Raskaaksi 2015

Mariska onneksi vatsatauti on jo helpottanut, se on kyllä niin inhottava tauti. Onnea tulevaan ultraan. :)

Ilpuri onnea oviksen metsästykseen, toivottavasti teillä tärppää tässä kierrossa. :)

Liliina sun oireet kuulostaa jo todella lupaavilta, nyt vaan mukaan plussa-aaltoon. :)

Mimmu et jää tänne roikkumaan vaan toivottavasti plussaat sinäkin pian. :)

Nyttti mullakin alko tulla kirkasta limaa samoihin aikoihin ja sitä tuli melkein kp 27-28 asti, oisko sitten liittynyt kiinnittymiseen? Toivottavasti sinullakin näin. :)

Larissa itselläni oli melko sama ongelma kun paino alkoi laskea paljon viime vuonna. Vielä 2-3kk sitten painon n. 50kg ja kun olen aika pitkä niin näytin ihan hirveeltä. Mua auttoi siihen että rupesin kuntoilemaan säännöllisesti ja sen mukana ruokahalu lisääntyi valtavasti. Nyt painan jo 55-57 kg, vielä on vähän matkaa siihen tavoitepainoon, mutta aika lähellä ollaan. :) Yritä olla stressaamatta painosta koska itselläni stressi vain pahensi sitä. Tsemppiä, toivottavasti siellä paino ei lähde laskuun enää. :)

Last edited by a moderator:
Larissa mä niin tiedän tuon tunteen! Ja nyt onneks olen muutaman kilon saanut lisää! Vaikka vieläkään ei olla löhellä normaalia. Mutta kovan tuskan takana on saada pysymään edes se pari kiloa! Miten ihmeessä tää voi olla näin vaikeeta! Ja mä luulen suurimman syyn omaan plussattomuuteeni olevan tuo paino.. :/

http://www.dogundermydesk.com/2012/04/heart-shaped-pouch-mini-tutorial/ Tuossa tuo ohje jos joku innostuu kans kokeileen! Itte vähän muokailin omaani ;)

Gyne kielsi käyttämästä ovistestejä, mutta pakkohan mun oli.. :oops:

Eli saan olla tosi tyytyväinen jos nyt ovis tulee. Joko huomenna tai lauantaina varmaan tulee vahvempi viiva. :p

Onneks on tullu pupuiltua ahkeraan, jospa tää tuottaisi tulosta. Mut tyytyväinen oon jo siihen, että kierto lyhenee! :joyful:

Sori omanapailu. Kommentoin myöhemmin muillekin. :happy:

enu kp17/46-69

Niin se kuva vielä:

image.jpg

Taitaa se nyytti sieltä plussan saada! Koska meinaat testata ihan raskaustestillä;) enpä tullut yhtään ajatelleeks ettätosiaan voihan se näyttää raskauttakin tämä "toinen ovis" :)

Enu, ehkä ei haittaa jos yhdessä kierrossa testaa, näin ainakin sait selville että ovuloit :)

Mariskalla jo muutama viikko lisää:)<3

Mua nukuttaa ei meinaa silmät pysyä töissä auki ja hirvee himo supersalmiakkiin tuli, oli siis pakko ostaa :D

-Mymmelisti kp 30/29 DPO 14 yk 30
Vielä tädillä on aikaa tulla joten GUUUSFRABAA.. En saa innostua! ;)

Pepe, vähän huonosti kyllä on löytynyt raskaus sovelluksia, mutta mulla on käytössä womanlogin ja vau.fi:n raskaus-sovellukset.

Tassu oon nyt ladannut kauheen kasan kaikkia ja täytyy tarkastella mikä on kiva :)

Plussatuulia teille kaikille<3

Mymmelisti taitaa liittyä meidän seuraan ;)

Älkääs nyt naiset hyvät laittako mun päähän tuollasia ajatuksia :)
Tuolla linkin tekstissä luki että "voi näyttää raskauden muutamaa päivää ennen kuukautisten alkamista". Liian aikasin siis näyttäis sen mukaan ajateltuna. Eikä mulla oo yhtään raskaanaoleva olo,ikävä kyllä..
Toivottavasti oon väärässä :)

Nyytti ei mullakaan ollut mitään oireita paitsi silloin tuli se että "oon raskaana" mutta pari päivää ennen kun tädin piti tulla niin olin kyllä varma ettei plussaa tuu :D ja tuli kuitenkin ja vielä tasavahvat viivat <3

Sovittiin miehen kanssa että ens viikolla teen digin ja alan varaamaan neuvolaa ja ilmoittamaan polille että raskaana ollaan. Ja varataan aika alkuraskauden ultraan. Mies haluaa tietää varmasti että oon raskaana :D

Mimmu, luulen että ovis tulee (ovistestien ja oireiden perusteella), mutta sitä en osaa sanoa tapahtuuko se normaalisti tai kunnolla, kun on tota tiputtelua kierron lopussa. Mutta ehkä jotain selviää siellä polilla parin kuukauden päästä :) Mitä sulle muuten kuuluu?

