Beislalle onnittelut ovisplussasta! Hurraa! Toivottavasti tämä on teidän kierto!
Ahkeraan olen täällä taustalla lueskellut joka päivä, mutta nimimuisti on huono. Elikkäs ketäs niitä plussaneita nyt ainakin oli, Nougat, Be ja Sohwia! Hirmuiset onnittelut ja pidetään peukut ja kaikki pystyssä, että kaikki sujuisi toivotusti loppuun saakka! Olen niin onnellinen teidän puolesta!

liliina, IHANA Totoro! Määä en kestä! Ollaan lapseni kanssa suuria Totoro faneja! Ja ihania oli myös hampaattomat, joita ohjeessa oli. Pakko ehkä opetella virkkaamaan. Meil on pari virkattua apinaa ja ne on lapsen ihan suosikkeja. On niin söpöjä. Saako tiedustella missä sä niitä myyt?
nennaalla oli käynyt melko veemäiset tänään. Kumma että oli sitten eriaika lukenut jossain mitä oikeesti on auki. Toiv. pääset pian onnistuneesti uusimaan yrityksesi
Mitähän täällä vielä oli tapahtunut. Noh ainakin pahoitteluja tädin kohdanneille jos teitä siellä on ja tsemppiä uuteen kiertoon.
Kukahan se sanoi, että on hauska aina lukea, kun on tehty talletuksia ja mää oon kyllä samaa mieltä
Määkin oon miettinyt mitäköhän mahtoi käydä Carnaganille. Toivottavasti palaa pian kertomaan kuulumisiaan. Huolissani olen ainakin minä. Kovasti toivon ettei pahinta pelättyä ole tapahtunut.
ON, Me tääl käytiin äsken miehen kanssa keskustelua

yrityspuuhista, kun aika vähän on loppujen lopuksi koko aiheesta puhuttu ainakaan viimeaikoina, kun pitkään ollut vaan tjottailua. Mul vaan alkaa tää kuume käydä jo vähän sietämättömäksi niin oli pakko vähän avata keskustelua. Kaikin keinoin oon yrittäny, etten loisi mitään paineita, kun mies välillä tosi väsynyt töistä yms. Lisäksi ihan senkin takia ettei liikaa heräis odotuksia ja sit taas seurais pettymystä..
Tuli kuitenkin siis tosi hyvä mieli, kun sai purkaa sydäntään ja mies jaksoi kuunnella väsymyksestä huolimatta. Hän muisti siinä samalla, että meillä on ykkösen odotusajalta jäänyt talteen yks raskaustesti ja arvatkaa vaan poltteleeko se nyt tuossa pöydällä. Oon jo muutamia päiviä huokaillut apteekin suuntaan aina ajaessani ohi, mut olen itteni hillinnyt toistaiseksi. On siis menossa kp25/28. Mut huomennahan sit jo 26 ja joskus kiertokin on kyllä ollut 27. Että olisko liian aikasta aargh. Kauhea taistelu itseni kanssa. Vaikka pelkäänkin että pettymys sieltä taas tulee. Aiemmin olen siis vaan rauhassa ootellut menkkojen alkamiseen, kun ne tuleekin aina niin säännöllisesti. Mut eihän siitä haittaakaan olisi jos huomenna aamusta testaisi, eihän?
Tuntoja ei ole pahemmin paitsi semmoisia mitä voisi olla myös ennen menkkoja...
Te monet varmaan täällä ymmärrätte tän tunteen?
Ainiin ja sitä piti kysyä että voiko tuo testi olla mennyt vanhaksi tms. kun on tosiaan sit jo öö melkee neljä vuotta vanha? Lukeeko teidän pakkauksissa jotain siitä? Tossa ei ole enää pakkausta.
Mut voi kai sitä silti kokeilla.. haen sit kumminki uuden jos/kun menkat myöhästyy..
Täällä foorumilla tulee ihan hulluksi