Raskaaksi 2015

Milttikselle suuret sympatiat ja pahoittelut tuon sikamaisen miehen tapaamisesta :sad001 Että ärsyttää sun puolesta! Törkeää hyväksikäyttöä erityisesti kun kyse on noin kauniista asiasta, äidiksi tulemisesta, haaveesta saada lapsi. Aikamoinen niljake se mies :shifty:
 
nennaa, toivottavasti saatte oviksen optimaalisesti hyödynnettyä :wink Ja kädelle pikaista paranemista!

be, kumpa sieltä pärähtäsi plussa! Lentelisit sitten ihan eri sfääreissä siellä töissä :p

Pepellä on hurjan ihailtava asenne. :love7 Toivon että osaisin ottaa oppia susta.

Lauruskaah'lle tsemppiä koettelemuksiin, niitähän tulee nyt ihan liukuhihnalta :eek:

Beisla, kiitos kun valat uskoa muhun, kyllä toivossa on paljon parempi elää kuin epätoivossa :angelic:
 
Joo niin tuntuu tulevan.. kolmen viikon sisään mun isoisäni on nukkunut pois, sain kasvohermohalvauksen, minkä kanssa joudun olemaan hautajaisissa.. enkä näytä todellakaan kivalta.. tänään huomasin et hammas lohkes.. mitä oikeesti vielä.... mies piristi onneks sillä, että tilattiin matka lämpöseen bulgariaan kesällä <3
 
Kyfi voi harmi :( Toisaalta onhan tässä vielä päiviä ennen kuin sulla on täti myöhässä (pidemmän kierron mukaan), eikös? Hyvin ehtii vielä plussata tähän kiertoon :) Bongasitko muuten oviksen? Laho pää ei nyt millään muista ootko jo kertonut.
 
Lauruskaah, osanotot kaikista vastoinkäymisistä kohdallasi :( Onneksi tuo tuleva matka tuo valonpilkahdusta elämään, ihana mies sulla :)
 
Voi lauruskaah, vastoinkäymiset on laumaeläimiä :sad001 Jaksamista!

Be plussaa! Ihan varmasti!

Milttis, ihan hirveetä. Onneksi ns. "virallista" reittiä edetessä ei tollasta voi päästä käymään. Toivotan jaksamista ja positiivisia ajatuksia säästämiseen.

Vesta, toivottavasti gyne osaa kertoa hyviä uutisia.

On. Puhdas nega tuli tänäänkin, joten ei tainnut tämä olla meidän kierto. Tulis nyt edes täti, niin päästäisiin uudelleen yrittämään. Mä en ala, jos kierto venyy monen kuukauden pituiseksi.
 
Huomenta :)

Pahoittelut negoista ja tädeistä :( plussaa olis saanut tikkuun tulla !!

Oviksiakin oli bongattu !! Nyt peitot heilumaan :)

Laurushkaalle toivon nyt parempaa tätä päivää !! Ollut sulla huonoa tuuria :Heartred

Täällä heräsin yöllä kauheisiin alavatsa kipuihin :( itkuhan siinä tuli kun paniikki iski heti päälle, nyt pelottaa oikein kunnolla :(

Mukavaa päivää teille kaikille ja :wavPlussatuulia
 
Hei kaikille! täällä vielä tuttuja pyörii ♡ Minä pidin tauon, ja nyt palaan kuumeilemaan takaisin. Aloitin laihdutuksen ja toivon että se auttaa tässä projektissa :) menkat oli 26.1 ja sitä ennen piti kunnon tauon, varmaan juurikin laihdutus pisti kropan sekaisin. Peittoja heiluteltiin 8pvä. Suuria odotuksia ei ole, mutta tästä on hyvä jatkaa :)
 
Mariska, voi ei toivottavasti ei oo mitään vakavaa kyseessä ja menee kivut ohi, eikä tule enää takaisin! :(

Merink, tsemppiä laihdutukseen ja toivotaan että saavutat toivotun tuloksen pian ja plussan :)
 
Tein testin vaikka tiesin sen olevan negatiivinen kun pikkuhousuihin oli tullut rusehtavaa vuotoa.. Ärsyttävää kun menkat myöhästy lähes viikon ja siitä sai vain turhaa toivoa..
ImageUploadedByVau Foorumi1423637851.412682.jpg
 
Last edited by a moderator:
Aurinkoista keskiviikkoa :)
Mariska; Onko kivut helpottanut?
Pepe; Olen pahoillani pahattaren saapumisesta :sad001
Nuuhku; Ihana kuulla sinusta :happy:
Be; Pahoittelut negasta :sorry:
Kyfi; Toivottavasti plussaksi muuttuisi :wink
Milttis; Sika mieheksi :mad:
 
Voi harmi Be. :sad001

Mika on Mariskan vointi? Toivottavasti kaikki hyvin, mullakin ollut valilla koviakin mahakipuja.
 
