Raskaaksi 2015

No kirjoittelen nyt tuttujen iloksi kuulumisia vaikkei niitä nyt kummoisia ole.
Mä puran nyt sekundääristä lapsettomuutakin psykalla,siis niitä tunteita joita padonnut sisään vaikka paljon niitä vuodattanutkin toki.
Diabetes todettiin vuoden alussa,se(kin) on viel lisännyt raskautumisongelmaa,vaikka kyllä suurin syy oli-> on edelleen,ikä+läskit.Mut me tosiaan ollaan päästy levolliseen soputilaan asian kanssa ja realiteetit todeten lopetimme yrittämisen.Itsellä vähän sellainen tyhjiö vain,että missä on mun paikka,vaikkapa täällä foorumilla...olis kivaa höpötellä ihmisten kanssa,mutta kun ei meinaa löytyy mestaa.

Mutta joo,ei kai meille sen kummoisempia kuulu.Meinasin jossain kohtaa että jos sais painoa pois,voisi vielä "yrittää",mutta ei,ei noi kilot haluu lähtee.Lääkitys on diabetekseen ja ruokavalioo pidetty- ei tapahdu mitään.

Mutta juu,pakko oli teitä käydä moikkaamassa.
Tosi harmi kun Gatusa on kadoksissa,miekin hävitin hänen numeronsa luurin vaihdon yhteydessä enkä ole muutenkaan saanut yhteyttä tyttöön :(

Mulle saa laittaa viestiä jos kaipailee,kyllä mä täällä nyt pyörin,kokeilen etsiä paikkaani vielä,jospa se täältä vielä löytyisi?

Larissa, mä huomaan myös itsessäni oviksen aikoihin muutosta että musta tulee aika flirtti töissä (osa ihan komeita miesasiakkaita) joten tiedän tunteen. Ja miksei se olis mahdollista että juuri sen takia saisit paremmat myynnit :wink

SannaMiia ja Ruusa onnea digin tuloksesta!

Unicorn81 ja Azalea onnea ovisplussasta! Tsemppiä oviksen hyödyntämiseen ja tuokoon se toivotun tuloksen :)

Elmiina, plussalta vaikuttaisi. Jännää :nailbiting:

Bellä tosi nätti takapiha, varmasti ihana viettää kesällä aikaa tuolla :joyful:

Nyytillä aivan ihana kuva :Heartred

Carnagan, syvimmät pahoittelut :sad001 :hug013

Kaikille muille piinailijoille plussatuulia :talk017:talk017

Ja kaikille oikein ihanaa naistenpäivää :Heartred:Heartbigred:Heartred

Ajna, pahoittelut diabetes-diagnoosista ja siitä, että olette luopuneet yrityksestä :sad001 Mun puolesta voit jäädä tänne meidän kanssa jutskailemaan, jos vaan tahdot? Kiva on kuulla sun kommentteja! Gatusasta ei ole nyt mitään kuulunut. Olisikohan häntä näkynyt tuolla oman la-kuukautensa ketjussa..?

Anskunen, mitä sinne kuuluu ja mikä vaihe sulla on nyt kierrosta menossa?

Lauruskaah, Soma ja Nougat, teidän testausta täällä oottelen :grin

Larissa kp 9/27, tjot.-k. 6 tai 9

Larissa, kiitos kysymästä, pelkkää positiivista tällä hetkellä :) ensi viikolla polikäynti jota odotan jännityksellä. Kuulen joidenkin verikokeiden tuloksia yms. Ovis on käsillä joten makuuhuoneessa on vietetty aikaa :grin

Mä en koskaan meinaa muistaa tätä uutta systeemiä :grin eli kp 13/27.

