Me lähdetään nyt kattoo ilotulitusta :)
Sitten herkkuja ja kun ipanat väsähtää lasi skumppaa. Mulla se "viivanpaikka" kummittelee mielessä Alkais nyt vaan vaikka punainen uusivuosi :)
Niin ja Toffeelle vielä Onnittelut, vaikkakin taisin jo 2014 ketjussa onnitella ! :)
Mä ilmottaudun tänne, käväisin jo heinäkuisissa2015, sit elokuisissa ja nyt tänään sain lähtöpassit tänne.
Toista yritetty nyt 10/13 saakka, tää on kolmas km, ekat kaks tuli itestään, tää pitää auttaa ulos.
Tänään korkataan kuohuviini! Onnekasta alkavaa vuotta!
DarkMimosa; Hurjasti onnea ja tarrasukkia + supersuper liimaa
Orm Onnekas; Onnekas plussan sai Onnittelut
Greippimehusta,jos on helposti hiivaa saava,niin hyötyy kun emättimen ph pysyy paremmin kuosissa ja on näin otollisempi (Hiivainen spessu )
Miuk; Onhan kaikki mahdollista,mutta mulla hävis yöllä se turvotus joka oli about kolme kiloa..Google on siitä pirullinen että noin 90% osaa kertoa huonon lopputuleman.Enää kaksi yötä..
ÖÖÖ Mariska en osaa tinoja tulkita,mutta toivon koko sydämestäni että saat pysyvän plussan ja olet vapaa kuin lintu kuumeilusta ja pahatar tädin tulosta seuraavat ainakin 9kk
Hyvää uutta vuotta Tää on hurja ja menee nukkumaan. Se ei tuo pieni isäntä näe eroa arjen ja juhlan välillä, vaan viimeistään klo 7 ylhäällä. Ihmeen hyvin nukahti/nukkuu, kun meidän parkkipaikalla paukkuu raketit. Mammalla voi olla toinen juttu.