Raskaaksi 2015

Wouuuuuuu mikä plussa aalto täällä on :smiley-bounce016, ihan huippua!!!
Näyttää siltä että en vieläkään liity siihen mukaan. :smiley-angry017 Tänään aamulla testattu nega (dpo12). Valkkarin seassa tullut iiiihan vähän jotain rusehtavaa. Et voi olla että oli tässä. Jos niin, niin ensi kierrossa aloitetaan inseminaatiohoidot.

Pisama kp 23/25-27

Kävin tänään pyörähtään siellä polilla. En ollut oikein edes pahemmin varautunut mihinkään, pää löi aivan tyhjää. Oli tosi ihana naislääkäri joka kertoi heti että kaikki oli kunnossa muuten MUTTA. Kilppariarvo (en nyt muista kumpi) oli ylärajoissa. Olikohan tää arvo nyt 4.2 kun viiterajan yläraja on juuri tuo kyseinen luku. Ja tän arvonhan pitäisi olla raskautta suunnittelevilla lähemmäs 2.5. Sanoi että tää kilpirauhasen toiminta on hyvinkin todennäköinen syy keskenmenoille ja sille etten tule helposti edes raskaaksi. Ei tietystikään voi satavarmaksi sanoa. Ja kaiken huippu että edellinen lääkärihän sano mulle aiemmalla käynnillä että se arvo on koholla mutta rajoissa. Just joo eli olisi itse pitänyt tietää enemmän ja vaatia jo sillon toimenpiteitä. Ei hän sitten viitsinyt kertoa että tarvis olla pienempi luku :mad: Eli nyt alotettiin kilpparilääkitys ja kädet ristissä toivotaan parempaa huomista :smiley-angelic001

Onnea plussista be, nougat ja sohwia! :joyful:

pepe ja myy, ei se täti nyt oo kummallekaan tulossa vaan PLUSSA! :wink

Anskunen, toivotaan että lääkitys auttasi plussaamaan! Positiivista kyllä kuulla ettei mitään isoa löytynyt. :)

Sohwia, mä voin niin kuvitella että menee aikansa tajuta raskaus, varsinkin kun eka on kyseessä!

Pepe, harmi että oot töissä just kun olis saanut ajan, mutta peukut pystyssä ettei uusi aika olis kovin pitkällä. Ja erityisesti ettei sinne tarttis mennä ollenkaan! :)

Nennaa, ei ihme että kyrsii kun tollasen lenkin tekee. Ja lääkäri on tietty vaan että "hups sori" kun sanoi ajan väärin. :mad: Vois kyl tarkistaa ennen kuin puhuu mitä sattuu, ihan ku ihmisillä ei olis muuta tekemistä kuin ajella ympäriinsä. Mut käskikö ne sun pidättää pissaa niin pitkään? Toki kun testaa just kun menkat jää pois, aamupissa on paras että plussa ylipäätään näkyis. Mutta jos sä olisitkin raskaana, kyllä sun hormonien pitäis nyt jo olla sellasella tasolla ettei kauaa tartte pidätellä. Mietin vaan jos joudut ottamaan saman uudestaan. :)

Pisama voi harmi jos täti nyt tulee. :sad001 Kyllä teille olis ehdottomasti saanut jo plussa tulla.

Anskunen, kyllä ärsyttää sun puolesta se edellinen lääkäri. Onneksi osui nyt edes pätevämpi tapaus, ja hyvä että melko helposti korjattava vaiva vielä. Oon kyl itekin miettinyt, että hyvä kun hengaan täällä ja luen ihmisten kokemuksista, aina lisää tietoa siltä varalta että itelle joskus tulee lääkäri joka ei ole ihan tilanteen tasalla. Vaikka älytöntä tosiaan että itse pitäis osata vaatia ja tietää. :rolleyes:

On. kp13/28-32 Kohta menen pissimään tikkuun, illan ovistesti odottaa. :grin

Beisla, soitin sitten ajan labraan, ku en jaksa toiste ajaa tollasta lenkkiä (ku täälläpäin ei paljoa infota missään, jos esim on joku kokous tms ja labra menee aikasemmin kiinni) ja sain tiistaille. Siinä puhelimessa sano hoitaja, ett tunnin pidätyksellä sinne :)
Mut voi luoja en kyl enää ikinä mee tolle lääkärille! Ei näköjään tiiä kyllä mistään mitään hemmetti!
Noh, onneks nyt on hommat hoidossa ja odotellaan vielä viikko, kun tälle viikolle ei enää aikoja ollut.. :)

Muoks. Toivottavasti Beisla tulisi jo se plussa o-testiin :)

Niin tekeekö ne sulle Nenna ihan tavallisen r-testin pissasta..? Ootko ajatellu, että itse testaisit kotona uudestaan? Miksei se lääkäri laittanu sua verikokeeseen..? :mad: Ärsyttävää, että sua pompotellaan tolleen!

