Larissa, kiitos kun selvittelit :)
Eihän siinä sit kovin paljoa sinkkiä edes ole, vaikka siellä vehnisketjun infopostauksessa luki et sisältää runsaasti sinkkiä! Jossain luki myös et sisältää lesitiiniä,mut sisältääkö kaikki vai onko se joku erillinen tuote sit missä sitäkin on. Soijalesitiiniähän mä syön jo rakeina. Eilen prismassa käydessänyt pullon vehnistä ostin ja ei se onneks ihan kamalaa ole, miehellekkin lusikallisen tujautin nassuun :)
Hampaaton, oonkin miettiny missä olet. Tervetuloa taukoilemasta :)
Meritähti, voi vitsit sentäänkun siellä kierto noin ulapalla

Olitkos sä ollu jo johonkin yhteydessä? Et saatko lääkkeellistä apua ellei ala itsekseen pian?
Be:lle ja muilele kiitos kuvakommentista, tuo ipana on ihana peni pusuttelija ja halija ♥ Taidankin käydä sen kuvan pois jonapsaisemassa, niin ei jää tänne sivustolle roikkumaan :)
Be:lle vielä tsemppiä piinailuun ja tuokoon testi mahtavan tuloksen!
Muoks, varovaiset onnittelut, siellähän näkyy hailura!!!!
sohwia, Jotain siinä näkyy! Onko väriä,niin en osaa sanoa, mutta vahvistumista toivottelen!! Ihanaa ja jänskää :)
Lauruskaah, pahoittelut negasta.
Soma, pahoittelut tädin saapumisesta. Pirullinen tantta!
Beislalle onnea oviksen metsästykseen! :)
Mukkis, no jopas on posti sössinyt!! Tottakai heidän pitäisi myös korvata aiheutuneet vahingot, murr.
Liliina, visttit kunmua jänskättää sun puolesta :)
Pepellä jännät päivätmeneillään! Mäniint oivone ttä saisit sen plussan ♥
on. kp 20/29-30 dpo ehkä 5.
Miehellä taitaa olla aikoimen vauvakuume..Se eilen kiehnäs ittesä sohvalla mun viereen makaamaan, pää masun tasalle ja paijaili masua kuiskaten hellällä äänellä "onko siellä ketään" ♥
Sanoin sille tänä aamuna, ettei mulla oo kovin suuret odotukset tältä kierrolta. Vastas et hän jo aamulla otti foolihapon ja meinaa reippaasti syyä vitamiineja :) Kohti ensi kiertoa siis ellei tällä kertaa hyvin käy!
Vehniksen tosiaan ostin eilen ja tänään sitä jo molemmat otettiin.
Esikoinen taas äsken sanoi että hän haluaa oman vauvan! Lupasin että aikuisena sitten, siihen asti saa siskoja tai veljiä :)