Ei ole Gatusaa tainnut nakya missaan sitten tammikuun. o_O

Onnea jalleen kaikista uusista plussista. :grin

Ma hajoilen duunissa. Ette usko kuinka paljon vihaan olla taalla, ennen oli kivaa kun tiimikaverit oli superkivoja, mutta viime kesana suurin osa vanhoista tiimilaisista lahti ja naa uudet ei sitten ookaan yhtaan niin kivoja.. :shifty: Mutta tassa aitiyslomaa ootellessa ei kannata lahtea vaihtamaan, joten ei auta kuin karsia.. Mulla on excel-taulukossa jaljellaolevat tyovuorot, eika niita onneksi ole enaa kuin reilu 50, kesakuun alussa jaan kesalomalle ja heinakuussa aitiyslomalle.. sita ootellessa! :sorry:

Ah, alkaa tuntua nyt vahvasti siltä, että menkat tulee :) Ihanaa, kun ei tarvitse stressata niiden viivästymisestä. Eiköhän yhden päivän voi antaa anteeksi ;)! Ihanaa :)

Ajna hyvä, että olet saanut keskustelu apua ja tänne ehdottomasti saat jäädä. Kuulut "kalustoon" :) Olen kuullut paljon tarinoita missä pariskunta on pitkään yrittänyt lasta tuloksetta, mutta päättäneet lopettaa yrittämisen ja silloin tullut yllätys plussa. Ja samaa toivon sydämestäni sinulle ja miehellesi, että jossakin vaiheessa teilläkin olisi oma pieni ♡

Larissa testaan vasta loppuviikosta, jos täti ei tule aikaisemmin kylään. :)

Ihana et jotkut malttaa olla testailematta heti :D mä ainaki oon semmonem hätähousu et heti ku menkat ei ajallaan ala niin testiä kehiin ja sit pettymys :/

Toivottavasti ens viikolla taas tulis paljon plussia!! :)

On. Eilen ja tänää taas semmosia tuntemuksia alaselässä ja mahassa että olin satavarma et täti kurvaa paikalle! Töissä piti ottaa panadolia, mut eipä vieläkään mitään vuotoa näy. Hitto. Valkovuotoa vähän lorahtelee.
Nyt menkat 3vk myöhässä enkä ymmärrä :(

Liliina toivotaan että siellä on pieni tarrannut tiukasti kiinni. :)

Nyytti aivan ihana kuva teistä. ❤️

Carnagan voi ei! :( Paljon voimia sinne. ❤️ Toivottavasti on vain harmitonta vuotoa.

Ruusa paljon onnea digin tuloksesta. :)

Soma tsemppiä yövuoroihin ja plussatuulia sinne. :)

Nougat toivottavasti ne menkat pysyy erossa ja plussaat pian. :) Ja kyllähän sä voisit pian testata jo! ;)

Tyttötiikeri onnea oviksen metsästykseen ja plussatuulia tähän kiertoon. :)

Lauruskaah sun testiä odotellaan, tsemppiä! :)

Hampaaton toivottavasti siellä on tärpännyt. :)

Anskunen tsemppiä ensi viikkoon polikäyntiin. :)

Katapultti ei varmasti ole mukavaa mennä töihin jos siellä ei viihdy. :( Onneksi kesä on jo melko lähellä ja sitten nautit piiitkästä lomasta. :)

Meritähti onpas inhottavan pitkäksi venynyt sun kierto. :( Tsemppiä. ❤️

On. Mä on ylpee ittestäni etten testannut tänään. :) Kyllä mä jaksan tiistaihin odottaa, varsinkin kun täällä näkee miten ihanan kärsivällisiä jotkut on ja odottaa kunnes menkat myöhästyy kunnolla. :) Ostin eilen siis apteekista Apteq raskaustestin ja vähän googletin sitä kun halusin tietää millon se on näyttänyt plussaa kun on aika herkkä, 10 mIU/ml. Siitä kuitenkin oli aika moni valittanut, joko oli ollut viallinen tai sit näyttänyt negaa sillon kun on ollut raskaana.. Onko täällä kellään kokemusta kyseisestä testistä? Jeij, rinnat on taas kipeet ja se antaa vähän toivoa, koska mitään muita oireita ei juurikaan ole. :D Pahoinvointi ja oksentelu oli silloin yli viikko sitten ja sen jälkeen ei enää mitään. Toivotaan että oli kiinnittymisestä. :)

OVISONNEA JA PLUSSATUULIA KAIKILLE. ❤️

Be ja kp 26/28

Aluksi toivotan teille hyvää naistenpäivää ihanat naiset! ❤ Ilman teitä olisin varmasti aika neuvoton, sillä oon saanut täältä niin paljon tietoa ja tottakai tukea myös. :)

Oon yrittänyt pitää taukoa täältä tai no oon mä päivittäin täällä käynyt, mutta mitään en oo kirjoitellut, kun oon yrittäny olla taas vaihteeksi stressaamatta tästä yrityksestä..

