Raskaaksi 2015

Oi mitä plussatuulia täällä ollut, onnea hirmuisesti!! ❤

Ja pahoittelut negoista, ei auta kuin uutta kohden. Joka päivä ketjun viestit käyn läpi, mutta nyt on ollu kiirettä suuntaan jos toiseen.

Täällä on menossa kp 42/30-32. Nega testi tehty kp 33 ja sen jälkeen en ole ajatellut asiaa. Ei oireita, ei mitään. Uskon, että kierto heittää ny kuperkeikkaa.. testaan ylihuomenna, jos ei ala kuulumaan tätsykkää.

Minttulaku, kai niissä testeissä on parasta ennen päivä, mut en sitte tiiä meneekö oikeesti huonoksi jos päivä on jo menny.
Odota ainakin huomiseen tai yli huomiseen, koska sillon sitte mahdollisesti paremmat viivat, vaikka tiedän kyllä ettei oo helppoo oottaa päivää tai kahta. Pidän peukkuja sulle! :)

Muoks.
- Mymmelisti kp 28/29 yk 30

Beisla, oikeassa olet. Täältä foorumilta on oppinut paljon kaikenlaista toisten kokemuksista yms. Nytkin Mimmu osasi kertoa että tuon arvon pitäisi olla vieläkin pienempi kuin mitä mulle oli kerrottu. Että mua ottaa päähän! Miten voikin erota lääkärien tietotaidot noin paljon vaikka koulutuksissa taitavat käydä koko ajan!?

muoks. Kp 15/27

Be ja Sohwia: Viivat on vahvistuneet!:hello2 Onnea!

Nougat: Onnea plussasta ja tarrasukkia pienelle mukaan.:)

Be: Hieno idea ilmoittaa uudesta raskaudesta.:)

Nennaa: Ärsyttävää, et jouduit turhaan ajamaan pitkän matkan ja vielä yövuoron jälkeen.:mad: Hyvä kun sait uuden ajan.

Liliina: Ihana Totoro!:)

Beisla: Onnea ovisplussasta!:)

Anskunen: Kiva kuulla, et kaikin puolin kaikki ok. :)Toivotaan, että lääkitys alkaa tehoamaan pian ja oot plussa-aallossa mukana piakkoin.:)

Pepe, Nennaa, Minttulaku ja Mymmelisti: Mie toivon, että työ plussaatte! Plussapuhuri teille ja myös muille!:talk017:talk017:oops: Unohtuko vielä joku, joka plussaa lähipäivinä?

VAROITUS! Nyt tulee marmatusta!
Täällä alko sit menkat ny illalla.:angry4 Aamulla alko selän jomotus ja menkkamaiset oireet ku kävin nukkumaan:sad001.Ennen töihin lähtöä kävin wc:ssä ja ph-suojaan ol tullu ruskehtavaa vuotoa ja ny töis piti laittaa jo side varalle ku verta alko tulla vähäsen... Varmaan huomen on se kp 1.:sad001 Tekis mieli mennä peiton alle ku olla täällä töissä.:sad001 Harmittaa tosi, tosi paljon.:smiley-angry017 Jotenkin olin niin toiveikas tään kierron kaa, et nyt se tärppää ja ni siinä sitten kävi et tipuin sit korkeelta ja kovaa!!!:sad001

Nyt alkaa sit yk 4. Pelko on tuol takaraivossa, et meneekö tässä taas 1v 1 kk, ennenkuin plussa tulee.:sad001 Haluis niin kovasti, ettei tulis liian isoa ikäeroa pienimmän kaa. Anteeksi ku "purin sydäntä". Ottaa vaan niin päähän ja v________ on kova! Tarkotan tällä sitä ku täällä on monia, jotka on jo oottanu pitkään omaa pikkuista, ni ei miun tarviis tälleen marmattaa ku onhan miul jo kolme ihanaa lasta, mut silti niin toivoisimme vielä, että luoja soisi vauvan meillekkin vielä.

Nennaa: Ootko yövuorossa? Laittelehan viestiä, jos ehdit töitten lomassa.Mie lähen ny käymään toisella osastolla kahvitauolla.

Muokattu viimeksi:
Taikatuuli, täällä ollaan juu :) toivottavasti menkat ei nyt ala kunnolla ja pääsisit vaiks huomen testaa plussan❤ :)

On tää nyt aika outoa....:eek:Tulin tauolta ja kävin w:ssä. Siteessä ei oo ku yks pikku täplä, mikä oli aikasemmin ja pyyhittäessä ei tullu paperiin mitään.:dontknow Miul on menkat alkanu aina kunnolla, ni mitä tää ny on....
Nennaa: Onko rauhallista töissä? Täällä on.

Taikatuuli, miulla oli ihan samanlaiset menkat :o toivottavasti ei olis täti hihih ;)
Täällä ei oo ikinä rauhallista, duunii painetaa niskat limassa hullun lailla :( tääl ei oikeesti ees huomaa ett onko aamu-, ilta- vai yövuoro.. Mut viikonloppusin on ihan jees olla, ku tääl on niin vähän porukkaa silloin :)

Jospa meillä molemmilla olis vielä toivoa, et täti eksyis reitiltä meijän kohalla.:) Saako kysyä, mitä työ teette siellä tehtaalla?