Hetken sain kahlata taas teidän juttuja läpi, kun oli yhden päivä poissa laughing7

Ihan liikaa tätejä ja negoja liikkeellä! Missä se uusi plussa-aalto viipyy???

Moikka taas Merink!

Ilpuri, noi on niin tuttuja tunteita! Niin kovasti vauva olisi toiveissa, mutta silti pelottaa kaikki mahdollinen. Lienee onneksi ihan normaaleja tunteita, kun järkeviä ja harkitsevia ihmisiä ollaan :wink

NUUHKU!!! Jee tulit moikkaamaan! Ihanaa, että ette sittenkään luovuttaneet :Heartpink Jäätkö tänne meidän seuraan taas pidemmäksi aikaa? :flower Omia kuulumisia lyhyesti kerrottuna: sain uuden työn tammikuun alusta (vuoden määräaikainen), joten viime ja tämä kierto ollaan menty otollisten päivien aikaan kumeilla, ettei käy niin, että jäisin äippälomalle ennen sopparin loppua. :grin Tässä kuussa on myös lääkäriaika ton jatkuvan tiputtelun takia, joten kovat on odotukset ensi kiertoon.

Pepe, ääääääää ei sen tädin sinne pitänyt tulla ollenkaan!!! No uudessa kierrossa teillä on miehen troppien kanssa ihan eri mahikset, eiks jeh! :sign17:sign19 Antoi kyllä varmaan toivoa se hailura/roskishaamu, joten sellainen tilataan sulle uuteen kiertoon ja VAHVANA sekä pysyvänä plussana!

Vesta, älä nyt googlen diagnoosista vielä lannistu vaan tarkistuta asiaa gynellä. Azalea antoi sulle hyvän esimerkin, että ei kaikki ole aina niin huonosti miltä vaikuttaa :wink

Silv, Mivitotal on hyvä monivitamiini kun se on nestemäinen eli imeytyy nopeammin :) Mutta aika äkkiä kuluu sellainen isoki pullo eli kalliiksi tulee :mad:

Myy82, eikös munasarjat oo tossa lantioluiden alapuolen tienoilla jossain..? :grin Kuulostaa oviskivuilta :wink Tässä hieno havainnollistava kuva:

http://www.arrayit.com/Microarray_Diagnostics/Ovarian_Cancer_Forum/ovaries.jpg

Milttis, perseestä että sun epäilys luovuttajan osalta osui oikeaan :mad: Ehkä se rahan säästäminen ja klinikalle siirtyminen on oikea ratkaisu niin ei tartte vääntää luovuttajan kanssa tuollaisista asioista (ellei nyt tässä kierrossa ole ihme tapahtunut)! Tsempit ja halit!

NAPAA: Vapaapäivä, 2 leipää paistuu taas uunissa :p Myöhemmin koiran lenkitys, reissu salille sekä kirjastoon ja sitten ruuan laittoon! :joyful:
 
Pepe pahoittelut menkoista.. :sad001

Milttis inhottava tilanne sulla, jaksamista. :Heartred

Kyfille pahoittelut negasta, jospa se vielä plussaksi muuttuis.. :wink

Mariska toivotaan ettei kivut olis muuta kuin kohdun kasvukipuja. Tsemppiä sinne! :happy:

Belläkin oli testi näyttäny jotain muuta mitä piti. Jos nyt tuhru yltyy vuodoksi, niin toivotaan, että seuraava kierto päättyy paremmin. :)

Nyt on tullu ihan liikaa huonoja uutisia, sais se plussa-aalto nyt oikeesti vyöryä tännepäin!! :smiley-bounce016
 
Milttis, no eipä jättänyt tarkoitusperiään enää arvailujen varaan, surku :(
Pepen asenne on kadehdittava ♥
Mariska, tsemppiä sinne! Vatsakivut ei oo ennenkuulumattomia raskauden aikana, tapahtuuhan siellä sisuksissa aikamoista :)
Merinkille tsemppiä laihdutukseen ja tervetuloa takaisin :)
Voi ei Be!! Mä olin ihan varma että sä oot raskaana! :inpain::yuck::mad:

on: kp 25/29 ja dpo9. Tuntemuksia edelleen aika nolla. Valkkaria tulee ja välillä muniksissa jotain tuntuu/kipuilee, mut aika normaalia ja tuttua oviksen jälkeen mun mielestä.
Ei siis ole suuret odotukset edelleenkään, mutta toiveita toki :)
Meillä on ens su kuopuksen 1v synttärit ja kämppää on laiteltu, ostoksia tehty ja juhlien tarjottavia suunniteltu yms. Ei kerkee liikaa miettimään paikallaan mitään ja varmaan hyvä niin.
Nyt kuvia kehyksiin ja uutta kollaasia seinälle suunnittelemaan. Mukavaa päivää kaikille! :happy:
 
