Raskaaksi 2015

Mukkis: Minä näen myös toisen viivan eli vahvistumisia sinne!

Ruusa: Valitettavasti sulla en näe mitään. :sad001

Nennaa: Pahoittelut negasta! :sad001


sohwia kp 25/26-28 yk4
 
Oonko hätähousu, jos testaan tänään Kp 26/28. ? Lämpöä ollut parina päivänä ja tukkoinen olo, toki voi olla flunssaa. Mitään oireita ei oo tätin tulosta tai mistään muustakaan.. siinä kierrossa mistä raskauduin ei ollut ennen plussaa mitään oireita ei edes ovislimoista. Taidan kipasta apteekin kautta :woot::nailbiting:
 
Pepe: ajattelin ihan samaa, mutta mä täällä ainakin oon, varmaan hamaan ikuisuuteen saakka!

Kertakaikkiaan!! :woot: uskomaton plussa-aalto!! Hihhei! :happy093 Ihan superisti onnea plussanneille!!! Nennaan tikussa en nahny mitään :sad001 Enkä kyllä Mukiksenkaan :sad001 Kaikilla muilla jotankin enemmän ja vähemmän vahvempaa tai satavarmaa! Oon niin onnellinen teidän puolesta! Nennaalle ja Mukikselle syvimmät pahoitteluni :sad001

eilen en jaksanu mitään kirjoitella ja sit tänne oli tullut niiiin paljon kaikkea että en muista että mitä ois pitänytkään kirjottaa, joten tein itselleni äsken uudet kynnet :) Ja fiilikset on jo hiukan paremmat, onneksi! Ei superhyvät mut paremmat, perjantaina Helsinkiin ja sit ens viikolla pitäs olla jo ovis.

yk 14, kp 7/ n.31
 
Soma: Testaa ihmeessä, jos siltä tuntuu. :) Itse oon sua kierrossa päivä myöhässä, mutta oon mä ajatellu välillä kans testaamista, mutta taidan vasta testata viikonloppuna. :)

pepe: Et sä tänne ketjuun yksin jää, sillä mulla on niin vahva fiilis, että täti tekee tuloaan, sillä oon niin huonolla tuulella. :D Joten mä ainakin taidan jäädä tänne!
 
Sohvia toivottavasti ei kuitenkaan :

Ilpuri 2014 vuoden ketjussa uudet ei siellä yleensän kauaa viihtynyt kun plussat pärähti! Mutta eiköhän meillekkin pian plussat tule :Heartred
 
Ui miten paljon haamuja ja plussia :excited001
Paljon onnea ja haamuille vahvistumisia :)

Nyt tytöt on oiva aalto käynnissä. Sekaan vaan surffaamaan :talk017:talk017

Pahoittelut vielä tädin ja negan kohdanneille :sad001
 
Pakko tulla sanomaan, että mulla jotenkin niin varma olo tästä kierrosta. Ikinä en oo tuntenut näin. Mieskin silittelee masua. Vaikka se täti tässä kierrossa tulisikin niin en siitä todellakaan pahoita mieltä vaan olen onnellinen että ovuloisin tässä kierrossa.

Tää tunne on tosi outo. Ja eihän vielä edes mitään oireita voisi ollenkaan eikä kyllä olekaan kuin tuo outo varma tunne. Tänään menossa dpo8 vasta :D testata aijon vasta keskiviikkona kun mies tulee kotiin, tosin lähtee vasta lauantaina reissuun!
 
Iiiiik! Ihanasti plussia ja haamuja!!! :excited001 Tuhannesti onnea plussista ja haamuille vahvistumista!!! ❤️

Nennaa, pahoittelut negasta ❤️

Kiivimamikin oli käynyt täällä :happy: Ihana kuulla sinusta ja etenkin, että teillä menee miehesikin kanssa hyvin! ❤️
 
Pepe, monet kyllä aavistaa raskauden alkavan, sen vaan tuntee. Olen joidenkin ystävien kanssa aiheesta kans jutellut. En tiedä mihin se tieteellisesti perustuu. Itsekin kuulun näihin. Mielettömästi tsemppiä sinne!
 
Pyysitte silloin kuvaa digistä. Tämmönen tuli aamulla. Ovulaatiosta on kolme viikkoa, joten

Myy82 rv 5+jotain
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    565.4 KB · Katsottu: 156
Pepe : mulla jotenkin kanssa kamalan leppoisa ja "turvallinen" olo tästä kierrosta. En tiedä onko se sitten jotain korvien välissä, mutta on hyvä olla :) Eihän se tietenkään mitään haittaa jos olisinkin raskaana, mutta kun oireet voi viitata niin menkkoihin kun raskauteen! Ainoa että tää jatkuva 37.1 lämpöily eilen ja jatkuva vilu tappaa mut kohta täysin, enkä kykene nauttimaan mun rauhallisesta olosta :D


Myy: ihanaa, onnea vielä kerran!

Hirveesti haamuilua täällä, ihanaa :) Tiedä vaikka itsekin pääsisi testailemaan lauantaina,

Nougat kp26/28
 
Vau Myy! Onnea vielä! Ei ainakaan tartte enää hetkeäkään epäillä :)

Mä viihdyn kanssa täällä foorumilla pitkään. Ette jää kahdestaan Pepe ja Ilpuri... Vaikka ihana Pepe, että on hyvä fiilis! Jännät päivät edessä!
 
Tänne on nyt tullut hurjasti tämän päivän aikana plussia/ haamuja ettei perässä meinaa pysyä. :hilarious: Nimiäkään en nyt muista ketä pitikään onnitella.. :p Mutta yhteisesti teille kaikille suuret onnittelut! Hienoa, että pääsette siirtymään tuonne odottajien puolelle. :happy:

Pepe älä huoli, kyllä mää ainakin täällä oon vaikka muut plussaa. :wink Vaikka kuinka toivon, että kohta olis meijän vuoro, niin en siltikään jaksa kauheasti uskoa, että se tapahtuisi kovinkaan pian. :confused: Välillä toki tulee ajateltua positiivisemmin, mutta eiköhän tämä tästä. Kyllä kai sitten jossain vaiheessa on niin teijän kuin meijänkin vuoro. :rolleyes:

enu kp9/46-69
 
Pepe, hassu fiilis ett enköhän miekin täällä vielä jonkun aikaa ole :D alkaa nimittäin noi menkat nyt olemaan sen verran kummalliset, ettei taatusti hyvää enteile..
Tietysti toivoisin ett plussaisit pian, sen ansaitsisit!❤
 
Onnea vielä kaikille plussanneille! Vau kun saataisiin oikein aalto käyntiin. Ja vielä paljon tarrasukkia kaikille!
Taas olis omanapa ojassa ja kyselisin... Eli mitä voi olla kun tänään tuli pyyhkiessä vaaleanpunaista tuhrua paperiin mutta siteeseen (jonka hädissäni laitoin) ei tullut mitään ja nyt jo loppui tuhrukin. Voiko se olla oviksen oire, ei se kai näillä kiertopäivillä voi kiinnittymistä ainakaan olla?! Laskureiden mukaan ovis olis ollut eilen...
Kiitän taas vastauksista, ei vaan osaa tietää mitä tämmöinen voisi olla.

Lukutoukka kp 12/24
 
Apteekin oma testi tehty ja ei tuplaviivoja. Mutta en ole pettynyt. Vielä ne kerkiiä täs kierrossa tulemaan , kun täti ei oo tullu. :)
 
Takaisin
Top