Tänne oli tullut plussauutisia ( en nyt valitettavasti muista ketkä ne oli, oliko toinen Ruusa?) , mutta onnea kahdesta viivasta kuitenkin! :)

On: Täällä kp 29/28 ja mitään oireita ei oo ollut ja mun on pitänyt testata, mutta en oo suoraan sanottuna uskaltanu, sillä oon aika varma, että nega sieltä tulee.. Itsellä ollut raskas työviikko takana, joka on tuonut paljon stressiä ja väsymystä mukanaan eli tädin myöhästyminen voidaan laittaa kyllä noiden töiden piikkiin.

Be: Mun on tänään itseasiassa pitänyt koko päivän testata, mutta en oo muka ehtinyt ( lue: uskaltanut).. Mutta oon tässä pähkäillyt, että joko tänään tunnin päästä tai sitten huomenna heti aamusta. Vaikka tottakai mä tiedän, että huominen ois parempi päivä, kun ois jo kaksi päivää myöhässä, jos nyt täti jättäisi tulematta. :) Ja kiitos sitä tarvitaan! ❤

Ajna no voihan diagnoosi :( Toivoa ei kannata heittää, mutta varmasti on omalle päälle parempi antaa sen yrittämisen jonkin aikaa olla. Ehkä aika on myöhemmin oikea ja eipä tuota ehkäistäkään tarvitse?

Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille tasapuolisesti. Täällä on taas tapahtunut vaikka ja mitä ja kovasti olette olleet ahkeria kirjoittamaan. Hyvä, hyvä. :p Oon käynyt kyllä lukemassa kaikki viestit ja nyt ennätän hiukan jotain rustaamaan. Olin viikonlopun reissunpäällä, joten siksi taas kommentointi jäänyt. :happy:

Ruusa ja Elmiina oli ainakin plussannut, joten paljon onnea teille. :binkybaby En muista oliko muitakin, mutta jos oli, niin mukavaa mahankasvattelua vaan kaikille. :)

Carnagan pahoittelut tilanteestasi. Toivotaan ettei ole keskenmeno kyseessä. :sad001 Jospa se on vaan jotain harmitonta vuotoa ja selviät vaan säikähdyksellä. Peukut pystyyn, että pienellä on kaikki hyvin. :thumleft

Be onpa teillä mukavan näköinen piha tilapäisasunnossa. Hyvä, että saitte vakuutuyhtiön kanssa asian kuntoon ja saatte keittiön kuntoon. Toivotaan myös sulle plussaa tiistaille! :signs003

Lauruskaah, Nougat ja Soma siellä ollaan jännän äärellä! :hello2 Toivotaan teille kaikille kahta viivaa tikkuun. :happy:

Sohwiakin on siis myös testaamassa. Sulle kans kaks viivaa tikkuun, eiks je? :smiley-bounce012

Meritähti toivottavasti saat pian jonkunlaisen selvyyden tilanteeseesi. Tuo on niin inhottavaa, kun kierto vaan venyy ja venyy. Odottaminen on yhtä tuskaa, kun ei tiedä mitä tapahtuu ja milloin... :gen045

ON: En tiiä onkohan mulla ehkä ovis tulossa. Kuten jo aiemmin silloin oon täällä valitellu näistä mun megapitkistä kierroista, niin nyt taitaa tapahtua jotain normaalista poikkeavaa. Eilen ja tänään olen siis pongannut limoja ja ehkäpä ne on merkki lähestyvästä oviksesta.. :excited001Jospa tää mun kroppa alkais pikku hiljaa toimimaan. Miten teillä muilla noi limat ilmenee ennen ovista? :anyone

enu kp13/46-69

Muoks. Soma pahoittelut tädistä, että se osaakin olla tympeä vieras. :sorry: Onnea ensi kiertoon! :happy:

Ajna, tosi kiva kuulla susta! Pahoittelut diagnoosista. Musta olisi kova kuulla sun kuulumisia jatkossakin, joten olet mun puolesta tervetullut jäämään tänne :)

Somalle pahoittelut menkoista.

Kp30/28 nega testattu ja tätiä ei näy.. o.o

Liitteet

• 1425845442170.jpg
    1425845442170.jpg
    27.7 KB · Katsottu: 176
Takaisin