Pahoittelut negoista Kyfi, liliina ja be! Olikohan be:llä sitten kiinnittymisyritys se plussa?

Voi Lauruskaah! Tsemppiä valtavasti sinne! Saisi vastoinkäymiset jo loppua! Ihanasti miehesi teki!

Mariska, tuli myös mieleen kohdun venymisestä aiheutuvat kivut. Niin toivon, että olisi vain sitä!

Larissa, kiitos! Juurikin tuolla kipu oli. Lämmöt on nousseet 0,3 astetta, että kaippa ovulaatio on tapahtunut. Jännä kyllä, tässä kierrossa ei tapahtunut sellaista "pakko pakko kellistää mies"-pakkomiellettä tuon plussan jälkeen. Eilenkin annoin miehen rauhassa mennä nukkumaan ilman, että tuli stressiä hyödyntämisestä.

Luin eilen apteekin uusimman oma+ lehden. Sieltä löytyi hyvät artikkelit raskaudesta, lapsettomuushoidoista jne. Siellä oli mm. tuosta kohdun venymisestä johtuvasta kivusta. Mukavasti oli tietoa myös endometrioosista. Lukekaa ihmeessä, jos asutte alueella, jossa lehti ilmestyy!
 
Ilpuri, mekin saatiin viime vuonna syksyllä uusi talo valmiiksi ja itseä kans huvittaisi lähteä reissaamaan, mutta rahatilanteesta johtuen ei vielä ainakaan ole ollut varaa käydä kuin kotisuomessa viikonloppulomilla.. ehkä myöhemmin..

Pepe, harmittelut tädin saapumisesta :( olin kans varma että saat plussan!

Vesta: toivotaan että netti olis väärässä ja kaikki olis ok, toivottavasti saat pian gynelle ajan niin saa selvyyden.

Unicorn, toivotaan että plussa vielä pärähtää :)

Lauruskaah, tsemppiä ja voimia paljon vastoinkäymisiin, plussatuulta puhaltelen :)

Milttis, voi ei miten kurja tilanne teillä on luovuttajan suhteen :( kiukuttaa kyllä kans teidän puolesta!! Toivottavasti plussaatte! :)

On: mulla rentoa oleilua töissä kun opiskelija mun kanssa. Sen pitää tehdä itsenäisiä tarkastuksia, joten mun PITÄÄ istuskella (löhöillä) viereisen huoneen soffalla aina niin kauan et se saa tarkastuksen tehtyä :D mikäs tässä ollessa, saa notkua täällä foorumilla rauhassa ;)
Mulla nyt kp 30/29, eikä tätiä näy! oon saanut itseni maltettua enkä ole testannut.. ajattelin että perjantaina vasta tulee tili joten en ennen sitä testaa. Vähän kyllä jännittää :) mutta nyt oon päättänyt etten haaveile ennen kun testistä asian varmistan.. viime kierron pettymys oli niin suuri.. nännit mulla on nyt niin arat että kävelykin sattuu, jotain outoa oiretta siis on... :O
 
Pepe: mä oon kans merkonomi :grin Niin ja oon nyt lukenut kans tosta sun tilanteesta, mun hyvällä ystävällä oli samanlainen tilanne kun sulla plus naisella oli vielä, ja saivat inssillä ihanan pienen kummitytön minulle, ja nyt pari viikkoa sit pikkuveljen, luomusti! Joten positiivisilla

lauriskaah: Tosi inhottavia kokemuksia sulla nyt lyhyellä aikaa, joskus kaikki tuppaa tulemaan yhtäaikaa! Ennen kuin huomaatkaan on jo kesä :)

Larissa: joo, ja siis kyllähän mä sen tiiän että sitkun se plussa tulee siihen oikeeseen testiin niin tasan olen maailman onnellisin! Mut nyt vielä vaan jännittää kaikki! :nailbiting:

Sazu:meillä on ihan sama :) Toivottavasti tulis plussa! :)
 
Takaisin
Top