Raskaaksi 2015

Onnea kaikille plussanneille! Mut voi kans lisätä listalle, yritys alkaa maaliskuussa! En malta odottaa! :)

DarkMimosalle onnea vielä tätäkin kautta, ja onnittelut Orm Onnekkaalle!
Lume, kiva kun olet takaisin täällä :)

Mä liityn taustakannustusjoukkoihin plussanneena, tärppäs 12/14, nyt 7.viikko... hurjaa, en olis uskonut että vielä tänä vuonna tärppää :)

Mä en tiedä paljonko greippimehulla on vaikutusta, join kyllä litran verran kierron alussa nyt plussatessa, mutta enemmän uskon vitamiineihin kuten foolihappo, terveelliseen ruokavalioon (pääsääntöisesti) ja loput on sitten onnen kauppaa, että osuuko ajoitus kohdalleen ja onko munasolut ja siittiöt kunnossa ja sopivia jne.

Siis eihän se greippimehu hedelmällisyyteen vaikutakaan... Vaan eikös sen hyödyt näy just siinä limakalvon ja ovislimojen paranemisessa? Esikoinen tärppäsi kierrossa jossa ekaa kertaa join greippimehua ja nyt raskauden jälkeen kun kierrot lähti uudestaan rullaamaan, niin yhden kierron aikana kun join greippimehua (painon pudotusta ajatellen) niin siinä kierrossa oli paljon selkeemmät ovislimat kun muissa kierroissa...

Mut hei tajusin tässä just, et voinkohan heittää hyvästit tärppihaaveille nyt tän kierron osalta, kun tällä hetkellä on menossa ihan selkeä kuivakausi... lueskelin et yleensä kuivakausi jää tulematta kun on tärpännyt... :(

Voi ei DarkMimosa! Nyt sit taas toiveet heräs... äh. Oon ihan kahden vaiheilla et lähenkö sittenkin käymään kaupassa ja samalla voisin ostaa pari testiä... On kyl ärsyttävää kun ei voi tietää johtuuko nää oireilut raskaudesta vai jostain muusta, kaikelle kun löytyy joku muukin selitys jos järjellä miettii... Aluks aattelin et en varmasti rupee turhia stressailemaan ja rauhassa oottelen, kun olis nii epätodennäköistä että tässä nyt tärppi kävis eikä se edes ollu suunnitelmissa vielä... Mut niinpä taas tässä koko ajan mielessä pyörii että onko tärppi käyny vai ei ja varmasti tulee suuri harmi kun se täti kurvaa paikalle... :D

Tyttötiikeri: höpönpöppöä, kyllä vaan voi tulla vieläpä toooosi kuiva kausi vaikka olisi tärpännytkin! terveisin: toinen sahara, rv 8+6 :)

Mä en kans usko, et suoraan tuolla mehulla vois olla vaikutusta niin, et se merkitys ois oikeesti huomattava. Mut en kyllä usko, et siitä haittaakaan voi olla! Eihän sillä kai varsinaisesti hedelmällisyyteen ole minkään sortin merkitystä, vaan just ne limat...ja se limakalvon paksuus, et kiinnittymiseen kai voi vaikuttaa? En tiedä, uskoohan toiset pyhään henkeenkin, minä en ;) Mut niin kauan kun kukaan ei todista sen haitallisuutta, ni ei muuta ku mehukauppaan tytöt! :)

En muista mistä luin, mutta sellaisen tiedon sain jostain, että nykytietämyksen mukaan hedelmöittyminen tapahtuu helposti, kiinnittyminen on se kompastuskivi.

En muista mistä luin, mutta sellaisen tiedon sain jostain, että nykytietämyksen mukaan hedelmöittyminen tapahtuu helposti, kiinnittyminen on se kompastuskivi.

Muistan lukeneeni jostain samaa Beisla! Ja samassa jutussa tais olla myös siitä maininta, et valtava määrä noita kemiallisia/varhaisia keskenmenoja, joita nainen ei edes huomaa, ja näin ollen olettaa ettei taaskaan tärpännyt...
Mullekin 11/14 kun kävin lääkärillä kemiallisen/varhaisen km:n takia, lääkäri sanoi et oikeestaan ihme, että olin saanut raskausoireitakaan vielä niin varhain. Ja mainitsi myös et useilla kierto venähtää tuossa vaiheessa. Mulla vuoti kyllä ajallaan pois ja kierto entisellään heti...

Apua, mitä mun puhelin teki kun viesti tuli moneen kertaan. Anteeksi.

Onnea DarkMimosa! Kaikkea liimaa ym. Että pieni pysyy tiukasti kyydissä!!! ♡

Milloin greippimehua piti juoda? Heti alusta ovikseen??? :) ja punaviiniä ovuksesta loppukiertoon? :)

Hyvää uutta vuotta 2015 ja villiä menoa kammarin puolelle tulevalle vuodelle!!! Olkoon tämä vuosi plussa rikas meille kaikille!

Laitan vielä viimeisen kuvan noista mun testeistä. Keskellä on se apteekin oma menkkojen alkamis aamulta. .. (suotta kai noita enää kattelee) mutta lähinnä antaa toivoa että jotain yritti tapahtua ihan varmasti. Ja kroppassa kyllä huomasin sen. Nyt sit greippi mehut käyttöön ja uutta ovista odottelee. Pitää vielä cb:n digit tilata :)

Tässä...

Liitteet

• 1420036589869.jpg
    1420036589869.jpg
    34.9 KB · Katsottu: 189
Ja kiitos toffee :) mukava olla täällä myös takaisin <3 yritän nyt olla olematta pakkomielteinen :D tosin tauko teki kyllä hyvää , mutta uskon kun tässä on nyt niin paljon kaikkea et en kerkeä olla niin fanaattinen :)

Ajoituksesta se raskauden alkaminen vissiin harvemmin on kiinni. Yleensä kait juuri kiinnittymisessä tai esim muniksen jakautumisessa jne. on häikkää. Mun gyne myös sanoi, että useimmiten varhaiset keskenmenot johtuu kromosomihäiriöistä.

Lume, kiva kun palasit! Ormille onnea! Muille yhteinen kippis!

no joo, hommassa on niin monta liikkuvaa osaa että itse ei voi kuin antaa parhaat mahdolliset olosuhteet ja toivoa parasta. kyllä raskaus on aikamoinen ihme, kun ajattelee mitä kaikkea pitää mennä oikein jotta lopputulemana on terve uusi ihmisen alku.

Takaisin