Raskaaksi 2015

Mä hyppään tänne joukkoon. Meillä ya 10/14 ja ny on menossa kp 2. Ei näytä yhtää sen helpommin onnistuvan toinen ku ekakaan. Esikoinen sai alkunsa 8.kierrolla ja on nyt 9kk. Plussa tuulia kaikille.

Jellis yritystä 0/00
Mimi yritystä 4/14
elmiina tjottia 9/14
kiivilintu yritystä 5/13
Silv yritystä 5/14
Tyttötiikeri yritys alkaa 5/15
Unicorn81 yritystä 11/14
Sabetti yritystä 8/14
Diku yritystä 10/07
lucky87 yritystä 9/13
HaaveissaVauva yritystä 6/14
helmihiutale yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
starling yritystä 6/14
jeilei yritystä 7/14
Jennuli yritystä 9/12
Toffee yritystä 8/14
PikkuMinski yritystä 10/13
Larissa tjottaillen 7/14
Mymmelisti yritystä 9/12
evesiili yritys alkaa 2/15
Aeria yritystä 5/14
N83 yritystä 2/14
Kettuli yritystä 11/13
@sukki yritystä 10/2014
Mimmu yritystä 1/14
Timbe yritystä 9/13
Sarina1 yritystä 10/14
Dumbo. yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Mariska86 yritystä 7/14
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14
Junttura yritystä 12/13
Azalea yritystä 11/14
Sinsu yritystä 10/14
Sannis86 11/14

Päätin nauttia tästä plussasta nyt heti alusta lähtien täysillä :love017 ja poistin itseni listalta. Jos tämä raskaus (testasin tänäänkin plussan) menee syystä tai toisesta kesken niin en voi sille yhtään mitään, joten aion olla onnellinen juuri niin kauan kuin siihen on aihetta ja elän hetkessä :) Jatkan toki testailuja niin kauan kuin testejä riittää seuratakseni viivojen vahvistumista ja huomenna soitan neuvolaan päästäkseni verikokeeseen, jotta uskallan töissä ilmoittaa asiasta tammikuussa (työnkuvan takia melkeimpä pakkokin heti ilmoittaa mestarille). Ja jos huonosti käy eikä raskaus jatku niin palautan itseni sitten listalle.

Azalea lisäsin sut listalle niinkuin pyysit, mutta äläs heitä kirvestä kaivoon ennen kuin täti saapuu :wink
Sinsun ja Sannis86 lisäsin myös.

Toivon kaikille teille kunnon puhuriplussatuulta ja toivon, että meistä ei kukaan täällä ole enää alkuvuoden jälkeen! :talk017

Äääk! Pakko tulla heti hehkuttaa! Mun mieshän ei oo oikein ollu suostuvainen siihen, et ruvettais kakkosta yrittämään ens keväänä, viimeks tänään asiasta puhuin ja se oli ei "eieiei..." No, äsken sitten heiluteltiin peittoja ILMAN KUMIA, mitään muutakaan ehkäisyä ei siis ole. Homman lopuks mies vaan totes "oi voi, nyt oot raskaana" :D Epätodennäköistähän se on, tosin oviksen pitäs laskurien mukaan olla 20. päivä. Mut eiköhän tää olis ollu liian aikasta... Ja enivei, ei taida nyt kuitenkaan enää ihan ehdoton ei olla miehelle tuo toinen muksu, vai mitä ootte mieltä! Oon nyt niiiin happy! Toivottavasti ei tarvii pettyä, jos tää olikin mieheltä vaan hetken mielihäiriö...

Kiitos Astanga listan päivityksestä ja kovasti onnea ja liimoja sinne, ettei sun tartte enää itteäs tuonne lisäillä! :)
Plussatuulta kaikille muillekin! Täällä odotellaan ovista ihan lähipäiville, en tikuta mut omien tuntemusten ja edellisten kiertojen perusteella torstaiksi odottelen THE päivää. :)
Miehen alkuviikon menot siis rajoitettu minimiin et jaksaa ja ehtii varmasti touhuta ;)

Kp1 eli tänne voi tulla siis jo ihan oikeestikkin..
Tekis mieli lopettaa yrittäminen ja marssii yksityiselle ja selvittää miksi ei tärppää.. Ja vasta kun tietäisi mistä johtuu jatkaisi yrittämistä taas.

Kiva ku en saa ilmotuksia että täälläkin jo höpistään :/
Mä oon miettiny että muutaman kkden päästä olis vuosi yritystä ja kaks km takana. Ei me varmaan päästä mihinkään lapsettomuustutkimuksiin, kerta kaks alkanutta ja yhtä nopsaa loppunutta raskautta on mahtunu tän vuoden sisään?
Toisaalta, jotenkin oon alkanu hyväksymään tän ettei meille tuu toista lasta ja jos sattuu tulemaan niin ikäerokin venyy kolmeen vuoteen.

