Anskunen, hienoa että löytyi syy ja oikean lääkityksen avulla nyt plussakin enemmän kuin mahdollinen! :)
Kyllä taas saa todeta ettei ikinä pitäis luottaa vaan yhden lääkärin arvioon/puheisiin, vaan aina pitäis hakea se toinen mielipide!
Pepe, itku meinas tulalkuin näin sun testin, ihan mahtavaa!! Sylin täydeltä onnea ♥
Sä niin tiesit tän,muistan kun kirjotit et sulla on varma tunne :)
Be, ihana tulos digissä :)
Beisla,onnet mahtavasta ovisplussasta! Toivottavasti saatte vielä toisenkin inssin tehtyä :)
Minttulaku, kiva et saitte juteltua aiheesta miehes kanssa ja tsemppiäpiinapäiviin! Tuokoon ne toivotun tuloksen :)
Larissa, hienoa että siellä mies innostunu liikunnasta :)
Ei munkaan mies mitään varsinaisesti enää harrasta, mutta fyysistä työtä on aina tehny ja hyväkroppanen luonnostaan on. (asia josta olen erittäin kiitollinen

) Lenkillä käydään yhdessä ja pojan kans palloa pelailee yms. Tykkkää siis kyllä liikkua on sellainen ulkoilmaihminen :)
Peepe, kiinnittymisvuotoahan tuo voisi olla :)
Mulla sitä oli ekassa raskaudessa tasan 7vrk oviksesta, toisessa raskaudessa taas ei ollut, vaan tuhrutteli loppukierrosta useana päivänä(kp25->)ja sit tulikin plussa :)
Mymmelisti, täällä on kaikki jäsenet pystyssä ettei täti sinn eeksyis lainkaan! :)
nuuhku, minä käytän donnatestiä :)
Edellisessäkin yrityksessä sitä käytin ja oon kyllä tykänny! Hieman hämmentävää on, kun välillä kuvioita tulee ns. kesken kiertoakin eli vähän niinku väärään aikaan. Esim tässä tässä kierrossa plussakuvioita tuli siellä oletetun oviksen ympärillä viikko sit, mutta tänään kp23 testasin taas, kun tullu aikalailla kirkasta limaa ja taas tuli plussakuviot! Ovuloinko mä siis kahdesti vai wtf? :D
Mutta siis oon tykänny, liuskoihin en oo ikinä pissiny enkä siihen ryhdykkään. Tää oon niin kätevä kun voi testata vaikka kymmen kertaa päivässä ja usein oviksen tienoilla testaanki usein :)
on. Kuten nuuhkulle jo kirjotin niin kp 23(/29-30) meneillään ja oletetusta oviksesta viikko. Limoja ihmettelin jo eilen ainakin ja tänään tosiaan piruuttanu donnatestillä testasin ja ihan selkeitä plussakiteitä! :O Muodoltaan olivat vähän erilaisia kun viikko sitten, kiteiden päät oli jotenkin pyöreämpiä, mutta ihan selkeitä saniaismaisia muodostelmia.
En oikein ymmärrä, mutta kellistin miehen äsken ihan varmuuden vuoks :D
Esikoinen on mummilassa käymässä ja kuopus nukkuu partsilla, tää alkaa ny läpikäymään aiemmin otettuja kuvia, kokeilussa siis passikuvien ottaminen ite :)
ps: 1v:n kuvaaminen, jossa istuu suorassa,katsoo kameraan ja ei hymyile tai muutoin ilmeile on mahdotonta!!