Raskaaksi 2015

Kiitos <3 oon tosi onnellinen! Ajoin aamulla kouluun 50km kuuntelin täysillä robinia ja kyyneleitä vaan virtasi silmistä!

Viime kierron kp23 alkaen aloitin syömään gele royaleeta. Mies aloitti samaan aikaan syömään tupla-annoksella. Huonojen tulosten takia ( 1% täydellisiä ) samalla oon itse syönyt b6 vitamiinia sekä juonut mindmasteria josta saan vitamiineja sekä foolihappoa. Miehellä käytössä oli myös homeopaattisia valmisteita.

Kp15 sain plussan ovistestiin jonka jälkeen odotin 2 päivää ja aloitin terot. Söin sen 10 tablettia kerran päivässä.

4.3.2015 tuli se olo että joku kyytiin on tarttunut. Mistä tänne mainitsinkin silloin. Sen jälkeen oon yrittänyt olla ajattelematta asiaa. Kunnes eilen olis tädin ollut määrä viimeistään saapua ja ei tullutkaan vaikka kuinka silloin siltä tuntui.

Ja oviksta hyödynnettiin kp8-9, kp11-12, kp 15-16.

Nyt lauantai-tiistai on ollut itkuherkkä koko ajan. Jonka ajattelin johtuvan miehen ikävästä kun oli reissussa silloin. Oviksen jälkeen muutaman päivän päästä närästi kovasti sekä eilen illalla.

Toivottavasti saatte jotain selvää <3 laskettu aika 17.11.2015

PEPE!!! Voiko vahvempin plussa enää olla! Onnea niin paljon kuin tässä maailmassa riittää! Ja tarrasukkia, bodyja, liimaa ja kaikkea mahdollista pikkuiselle! Ne tropit ja sun luonnollinen ovis auttoi!!! Ja näytätte lekurille pitkän nenän hähähääää! :smiley-bounce016:happy093:excited001:cool05:dance011:dance018

Beisla, onnea o-plussasta!

Pisama, missä päin Suomea on leskenlehtiä..? Täällä on vielä kunnon kinokset :shifty:

Nennaa, kai ne verikokeeseen laittaa jos haluavat vielä tarkistaa. Eihän alussa ultrassa varsinaisesti mitään vielä näkyisi.

Mira83, kiva kuulla sun kuulumisia! :happy:

Pahoittelut menkoista Taikatuuli :sorry:

Be, onnea digi tuloksesta :smiley-bounce012

Larissa kp 12/27, tjot-k. 6 tai 9

Pepe Wau mikä plussa! Sä niin näytit niille lääkäreille!!! Mua ihan itkettää sun puolesta, ONNEA! ♥♥♥ vauvaliimaa ja tarrasukkia mukaan! Pitkä odotus on teillä ollut ja nyt se palkittiin! Ihanaa!
eilen olin omasta puolestani ihan maani myynyt, mutta kyllä nämä uutiset antaa taas toivoa! :)

Omaa napaa tähän väliin:

Oon tässä pidemmän aikaa miettinyt, että miten saada tuo oma ukko innostumaan jonkin sortin liikunnasta. Itse olen liikkuvaista sorttia (sali ja lenkkiä koiran kanssa), mutta mies ei harrasta mitään liikuntaa. Joskus lähtee seuraksi lenkille, mutta harvoin. Syömiset on kotona kunnossa, koska minä ostan ja laitan ruuat :grin

Mutta on suoraan sanoen alkanut miehen terveys huolestuttamaan, sillä painoa on himpun verran liikaa ja etureppua on alkanut kertymään, mikä ei ole hyvä juttu jo alle kolmekymppisenä. Hän kuorsaa myös paljon (painon takia) ja niskat/selkä on usein pahassa jumissa. Mitään laihiksia en siis ole hänelle ehdottanut, koska toi painoasia on hänelle arka ja tyrkyttäminen ei vaan toimi. Paljosta ei ole kiinni, sillä hän on pitkä ja lihasta löytyy työn takia.

No eilen hän ilmoitti alkavansa käymään kuntonyrkkeilyssä kerran tai pari viikkoon. Oli kaiken suunnitellut jo valmiiksi OLEN NIIN YLPEÄ HÄNESTÄ! Meinasi itku tulla, kun halasin miestä! Ihanaa :joyful: Nyt vaan enää se plussa puuttuisi... :grin

Mies silittelee mun mahaa iltaisin ja jossain sivulauseessa puhui jotain "sitten kun meitä on neljä niin lenkkeillään yhdessä"- tyylistä (nyt meitä on 3 eli me kaksi ja koira). Ehkä tämä toive perheenlisäyksestä on saanu miehen aivot töihin ton liikunta-asian kannaltakin, mene ja tiedä... :happy: Juurikaan meillä ei siis koko tjottailusta puhuta muuten.

