Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille tasapuolisesti. Täällä on taas tapahtunut vaikka ja mitä ja kovasti olette olleet ahkeria kirjoittamaan. Hyvä, hyvä.

Oon käynyt kyllä lukemassa kaikki viestit ja nyt ennätän hiukan jotain rustaamaan. Olin viikonlopun reissunpäällä, joten siksi taas kommentointi jäänyt.
Ruusa ja
Elmiina oli ainakin plussannut, joten paljon onnea teille.

En muista oliko muitakin, mutta jos oli, niin mukavaa mahankasvattelua vaan kaikille. :)
Carnagan pahoittelut tilanteestasi. Toivotaan ettei ole keskenmeno kyseessä.

Jospa se on vaan jotain harmitonta vuotoa ja selviät vaan säikähdyksellä. Peukut pystyyn, että pienellä on kaikki hyvin.
Be onpa teillä mukavan näköinen piha tilapäisasunnossa. Hyvä, että saitte vakuutuyhtiön kanssa asian kuntoon ja saatte keittiön kuntoon. Toivotaan myös sulle plussaa tiistaille!
Lauruskaah,
Nougat ja
Soma siellä ollaan jännän äärellä!

Toivotaan teille kaikille kahta viivaa tikkuun.
Sohwiakin on siis myös testaamassa. Sulle kans kaks viivaa tikkuun, eiks je?
Meritähti toivottavasti saat pian jonkunlaisen selvyyden tilanteeseesi. Tuo on niin inhottavaa, kun kierto vaan venyy ja venyy. Odottaminen on yhtä tuskaa, kun ei tiedä mitä tapahtuu ja milloin...
ON: En tiiä onkohan mulla ehkä ovis tulossa. Kuten jo aiemmin silloin oon täällä valitellu näistä mun megapitkistä kierroista, niin nyt taitaa tapahtua jotain normaalista poikkeavaa. Eilen ja tänään olen siis pongannut limoja ja ehkäpä ne on merkki lähestyvästä oviksesta..

Jospa tää mun kroppa alkais pikku hiljaa toimimaan. Miten teillä muilla noi limat ilmenee ennen ovista?
enu kp13/46-69
Muoks.
Soma pahoittelut tädistä, että se osaakin olla tympeä vieras.

Onnea ensi kiertoon!