Raskaaksi 2015

Ai niin ja sohwiallahan oli sielä hieno viivanen! Onnea! Ja vahvistumista sille! :) noi kuvat kyllä niin pitistää mieltä samoin kun tää auringon paiste! :)

Nennaa joo. Ei oikein ole otettu tosissaan sitä, että halutaan lapsi kun ollaan näin nuoria.. Hassua että lääkäri siellä kysellyt tuollaisia vaikka ette yrityksestä kuitenkaan puhunut.

Täällä taas taustailtu. Nyt vasn jännäillään tuleeko täti. Lauantaina viimeisen Teron otin ja yleensä alkanut seuraavana päivänä täti. Vielä ei ainakaan ole näkynyt :) oireita ei mihinkään suuntaan.

Pepe kp28/23-30

Muoks. Onnittelut plussanneille <3 pahoittelut tädin kohdanneille!

Larissa, testaan aikasintaan viikon päästä kun menkat on myöhässä.. ne on tässä talven aikaa myöhästyny jopa 4päivää ja sillä antanu mulle vähän toivoo ja siis mulla aina ollu todella säännölliset (tai ainakin viimeset 2vuotta) :D

Kiitos hirveesti tsempeistä! :) Mä päätin et soitan lääkärille ja pyydän lähetettä julkiselle puolelle ja jos se rupee käymää liian hitaasti tai joku muu takapakki niin sitten vasta yksityiselle. Kirjotin jo paperin valmiiksi mitä sanon! :) 9min sitte soitan! :)

-Mymmelisti kp 27/29 yk 30

Muokattu viimeksi:
Hätähousu täällä hei! :D Mun PITI vasta huomenna testata, mutta koska tajusin etten olekkaan huomenna Suomessa kun tänään alkaa myöhäinen työvuoro ja palaan takaisin vasta ti iltapäivällä niin testasin äsken. Näettekö tässä mitään? Livenä ainakin näkyy haalea viiva, mutta en tiedä onko kuitenkaan mitään? Viime kierrossa kun tolla testasin niin oli kyllä ihan puhdas nega. Noniin tänään sitten ajatuksissa koko päivän, keskiviikkona testaan uudelleen, josko se vahvistuisi..

Kp 27/28

ImageUploadedByVau Foorumi1425895933.385622.jpg

Be, hailuran nään! Toivottavasti vahvistuu!

• Tykkään
Reaktiot: be
Larissa, kiitos kun selvittelit :)
Eihän siinä sit kovin paljoa sinkkiä edes ole, vaikka siellä vehnisketjun infopostauksessa luki et sisältää runsaasti sinkkiä! Jossain luki myös et sisältää lesitiiniä,mut sisältääkö kaikki vai onko se joku erillinen tuote sit missä sitäkin on. Soijalesitiiniähän mä syön jo rakeina. Eilen prismassa käydessänyt pullon vehnistä ostin ja ei se onneks ihan kamalaa ole, miehellekkin lusikallisen tujautin nassuun :)

Hampaaton, oonkin miettiny missä olet. Tervetuloa taukoilemasta :)

Meritähti, voi vitsit sentäänkun siellä kierto noin ulapalla :( Olitkos sä ollu jo johonkin yhteydessä? Et saatko lääkkeellistä apua ellei ala itsekseen pian?

Be:lle ja muilele kiitos kuvakommentista, tuo ipana on ihana peni pusuttelija ja halija ♥ Taidankin käydä sen kuvan pois jonapsaisemassa, niin ei jää tänne sivustolle roikkumaan :)
Be:lle vielä tsemppiä piinailuun ja tuokoon testi mahtavan tuloksen!
Muoks, varovaiset onnittelut, siellähän näkyy hailura!!!!

sohwia, Jotain siinä näkyy! Onko väriä,niin en osaa sanoa, mutta vahvistumista toivottelen!! Ihanaa ja jänskää :)

Lauruskaah, pahoittelut negasta.

Soma, pahoittelut tädin saapumisesta. Pirullinen tantta!

Beislalle onnea oviksen metsästykseen! :)

Mukkis, no jopas on posti sössinyt!! Tottakai heidän pitäisi myös korvata aiheutuneet vahingot, murr.