Sorry pitkästä napailusta! :grin

Jee Larissa! Itse ollut samassa tilanteessa joskus, että itse liikuin paljon ja mies ei ollenkaan. Kyllä se vaivasi. Ihanaa, että oli vielä miehen oma idea! Taitaa siellä miehelläkin vähän vauvakuumetta olla havaittavissa :)

IIIIIIIIIIIIIIIKS!!!!!!!! :excited001 Ihanaa Pepe!!!!!!!!!! :love7 Miljoonasti onnea ja tonneittain vauvaliimaa, tarrasukkia ja kaikkea mahdollista hyvää matkaan mukaan!!! :happy093:hug013:talk017:wav :Heartbigred:Heartblue:Heartpink:Heartred Itku pääs täälläkin! Olette kyllä todellisia voittajia!!! :Heartred:Heartred:Heartred

Onnea Be mahtavasta digituloksesta! :smiley-bounce016

Taikatuuli, niin toivon, että olisi kiinnittymisvuotoa ja plussa vielä testiin pärähtäisi! ❤️

Beisla, miljoonasti tärppionnea! Ja tädille porttikielto! :stop

Muoks. Anskunen, ihan mahtavaa, että kaikki selvisi! ❤️ Oi vitsit, jos tekin saisitte lähiaikoina pysyvän plussan :Heartbigred

Muokattu viimeksi:
Larissa vau!! Miehillä kestää vähän kauemmin tuo että alkavat tehdä mitä vaan sen eteen että lapsi saatais. Tää oli meidän eka kierto missä mies oli oikein urakalla mukana :)

Mun mies aamulla unen pöpperössä kun juoksin sänkyyn niin sanoi vaan että "nyt sun täytyy tehä niit testei hirveesti sellai ku leffoissa :D ja hetken päästä nousi ja pyysi nähdä testin kun aikaisemmin ei nähnyt mitään kuulemma!

Liisu, tiedät siis mun tilanteen. Toista ihmistä ei vaan voi muuttaa tai pakottaa tekemään mitään. Olen yrittänyt vaan näyttää omaa esimerkkiä ja toivoa, että toinen haluaisi muuttaa elintapojaan omasta halustaan eikä pakosta. Mulle liikunta ja hyvä ruokavalio antaa vaan niin paljon virtaa ja hyvää oloa, että sitä toivon myös miehelleni :) Ja onhan se plussaa, että mun komea mies muuttuu liikunnan myötä vieläkin komeammaksi :woot: Ja pakkohan hänell' on jonkinlaista vauvakuumetta olla, ei kai hän ehkäisyn pois jättämiseen olisi muuten suostunut (ja sitä lopulta itse ehdottanut) viime kesänä :grin Ei vaan olla erityisesti lapsi-ihmisiä ja ollaan annettu asian edetä omalla painollaan. :wink Lähinnä vitsaillaan näistä jutuista välillä :grin

Pepe, ehkä mekin viimein ensi kierrossa jos ei jo tässä! :happy: Herkistyin kyllä kun laitoit ton testikuvan. Olen ainakin vuoden jo elänyt mukana sun koettelemuksissa niin oli jo aikakin sun plussata! :dummy1::dummy:

Lämpimiä ajatuksia kaikille plussatestin tehneille ja niitä vielä odottaville! Olen täällä ahkerasti taustaillut ja kaikkien kuulumisia lukenut, vaikken itse ole ehtinyt kirjoittelemaan arjen kiireiden keskellä. Täällä kp 29/35 menossa ja tänään aamulla kertaalleen tuli pieni tippa verta pyyhkiessä paperiin. Sen jälkeen ei mitään. Joko menkat tai voisiko olla kiinnittymisvuoto? Mitään menkoille tyypillistä jomotusta ei ole ollut...vain ajoittaisia nipistelyjä alavatsalla ja orastavaa päänsärkyä. Ovulaatiosta arviolta nyt n. 7 vrk aikaa (en ole tikuttanut)...

Paljon paljon onnea Pepelle ja tsemppiä ensimmäiseen kolmannekseen! :happy093

Be:lläkin oli hieno digitulos! :)

Ihanaa kun plussia pärähtää harvasen päivä! Täällä vielä tätiä ootellaan mutta onneksi rauhallisin mielin.

Larissa ihanaa että sun mies on päättänyt alkaa kuntoilemaan. :) Ovisonnea sinne ja toivottavasti sinäkin plussaat pian. :)

Peepe toivottavasti olisi kiinnittymisestä ja täti pysyisi kaukana susta. Plussaonnea. :)

Takaisin