Mimi: Kannattaa varata aikaa vaikka yksityiseltä ja kysyä sitä lähetettä,kyllä ne kääntää sen takaisin ellei vielä pääse.Niin olet raskautunut kahdesti vuoden aikana,jota pidetään hyvänä merkkinä,mutta ne kaksi keskenmenoa tuo siihen nähdäkseni erittäin suurta painoarvoa.

Mimi ainakin meillä lasketaan AINA se vuosi... vuosi imetyksestä ja vuosi alkaneesta raskaudesta :mad:

Lupasin olla positiivinen, mutta mutta... Ei tätä jaksa... laskeskelin jos päästään jonoon maaliskuun alussa voi hyvällä tuurilla olla, että tutkimuksiin kesäkuussa... No vanhimus sai alkunsa toukokuun loppu-kesäkuun alku... eli ikäero tulee olemaan 3+ myös täällä :'(

Voimia ja tsemppiä Mimi ♡ kyllä se aika vielä tulee :O (inhoan tota lausetta, mutta uskon siihen kaikkien teidän kohdalla) ♡

Mimi, tsemppiä! Sama tilanne meillä. Vuosi täynnä, taskussa kaksi keskenmenoa. Mun pitäisi tulla tammi-helmikuussa raskaaksi, ettei ikäero veny yli kolmeksi vuodeksi. Mutta mä olen nyt myös ajatellut niin, että mitä hemmetin väliä mikä se ikäero on, kun ei siihen voi itse vaikuttaa. Tärkeintä vaan olisi saada raskaus loppuun ja terve vauva.

Pikkuminski siis lasketaan niin et tulet raskaaksi ja se menee kesken niin vasta vuosi sen jälkeen saa lähetteen? :O
Luulis et sekin painaa jos useempi mennyt kesken.

Hyvinkäällä aina vuosi onnistuneesta hedelmöittymisestä :'( Meillä ei onnistunutta ole ollut... Yk15 lähenee loppuaan ja hoitojonoon päästään vasta 26.2.2015 jälkeen kun imetyksestä mennyt vuosi :(

Tsemppiä naiset :Heartred Meillä toi ikä venyi toivotusta neljästä vuodesta,pikkusen isommaksi eroksi.Kuten Mimmu sanoi,niin mitä väliä sillä on.. :)

No en ihmettele että se lasketaan viimesimmästä onnistuneesta hedelmöityksestä. Onhan sekin saavutus että pystyy raskautua, mutta ei vaan pieni pysy kyydissä :/ ärsyttää kun välillä tulee tälläsiä masisjaksoja tän yrittämisen kans. Välillä tuntuu että tulee kun tulee, mutta sit on taas näitä päiviä, jollon tuntuu ettei mikään onnistu!
Pitää kokeilla nousta huomenna toisella jalalla :D
Ja juu, mulla on se the taulu olohuoneessa muistuttamassa niistä kauniista asioista <3
Ens vuosi on meidän kaikkien vuosi! Eiks ni! ;)

Äääh, mä arvasin et nyt tää yks kumiton peuhailukerta nostaa tän vauvakuumeen pilviin... Vaikka tiedän et on niiiiiin pieni todennäköisyys että tästä yhdestä kerrasta tärppäis, oviskin todennäköisesti vasta 20. päivä, eli siis viis päivää olis väliä. Enkä nyt ihan vielä haluiskaan et tärppi kävis. Mut siltiiiii... Mies tossa sanoi että "no, jos nyt tulit raskaaksi niin ero tulee. Tai ainaki muutan pois".
Mut siis toi on sen, no ei nyt voi huumoriks sanoa, mut sen on aina pakko vähän esittää ja vetää överiks, kun se ei oikein osaa puhua asioista ääneen. Ei siis ole tosissaan. :D

Noi on kyllä aika älyttömiä noi jonotussysteemit noihin tutkimuksiin ja hoitoihin. Jotenkin kauheeta, että ensin se raskaaks tuleminen on itsessään jo vaikeeta, mut pitää odottaa vuos et sais apua, sit annetaan kerran kaks toivon pilkahtaa, mut sekin otetaan pois ja vaikka sekin on jo tarpeeks raskasta niin se sitten osaltaan venyttää sen avun saamista! En voi muuta kuin toivottaa jaksamista ja voimia teille kaikille jotka vastaavassa tilanteessa elätte. <3

Diku, keskiviikkona pitäs alkaa menkat et viimestään varmaan sillon. Pelottaa ihan sikana ko on niin vahva tunne että oon raskaana niin petyn niin ko alkaakin menkat ja nega tulee.. Mies jo sanoki että elä innostu noin jos tuleekin nega :/

Hei kaikki, täällä uusi kuumeilija huhuilee! :)

Lopetin ehkäsypillereiden ottamisen toissapäivänä, ihanaa! Eli yrittämisen suhteen olemme todella alkutekijöissä ja nyt odottelen, miten kierto lähtee asettumaan. Minut voi siis laittaa listalle, yrityksen alkamisajaksi 12/14.

Takaisin