Raskaaksi 2015

Voi että! Ystäväni on käynyt läpi juurikin tuon, että km viivyttää hoitoja aina eteenpäin... Kolmatta vuotta heillä yritys päällä ja kaksi mennyt kesken, yksi piti keskeyttää merkittävien sikiön vaurioiden vuoksi :( Ja raskaudet aina alkaneet niin, että se vaadittu vuosi ei koskaan täyty! Niin kurjaa ja epäreilua!!
On tämä kyllä mystistä touhua kaikkinensa, toisilla sitten tuntuu menevän kuin oppikirjoissa, että niitä lapsia tosiaankin tehdään ja saadaan ihan ilman kummempia ongelmia.
Saa nähdä ollaanko täällä jommassa kummassa ääripäässä, tokihan tuo itseäkin mietityttää kun yritys vasta alkutekijöissä :( Ei auta murehtia, sinnillä eteenpäin vaan kuumeilijat, se mikä meille kuuluu ja on tarkoitettu, varmasti myös tulee <3

Ps. Täällä talletukset tehty, tärppiä odotellen kohti loppuviikkoa :)

Mullekaan ei tule ilmotuksia höpöttelyistä täällä vaikka seuraan ryhmää?? :(

Hirveästi tsemppiä kaikille, olkoon 2015 meidän vuosi!

Mulla menossa kp20 ja ovista oottelen näillä näppäimillä, viimekierrossa se oli kp23 ja nyt luulen et olis ehkä jo huomenna, ainakin tikut on tummentuneet tosi hyvin ja tuntemuksetkin sen mukaisia :) eilen pistettiin kyytiläisiä oottelemaan ovista, ja yritän saada ukon vielä pariin kertaan kellistettyä. Mulla jää todennäkösesti testailut ens vuoden puolelle tai sit jos just ennen uutta vuotta et tarviiko skumppaa poksautella.. :) Katsotaan miten käy :)

Muokattu viimeksi:
Heippatirallaa!

Minä liityn kans porukkaan!
Mies kuumeillut aktiivisesti jo 1,5vuotta ensimmäisestä ja kauniit puheet vauvasta sekä ensimmäinen kummilapsi ovat alkaneet tehdä tehtävänsä munkin kohdalla!

Pillerit jätetty 10/14 ja nyt käytetty kumia. Ens perjantaina ois tarkoitus alkaa sitten yrittämään!

J-Ä-N-N-Ä-Ä-!

Ps. Tuohon listaanhsn en itseäni saanut puhlulla lisättyä! :)

Mmarya tervetuloa! :)

Jännä kuulla että mies on kuumeillut, omalla kohdalla ja mitä tuttavapiirissä oon kuullut on tainnut mennä yleensä niin, että se on perheen nainen joka kuumeilee paljon ennen miestä ja näitä saa käännytellä ja pehmitellä ties kuin kauan :p Hyvä että miehetkin osaavat siis kuumeilla :dance011

Jellis yritystä 0/00
Mimi yritystä 4/14
elmiina tjottia 9/14
kiivilintu yritystä 5/13
Silv yritystä 5/14
Tyttötiikeri yritys alkaa 5/15
Unicorn81 yritystä 11/14
Sabetti yritystä 8/14
Diku yritystä 10/07
lucky87 yritystä 9/13
HaaveissaVauva yritystä 6/14
helmihiutale yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
starling yritystä 6/14
jeilei yritystä 7/14
Jennuli yritystä 9/12
Toffee yritystä 8/14
PikkuMinski yritystä 10/13
Larissa tjottaillen 7/14
Mymmelisti yritystä 9/12
evesiili yritys alkaa 2/15
Aeria yritystä 5/14
N83 yritystä 2/14
Kettuli yritystä 11/13
@sukki yritystä 10/2014
Mimmu yritystä 1/14
Timbe yritystä 9/13
Sarina1 yritystä 10/14
Dumbo. yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Mariska86 yritystä 7/14
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14
Junttura yritystä 12/13
Azalea yritystä 11/14
Sinsu yritystä 10/14
Sannis86 11/14
Mmarya 12/14