Taikatuuli ja nennaa: kun mä plussakin niin oli pari pisaraa verta ja mä olin ihan et nyt ne menkat alkaa ja liian hyvissä ajoin. Tod näk mulla oli sillon vielä kiinnittymisvuotoo kun meni melkein viikko kun plussattiin kun ei menkkoja kuulunu. Mulla nyt aina on ollu pitkä kierto. Toivottavasti täti ei tuu ollenkaan!!!

Muokkaan tähän viestiin vielä:

Mä sillon loppukesästä, alkusyksystä täällä siis kirjottelin, ainakin larissa ja taikatuuli on vielä tuttuja. Kiivikin oli käyny täällä kuulumisia kertomassa joku hetki sitten. En tiiä muistetaanko mua enää mut oon käyny aina sillon tällöin teidän kuulumisia lukemassa, meillä kesäkuisilla on vilkasta keskustelua tuolla omassa ryhmässä niin en tietenkään teidän kaikkia juttuja oo enää tullu lukeneeksi. Meillä siis viikko 29 ja vika kolmannes alkaa huomenna ja monet loppuraskauden vaivat on jo hyvinkin tuttuja. Töitä pitäis vielä vähän toista kuukautta jaksaa paiskia ennen äippälomaa. Toivottavasti kellekään ei tuu paha mieli.

Ihanaa, plussa aalto täällä taas!!! Ja pitkän pitkä plussalista täällä jo muutamassa kuukaudessa saatu aikaseks!!! Tsemppiä kovasti kaikille ja kevään kunniaks vielä paljon paljon plussia kehiin! Nautitaanhan kaikki ihanasta kevätsäästä kun pitkän harmaan jälkeen ois tiedossa!!

Muokattu viimeksi:
Taikatuuli, en viittis sanoa kun näitä tätä hommaa tekeviä tehtaita ei oo suomes ku pari ja tahdon pitää jollain tasolla anonyymiyteni täällä :)
Mutta siis jos kuvittelet mitä tulee mieleen sanasta "tylsä liukuhihnatyö hikisessä tehtaassa", ni tää on sitä.. :D

Mira, kiitos, on sentään vähän parempi fiilis nyt :)

Taikatuuli, Mulla tosiaan puolitoista viikkoa sitten alko tuhru ja sit alle vuorokauden tuli ihan verta ja sit taas tuhrua useempi päivä. Silleen ettei pöksyihin mitään tullut. Negat kuitenkin testasin kp1(34) ja kp5(38). Mulla kans normisti tulee täti rytisten. Ehkäpä nousee vaan hitaasti hormoonit? :D

Nennaa: Juu, ymmärrän.:) Tarkotus oli laittaa lauseen loppuun, ettei oo pakko kertoa. Mikä kp siulla on meneillään?
Miulla 28/28-30, dpo 13.

Vielä pitäs jaksaa muutama tunti. Työvuoro loppuu 7.15. Sit pääsee kottiin. Vien lapset hoitoon ja ite pääsen nukkumaan. Huomenna ois vapaa, mutta pittää raahautuu koulutukseen.:mad: Koulutus on 9-12, mutta listantekijä ei ollu huomioinut, et oon aloittanut kokopäivätyön, ni jouvun sen takia tekemään lisätunteja tuon koulutuksen lisäksi eli tuun töihin 8.00-13. Tään takia lapsillekkin tuli hoitopvä torstaiksi.:mad:

Eikä tässä kaikki. Kävin eilen kattomassa verkkopankista paljon tulee palkkaa. Palkanlaskijakaan ei ollu huomioinut, että olen aloittanut kokopäivätyön ja näin ollen palkka on maksussa osittaisen hoitovapaan mukaisesti. :mad:

Mira: Kiitos tsempistä.:) Toivotaan tosiaan, et kyse ois siitä, ettei menkat alkas, vaan oltas nennaan kaa plussattu molemmat.:)
Siulla on jo raskaus pitkällä. Voimia töissä jaksamiseen!:)

Muokattu viimeksi:
Taikatuuli, miulla menossa nyt kp12/33(30-35) mut ne menkat oli vähintäänkin omituiset, enkä oo testannu enää myöhemmin..
Tosi tyhmää kun käy noin :( ja pitkät tunnit vielä siulla edessä :( jaksamisia paljon! Ja huomisesta tulee varmaan raskas, kun joudut niin äkkiä kääntämään unirytmin täysin päälaelleen :( jaksuja siihenkin!
Voikun plussaisit, oisin kyllä vähintäänkin iloinen asiasta! :)
Miulla työaika 22-06, ja just tulin kotiin ja pääsen nukkumaan jo onneksi :) edellisestä työpaikasta jouduin odottamaan lopputiliä yli kuukauden.. Sainkin sitten onneksi korkojen kanssa sen :)
Hyvää "yötä" siulle kunhan pääset kotiin ja saat lapset vietyä hoitoon :)

Ihanaa ja aurinkoista päivää kaikille teille muille, jotka alatte heräilemään! :)

ImageUploadedByVau Foorumi1426049224.964736.jpg

Ei mulla muuta <3 samantien tuli viiva!

Juoksin itkien herättämään miehen! Eikä tarvinnut odottaa yhtään kun viiva tuli ja noin vahvana!!! Kiitos <3 voin kirjottaa myöhemmin että miten tää kierto meni jos joku haluaa!

Pepe 4+1 <3

Takaisin