Mymmelisti
Kommentoinnin ninja
Soma pahoittelut tädin vierailusta, tsemppiä uuteen kiertoon! :) <3
Mulla ehkä jotain pieniä kramppeja oli sillon dpo 5? Mut nyt ei oo ollu mitään oireita, eli en siis usko et tää yk 30 olis ollut meidän. Huoh! Hitto kun sais huomenna soitettua jonnekkin lääkärille.. Anteeks tää valittelu tästä soittamisesta, mut jotenki tää on mulle vaa niin iso asia enkä vaan saa soitettua
- Mymmelisti kp26/29 yk30
Mulla ehkä jotain pieniä kramppeja oli sillon dpo 5? Mut nyt ei oo ollu mitään oireita, eli en siis usko et tää yk 30 olis ollut meidän. Huoh! Hitto kun sais huomenna soitettua jonnekkin lääkärille.. Anteeks tää valittelu tästä soittamisesta, mut jotenki tää on mulle vaa niin iso asia enkä vaan saa soitettua
- Mymmelisti kp26/29 yk30
Yritysvaiheessa muitten vauvat on ihania mutta silti myös saa surettamaan.
Toki oviksen saattas saada kiinni, jos tikuttelis mutta en taida siihen vielä lähteä.. 
:)

Ihan sikanolona oon sitte ollu tassa ja kiittany onneani et onneks talleen sunnuntaisin taalla ei oo juuri ketaan.. Nyt kotiinlahtoa ootellessa aloin sitten pakkailla kamojani ja nostin poydalla ollutta kauppakassia, ja sieltahan se haju sitten lehahti ihan kunnolla! Ma kavin kaupassa ennen toihintuloa ja ostin mansikoita, ja ne on sitte lammenny tossa poydalla muutaman tunnin..