ajan lääkärille ja pyytäisi yritykseen vedoten pelkkää ventolinea?
liliina 23/?