Beisla, toivottavasti saat plussan o-testiin!

Pahoittelut Pisama negasta, ois teillä jo plussan aika :sorry:

Pepe plussaa! Ihan varmasti. Paljon paljon plussa-aaltoja sinne suuntaan!

Nennaa, voi kurja, minkä tekivät. Teetkö kuitekin kotitestin varmuuden vuoksi?

Beislalle onnea oviksen metsästykseen!

20150310_194740.jpg
Totoro on valmis, omistaja vaan puuttuu :grin

Larissa ja liliina, mietinkin ett jos hakisin jonkun muun merkkisen testin kaupasta, mut aika tuo ja sama kun oon niin asennoitunu jo ettei sieltä mitään plussaa kuitenkaan tule, ett voin ihan hyvin odottaa sinne tiistaihin asti kun sama testi kyseessä kuitenkin :)
En sit tiiä ett jos pissatesti on plussa, ni varmistaako ne sen viel verikokeesta vai suoraan johonkin ultraan? :o
Ärsyttävää jokatapauksessa tää toiminta, kun just oon saanu täältä lukea kuinka hienosti ja nopeasti muilla on onnistunu nää hommat terkassa...
Ja voisin jo alkaa tikuttelee ovista pikkuhiljaa, kiinnostaa tietää ett onko ne viimekierron oireet siitä johtuvia vai jotain ihan muuta, jos en ovuloikaan edes, kun ei vuoteen oo plussan plussaa tullut :D

Jee ihanaa mahtavaa onnea ovisplussasta Beisla!! :) toivottavasti onnistaisi nyt❤❤

Nennaa, hyvä kyllä varata aika tuossa tilanteessa.

Liliina, ihana Totoro! :Heartblue

On. Kuten näkyy, niin ovisplussa sieltä paukahti. Nyt viis kuukautta ovista tikuttaneena oon kyllä huomannut, että kun saan plussan niin ei tarvi odotella sitä viittä testiminuuttia, vaan jo parin minsan jälkeen voi sanoa tuliko plussa vai ei.

liliina: Onpas ihana tuo totoro! :)

Beisla: Jee hieno ovis plussa! :) Toivon kovasti, että nyt tärppäisi. :)

Pisama: Pahoittelut negasta! ❤

Beisla jee onnea ovisplussasta! :happy:

nennaa harmi, että jouduit turhaan ajelemaan nuin pitkän matkan. :sad001 Hyvä kuitenkin, että sait ajan varattua. :)

Onko täällä ollu tänään muiden mielestä hiljainen päivä vai oonko mää vaan liian usein käyny täällä? :hilarious:

enu kp15/46-69

Enu kyl täällä on tänään normaalia hiljasempaa ollut :D

Kiitos kaikille tuesta,onhan tässä vielä pari pv toivoa. Ei ole kyllä menkkajuilintaa,vähän särkee selkää ja hieman rinnat arat mitä ei yleensä ole.
Näin muuten tänään ekat leskenlehdet. :) se on kevät! <3

Enu, miustaki tänään täällä ollut ihmeen hiljaista, ehkä ku kaikki on plussanu jo :o :)

Hyi, äsken meinas oksu tulla, kun poltin tupakkaa, pakko oli ennen puoltaväliä luovuttaa :( eipä oo vielä koskaan ennen näin käyny :D ehkä ihan hyvä vaan, jos saisin vihdoin lopetettuakin :)

Nennaa olipas ärsyttävän turha matka sulla. :(

Anskunen todella ärsyttävä sun edellinen lääkäri!! Onneksi nyt oli pätevämpi lääkäri ja toivottavasti kilpparilääkitys tehoaa pian. :)

Pisama toivottavasti täti pysy kaukana susta ja plussaat pian. :)