Toivon kaikille teille kunnon puhuriplussatuulta ja toivon, että meistä ei kukaan täällä ole enää alkuvuoden jälkeen!

mmarya ja kaikki muut tervetuloa munkin puolesta! :)

Kiva kuulla et muillakin mies aktiivinen asian suhteen :) Meillä oikeastaan mies on tästä lapsiasiasta ollut enempi myönteinen alusta pitäen. On mielettömän lapsirakas ja sukulaislasten kanssa tulee ehdottomasti paremmin ja luontevammin toimeen kun minä! On jo aikoja sitten ilmoittanut, et lapsi saa tulla kunhan minä koen ajan sopivaksi. Sinällään siis ihana tilanne, kun ei tarvitse kummankaan painostaa tai hoputtaa. Nyt kun mulla opiskelut ohi ja ollaan molemmat tukevasti työelämässä kiinni, niin en minäkään enää keksi syitä miksi lapsi ei olisi tervetullut :)

Sen verran kuitenkin on sovittu, että tämä ei ole mikään varsinainen lapsentekoprosessi, vaan yritetään mahdollisimman stressittömästi ja paineettomasti tämä asia saada aluille, ja lapsi tulee sitten kun tulee. Luulen nimittäin, että jos alan mahdottomasti laskeskella ja tikutella oviksia, niin alan stressata asian suhteen liikaa ja siitä tuskin ainakaan apua on :( Toki olen tietoinen kierrostani ja suunnilleen tärppipäivistä, ja silloin ollaan sitten tietysti aktiivisempia asian suhteen ;)

Toivotaan että asiat luonnistuu meillä kaikilla joutuisasti ja päästään vertailemaan pian oireita ;)

Sannis toi on hyvä asenne, kumpa itse pystyisin samaan :) Välillä on vähän vaikeaa kun vaikka mies todella myös haluaa lapsen, niin hänen niin rento asenne melkeimpä ärsyttää kun itsellä on kuitenkin tarvetta vähän kyttäillä ja tikutella ihan jo senkin vuoksi kun tuppaa olemaan todella pitkiä kiertoja ja muutenkin vähän sekalaista menoa tällä mun kropalla... ja kyllä se kaikki mulle heti nyt -luonnekin vähän puskee päätään :smiley-angelic006 stressiähän se aiheuttaa kyllä, mut sit taas vastapainona se kun saakin tikutettua sen oviksen niin tuo sitä et kyllä tää tästä etenee!

Hih Sarina, mä oon ihan mahdoton stressaaja monessa asiassa, ja ahdistun jos en saa pidettyä "kaikkia lankoja käsissä", joten ihan nyt tietoisesti olen päättänyt asennoitua niin, että tämä jos joku on elämässä sellainen asia johon en itse voi juurikaan vaikuttaa.
Pakko yrittää hillitä ja hallita siis tätä kuumeilua ;) Voihan se olla, että jos vauvaa ei ala kuulua, muuttuu tuo asenne mullakin ihan väkisin ja alan tikutella ja testailla ja laskeskella ihan urakalla :D

Liityn minäkin tänne, olkoon tämä meidän kaikkien vuosi :) Yritystä siis 3/14 asti, raskautuminen 8/14 joka todettu kohdunulkoiseksi 9/14. Nyt innolla uutta vuotta kohti jos se toisi meille parempaa onnea :)

Jellis yritystä 0/00
Mimi yritystä 4/14
elmiina tjottia 9/14
kiivilintu yritystä 5/13
Silv yritystä 5/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Sabetti yritystä 8/14
Diku yritystä 10/07
lucky87 yritystä 9/13
titem tjottia 10/14
starling yritystä 6/14
jeilei yritystä 7/14
Jennuli yritystä 9/12
Toffee yritystä 8/14
Larissa tjottaillen 7/14
Mymmelisti yritystä 9/12
Aeria yritystä 5/14
N83 yritystä 2/14
Kettuli yritystä 11/13
@sukki yritystä 10/2014
Mimmu yritystä 1/14
Timbe yritystä 9/13
Sarina1 yritystä 10/14
Dumbo. yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Mariska86 yritystä 7/14
Junttura yritystä 12/13
Azalea yritystä 11/14
Sinsu yritystä 10/14
Sannis86 11/14
Mmarya 12/14
Vauvahaaveilija yritystä 3/14

