Raskaaksi 2015

Jaa en tiiä löysikö se täti tiensä tännekkin. Pyyhkiessä tuli taas ruskeeta tuhrua ja vissii jotai kalvoja :o

No höh Mimi :sad001

Me lähdetään nyt kattoo ilotulitusta :)
Sitten herkkuja ja kun ipanat väsähtää lasi skumppaa. Mulla se "viivanpaikka" kummittelee mielessä :rolleyes: Alkais nyt vaan vaikka punainen uusivuosi :)

Niin ja Toffeelle vielä Onnittelut, vaikkakin taisin jo 2014 ketjussa onnitella ! :)

Mä ilmottaudun tänne, käväisin jo heinäkuisissa2015, sit elokuisissa ja nyt tänään sain lähtöpassit tänne.
Toista yritetty nyt 10/13 saakka, tää on kolmas km, ekat kaks tuli itestään, tää pitää auttaa ulos.
Tänään korkataan kuohuviini! Onnekasta alkavaa vuotta!

DarkMimosa; Hurjasti onnea ja tarrasukkia + supersuper liimaa :Heartbigred
Orm Onnekas; Onnekas plussan sai :Heartbigred Onnittelut
Greippimehusta,jos on helposti hiivaa saava,niin hyötyy kun emättimen ph pysyy paremmin kuosissa ja on näin otollisempi (Hiivainen spessu laughing7 )

Miuk; Onhan kaikki mahdollista,mutta mulla hävis yöllä se turvotus joka oli about kolme kiloa..Google on siitä pirullinen että noin 90% osaa kertoa huonon lopputuleman.Enää kaksi yötä..

Hyvää uutta vuotta Diku :Heartred Oot ajatuksissa.

Mun tina hajos kolmeen osaan ja jokaisesta osasta tuli varjoon jonkinlainen lintu :rolleyes: Mitäköhän tämä meinaa? :)

Minun tinasta tuli paksu! Ei paista valo läpi :o

Liitteet

• 1420052958999.jpg
    1420052958999.jpg
    101.5 KB · Katsottu: 179
  • 1420052966783.jpg
    1420052966783.jpg
    88.3 KB · Katsottu: 180
Hyvää uutta vuotta <3 Tää on hurja ja menee nukkumaan. Se ei tuo pieni isäntä näe eroa arjen ja juhlan välillä, vaan viimeistään klo 7 ylhäällä. Ihmeen hyvin nukahti/nukkuu, kun meidän parkkipaikalla paukkuu raketit. Mammalla voi olla toinen juttu. :(

Takaisin