Liliina onpas söpö Totoro siellä. :)

Beisla whii, niin vahva ovisplussa! :) Onnea, toivottavasti tärppää pian. :)

Enu täällä on kyllä ollut hiljaista tänään, oisko vaan 3-sivua tullut tekstiä. :P

Beislalle onnittelut ovisplussasta! Hurraa! Toivottavasti tämä on teidän kierto! :smiley-bounce012

Ahkeraan olen täällä taustalla lueskellut joka päivä, mutta nimimuisti on huono. Elikkäs ketäs niitä plussaneita nyt ainakin oli, Nougat, Be ja Sohwia! Hirmuiset onnittelut ja pidetään peukut ja kaikki pystyssä, että kaikki sujuisi toivotusti loppuun saakka! Olen niin onnellinen teidän puolesta! :smiley-angelic001:love017

liliina, IHANA Totoro! Määä en kestä! Ollaan lapseni kanssa suuria Totoro faneja! Ja ihania oli myös hampaattomat, joita ohjeessa oli. Pakko ehkä opetella virkkaamaan. Meil on pari virkattua apinaa ja ne on lapsen ihan suosikkeja. On niin söpöjä. Saako tiedustella missä sä niitä myyt? :rolleyes:

nennaalla oli käynyt melko veemäiset tänään. Kumma että oli sitten eriaika lukenut jossain mitä oikeesti on auki. Toiv. pääset pian onnistuneesti uusimaan yrityksesi :happy:

Mitähän täällä vielä oli tapahtunut. Noh ainakin pahoitteluja tädin kohdanneille jos teitä siellä on ja tsemppiä uuteen kiertoon.
Kukahan se sanoi, että on hauska aina lukea, kun on tehty talletuksia ja mää oon kyllä samaa mieltä:laughing002

Määkin oon miettinyt mitäköhän mahtoi käydä Carnaganille. Toivottavasti palaa pian kertomaan kuulumisiaan. Huolissani olen ainakin minä. Kovasti toivon ettei pahinta pelättyä ole tapahtunut.:sad001

ON, Me tääl käytiin äsken miehen kanssa keskustelua :dummy::dummy1:yrityspuuhista, kun aika vähän on loppujen lopuksi koko aiheesta puhuttu ainakaan viimeaikoina, kun pitkään ollut vaan tjottailua. Mul vaan alkaa tää kuume käydä jo vähän sietämättömäksi niin oli pakko vähän avata keskustelua. Kaikin keinoin oon yrittäny, etten loisi mitään paineita, kun mies välillä tosi väsynyt töistä yms. Lisäksi ihan senkin takia ettei liikaa heräis odotuksia ja sit taas seurais pettymystä..
Tuli kuitenkin siis tosi hyvä mieli, kun sai purkaa sydäntään ja mies jaksoi kuunnella väsymyksestä huolimatta. Hän muisti siinä samalla, että meillä on ykkösen odotusajalta jäänyt talteen yks raskaustesti ja arvatkaa vaan poltteleeko se nyt tuossa pöydällä. Oon jo muutamia päiviä huokaillut apteekin suuntaan aina ajaessani ohi, mut olen itteni hillinnyt toistaiseksi. On siis menossa kp25/28. Mut huomennahan sit jo 26 ja joskus kiertokin on kyllä ollut 27. Että olisko liian aikasta aargh. Kauhea taistelu itseni kanssa. Vaikka pelkäänkin että pettymys sieltä taas tulee. Aiemmin olen siis vaan rauhassa ootellut menkkojen alkamiseen, kun ne tuleekin aina niin säännöllisesti. Mut eihän siitä haittaakaan olisi jos huomenna aamusta testaisi, eihän? :rolleyes:
Tuntoja ei ole pahemmin paitsi semmoisia mitä voisi olla myös ennen menkkoja...
Te monet varmaan täällä ymmärrätte tän tunteen? :shy:

Ainiin ja sitä piti kysyä että voiko tuo testi olla mennyt vanhaksi tms. kun on tosiaan sit jo öö melkee neljä vuotta vanha? Lukeeko teidän pakkauksissa jotain siitä? Tossa ei ole enää pakkausta.
Mut voi kai sitä silti kokeilla.. haen sit kumminki uuden jos/kun menkat myöhästyy..
Täällä foorumilla tulee ihan hulluksi:excited001

Takaisin