Nuuhku, ihania pikkuisia kukkaroita! :joyful: Ja kiitos sullekin myötätunnosta. :shy:

Be, kiitos tsempistä :) Itse olen useamman vuoden käynyt salilla, jotta saisin lisää painoa lihaksena. Välillä se onnistuu ja sitten paino tippuu taas. Nyt on lähinnä ton uuden työn takia lisääntynyt liikkuminen niin pitäisi saada lisättyä kalorimääriä myös. Töissä yksin ollessa vaan on tosi vaikea päästä syömään, kun aina on asiakkaita :sorry: Mutta joo, ei tämä stressaamalla parane vaan syömällä :grin Ja en siis alipainoinen edes ole, mutta enemmänkin saisi olla painoa. Nyt siis 48 kg ja pituutta 160 cm. Ruokahalua onneksi löytyy kyllä, hehe :grin Syön enemmän ja useammin kuin mies, joka on n. 90kg/190cm. Enimmillään olen painanut 55kg ja se oli työn ja tuskan takana saavuttaa! 5 krt punttista viikossa ja proteiinia 100g/päivä. Siis koko ajan oli täysi olo! Ja en saanut sitä pidettyä sitten yllä. :sorry:

Nyytti ja Mymmelisti plussaa seuraavana :grin

Ovislimoja havaittu, täytynee kellistää mies tänään :grin Oletettuna ovispäivänä mies onkin työreissussa, joten täytyy talletella hyvissä ajoin :woot:

Larissa kp 13/27, tjot-k. 9

Mä melkein sanoisin Larissa, että se tiputteli johtuu keltarauhasen häikästä eli ovis varmaankin tosiaan tapahtuu sulla ihan normaalisti! Hyvä niin :)

Ja kiitos kysymästä, ihan hyvää kuuluu. Ei ole ollut helppo talvi mutta ehkä se aurinko paistaa hiljalleen tähänkin risukasaan :grin Huomenna aloitan tosiaan clomit ja täytyy sanoa, että mua jännittää jo valmiiksi. Niiden aloitusta oon toivonut viime syksystä saakka ja nyt, kun ne sitten on takataskussa niin olo on jotenkin kovin hassu :)

Nyytti ja Mymmelisti todellakin plussaa ihan just! :happy: Oireettomuus on paras oire ikinä.

Iiiik Mymmelisti ja Nyytti plussaa jeee! :D Plussatuulia teille!!❤ :) :)

Mymmelisti, iik vähän innostuin kuitenkin sun puolesta. :nailbiting:

Ilpuri, tsemppiä oviksen metsästykseen. :) Yritä ottaa rauhallisesti jos on kevätväsymystä, voi olla että jos väkipakolla yrittää piristää itseään, tulee vain huonompi olo. Tai antaa itsensä surkutella hetken ja sitten on ehkä paremmin voimia olla katsoa taas tulevaisuuteen.

SannaMiia, siinä tulee jo päivälle tekemistä jos BabyShowerit ja polttarit samaan syssyyn. :grin

Unicorn ja Azalea, tsemppiä pitkiin piinaviikkoihin. Mä seuraan muutaman päivän perässä (teidän plussa-aaltoon aion hypätä :wink), täällä dpo0.

Mariska, inhottava tauti mutta hyvä jos on nyt ohi. Mikä sulla olikaan LA?

Liliina plussaa vielä, nyt on niin hyvä aalto käynnissä. :grin

Liisu ja Larissa, teillekin voimia kevätväsymykseen. :hug013

Kyfi86, näyttää tosiaan että ovis olis huomenna. Meinaatko vielä jatkaa tikutusta?

Nyytillä piinapäivät vähänee ja plussa lähestyy! :wink

Nuuhku ihania pussukoita. :Heartblue

Enulla kans hieno ovistestin viiva! :grin Yhdyn siihen, että hyvähän on (ainakin pitkässä yrityksessä) testata edes joskus, että tietää suurin piirtein milloin ovis on.

Pepe, paljon onnea alkuraskauden ultraan! :Heartred

Larissa, eikun miestä kellistämään sitten. :wink

On. Jes, saadaan toinen inssi tänään. En olis tosin hermostunut, vaikka olis jäänyt yhteen kertaan. Se ainut kierto kun oon varma, että jotain yritti tapahtua, oli vain yks inssi.
Kp15/29, dpo0

Beisla, mahtavaa ett saatte toisenki inssin tänään, toivottavasti siekin pääsisit sitten plussanneisiin!❤ :)

Beisla, onnea inssiin! Plussaat pikaisesti!

On. Tein nyt sitten niitä täytettyjä paprikoita, joita on tehnyt mieli eilisestä asti (mä siis IN-HO-AN paprikoita). Mies tuumaili, että mä olen joko seonnut tai paksuna. Jälkimmäistä toki toivotaan. Jos täti kuitenkin löytää tiensä tänne, mä laitan pillerifirmalle vihaista viestiä, että niiden mönjät tekee ihmisistä hirviöitä viäelä 2 kiertoa lopettamisen jälkeenkin :grin

Takaisin