Liliina, visttit kunmua jänskättää sun puolesta :)

Pepellä jännät päivätmeneillään! Mäniint oivone ttä saisit sen plussan ♥

on. kp 20/29-30 dpo ehkä 5.
Miehellä taitaa olla aikoimen vauvakuume..Se eilen kiehnäs ittesä sohvalla mun viereen makaamaan, pää masun tasalle ja paijaili masua kuiskaten hellällä äänellä "onko siellä ketään" ♥
Sanoin sille tänä aamuna, ettei mulla oo kovin suuret odotukset tältä kierrolta. Vastas et hän jo aamulla otti foolihapon ja meinaa reippaasti syyä vitamiineja :) Kohti ensi kiertoa siis ellei tällä kertaa hyvin käy!
Vehniksen tosiaan ostin eilen ja tänään sitä jo molemmat otettiin.
Esikoinen taas äsken sanoi että hän haluaa oman vauvan! Lupasin että aikuisena sitten, siihen asti saa siskoja tai veljiä :)

be, mäki nään viivaa! Vahvistumista ja varovaiset onnittelut. <3

• Tykkään
Reaktiot: be
Olette niin ihania kaikki, KIITOS. ❤️

Tohon varmaan vaikutti sekin että pidättelin pisua joku 3-4 tuntia ennen kuin testasin, eli ei ollut aamupissasta. Täytyy keskiviikkona pidätellä koko yön ja sit testata heti aamusta. :)

Nyytti todella söpöä sun miehen vauvakuume. :) Toivottavasti siellä masun sisällä on pieni tarrannut tiukasti kiinni. ❤️

Nonniin!!! eli soitin heti klo 12.00 ja yleisillä nää takaisin soitto menetelmä ja justiinsa tuli puhelukin ja sain selitettya asian selkeesti, HUH! (hyvä minä) ja onneks olin ollu jo ajoissa liikenteessä ja soittanu jotain marraskuussa 2013 asiaan liittyvää, koska se oli tietty merkattu sinne.

20.4 Saatiin aika lääkärille joka sitten sen lähetteen laittaa eteenpäin... Hirveen nopeesti meni toi puhelu ja nyt naurattaa et miks en saanu jo pari kk sitten soitettua? :hilarious:
Parempi myöhään kun ei ollenkaan.

Ruusa, Elmiina, Be ja Sohwia ja oliko vielä muitakin. Mahdottoman paljon plussanneita, Onnea!!

Tädin kohdanneille voimia. Itseäkin pelottaa kun keskiviikkona pitäis testailla, eikä oikein huvittais.

Sohwia kyllä tuo plussa on. Onnea kovasti! :happy:

Be samoin sulla, hailakan toisen viivan näen. Vahvistumista sille. :happy:

Lauruskaah pahoittelut tädistä. :sad001 Toivotaan, että ens kierrosta sitten tärppää. :)

Mymmelisti hienoa, että soitit. :joyful: Itelläkin joskus tuntuu hankalalta tuo soittaminen virastoon/lääkäriin ym., mutta sitten kun in soittanut niin on niin helpottunut olo ja tuntuu jopa hölmöltä, et miks en soittanu aikasemmin. :rolleyes: Toivottavasti teillä lähtee nyt asiat kunnolla selviämään ja saatte selvyyden miksi plussaa ei ole tullut. Teilläkin pitkä yritys taustalla. :happy:

enu kp14/46-69

enu, se vaikeuskin varmaan tulee vaan siinä et sitä miettii liikaa.. Mun ainakin pitäs olla vaan miettimättä niin ei rupee liikaa ahdistamaan. Hölmöltähän se kuulostaa, mut siitä vaan onnistuu itelleen tekee ison esteen :) Toivottavasti tää lähtee nyt rullaamaan niin ei tarvii enempää soitella :D kiitos tsemppauksesta :)
Sulla on näköjään pitkät kierrot.. Tikutatko ovista?

-Mymmelisti kp 27/29 yk30

Be:lle onnea plussasta! Kyllläpäs kaikki nyt plussailee ! :)

Mymmelistille tsemppiä jatkoon! Toi on jo hieno juttu että sait soitettua ja asiat rullaamaan eteenpäin :)

Joku kyseli oonko soitellu johonki pitkästä kierrosta. En tästä asiasta suoranaisesti. Parin viikon päästä rantaloma tiedossa ja jos ei menkat ennen sitä oo alkanu ni syön 10pv Primolutia, jolloin menkat ei ainakaan kesken reissun ala vaan alkais sitten ku toi kuuri on ohi. Toimiiks se tolleen, tietääkö joku? Vai sekoittaako toi mun kierron kokonaan? :/ jostain luin ettei tota suositeltais jos raskaus on toiveissa? Äh.

Takaisin