Larissa
Tietävä tietäjä
Minttulaku, niinpä ei voikaan! Kyllä itse uskon, että pitkään imettäminen on varmasti lapselle hyödyllistä, mutta aina on kuitenkin pakko mennä lapsen ja tilanteen ehdoilla. Aina se imetys ei vaan syystä tai toisesta onnistu eikä siitä kannata varsinkaan etukäteen ottaa ressiä. Äiti on meillä imettänyt mua pisimpään (ton 3 vuotta
), mutta mun isosisaruksia paljon lyhemmän ajan (olikohan veljeä 6 kk ja siskoa 9 kk), mutta kaikilla meillä on allergioita. Äiti on kyllä siisteysfriikki ja eläimiä ei äidin työn takia voinut olla, joten olisiko siinä ja perimässä osasyytä
Meillä on koira ja villakoiratkin saa välillä juosta rauhassa eli steriiliä meillä ei ole 
Ihan sivukommenttina, meillä on aikamoiset ikäerot mun isosisarusten ja mun välillä enkä ole sitä ikinä sen kummemmin miettinyt. Veli on mua 9 vuotta vanhempi ja sisko 6 vuotta vanhempi. Juteltiin jouluna asiasta siskon kanssa ja ohimennen kysäistiin, että miksi näin. Kävi ilmi, että olin ollut vähän vahinko, hahaa

Mutta kuulemma hyvin iloinen sellainen, sillä muahan on aina sitten kohdeltu perheen pikku prinsessana sekä vanhempien että sisarusten puolelta
Hassua kuulla tälleen lähes 30-vuotiaana, etten ollut suunniteltu tapaus vaan jo aika sinnikäs yksilö pienestä pitäen 
Minunkin puolesta tervetuloa kaikille uusille tulokkaille ja pikaista plussausta toivottelen! :)
Larissa kp 20/27, dpo 1, tjot-k. 9
Ihan sivukommenttina, meillä on aikamoiset ikäerot mun isosisarusten ja mun välillä enkä ole sitä ikinä sen kummemmin miettinyt. Veli on mua 9 vuotta vanhempi ja sisko 6 vuotta vanhempi. Juteltiin jouluna asiasta siskon kanssa ja ohimennen kysäistiin, että miksi näin. Kävi ilmi, että olin ollut vähän vahinko, hahaa
Minunkin puolesta tervetuloa kaikille uusille tulokkaille ja pikaista plussausta toivottelen! :)
Larissa kp 20/27, dpo 1, tjot-k. 9