Hei! Minäkin siirryn tänne kuumeilemaan tuolta 2014 ketjusta. Yrittämällä yritystä 8/14 mutta lisäiken listalle joskus kun olen koneella.. ja sitä ennen jo pari kuukautta tjottailua, kun meilläkin oli kesävauva tilauksessa :wink mutta nyt on korjattava asennetta ja mietittävä että vauva tulee sitten kun se on tarkoitettu.

Jellis yritystä 0/00
Mimi yritystä 4/14
elmiina tjottia 9/14
kiivilintu yritystä 5/13
Silv yritystä 5/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Sabetti yritystä 8/14
Diku yritystä 10/07
lucky87 yritystä 9/13
titem tjottia 10/14
starling yritystä 6/14
jeilei yritystä 7/14
Jennuli yritystä 9/12
Toffee yritystä 8/14
Larissa tjottaillen 7/14
Mymmelisti yritystä 9/12
Aeria yritystä 5/14
N83 yritystä 2/14
Kettuli yritystä 11/13
@sukki yritystä 10/2014
Mimmu yritystä 1/14
Timbe yritystä 9/13
Sarina1 yritystä 10/14
Dumbo. yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Mariska86 yritystä 7/14
Junttura yritystä 12/13
Azalea yritystä 11/14
Sinsu yritystä 10/14
Sannis86 11/14
Mmarya 12/14
Vauvahaaveilija yritystä 3/14
Hilla tjottailua 6/14, yritystä 8/14
Kikati 12/14

Muokattu viimeksi:
Hei, täältä ujosti ilmottautuisi kovasti vauvakuumeileva ja yritystä aloitteleva nainen! Ekaa kertaa edes kirjoittelen tälle forumille, joten oon aivan hukassa! :D
Esikoinen on siis syntynyt 8/13, ja nyt on kierukka poistettu parisen viikkoa sitten, eli yritys alkanut 12/14.

Jos sitä täällä pääsis höpöttelemään, kun ei jaksa miestä ja ystäviä kyllästyttää vouhottamisella.. :)

Kivasti alkaa porukkaa tänne kertyä!
Mmarya ja Sannis ihana että teillä miehet on noin vauvakuumeisia ja myönteisiä. Vähän harmittaa kun oma mies on niin nihkeenä. En tietenkään haluais pakottaa enkä painostaa, mut mä niin kovasti haluisin sen toisen.
No mut onneksi tunnen miestäni sen verran, et sen nyt pitää vähän tavan vuoks vaan pistää mulle vastaan, eikä voi myöntää vaikka haluiskin. Siksikin tää on vähän hankalaa ku yritän vähän siltä kysellä mut kunnon vastauksia en oikein saa.
Eilenkin kun yritin vähän kysellä, niin se vaan naureskeli ja pelleili.

Yritin ehdottaa sille et olisko se parempi, jos nyt vaan vähän niinku huomaamatta jätettäis ne kumit sinne laatikkoon ja annettais vauvan tulla jos on tullakseen. Ilman mitään kierron ja oviksen vahtaamisia. Ja sit jos ei tärppää niin vois kesällä ruveta vähän aktiivisemmin sit heiluttelemaan peittoja otollisimpina päivinä... Mut tosiaan en nyt varsinaista vastausta saanu.. ..mut ei kyl täysin vastaankaan laittanu, että kattoo nyt.

Jemberry: ehka sa oot raskaana? Eiko ovistestit nayta positiivista jos on raskaana??? Laita meille kuvat molemmista :)
Nii ja en osaa neuvvoo kuvista mut koklaa pienentaa :)

Raskaus testissa en ma naa myoskaa mitaa mut toi ovistesti nayttaa plussaa mun silmaan... ehka raskaustesti ei vaa viel nayta sita? Mulla ei noista testeita kokemusta, joku viisaampi valaiskaa asiaa :) oliko joi ne "huonot" testit???

Takaisin