Raskaaksi 2015

Johanna., kyllä siinä jotain on. Mäkin sen puhelimella näen! Itellä ei koskaan oo tullu minkäänlaisia viivoja niin sitä en osaa sanoa onko haamu vai viivanpaikka.

Harmony ja elffy ihania kuulumisia teillä :) tsemppiä loppu odotukseen :)

On. Kp 10/28 ja eilen jo vähän nippaili alavatsaa ja tänään myös. Vitsi, mun kai eilen olis pitäny alkaa tikuttaa ovista. Noh, tänää sitte. Toivottavasti vaan muistan :)
Mulla ei muuten oo nyt muutamaa kuukauteen oo ollu juuri minkäänlaisia (ehkä limoja) ovis oireita ja tässä kierrossa nyt käytössä greippi ja greippi mehu, saa nähä onko siitä mitää jeesii :)

Hei naiset mä taas tiedättekö hukuin täältä pois :D tässä on tapahtunut kaikenlaista. Muutettiin eilen tänne uuteen asuntoon kun ei maltettu odottaa lauantaihin :D ja sain uuden työpaikan, ja tässä yksin miettiessä varmaan olen tullut siihen tulokseen että lopetan clomit ainakin 4kk ajaksi. Se on äitiysloman sijaisuus ja senkin jälkeen luultavasti jatkuu työt niin en uskalla riskeerata sitä paikkaa :)

Kiitos onnitteluista. :)

Lucky, a oli mahassa kovin ujo, eikä oikein halunnut olla kuvissa. B sen sijaan yritti väkisin änkeä kaikkiin kuviin ja oli hyvin kuvauksellinen. Tappelu meinasi siis huomiosta tulla jo tässä vaiheessa.. :D molemmat ovat tällä hetkellä rt eli pääsevät hyvin jutustelemaan, kun vierekkäin köllivät. :)

Tervetuloa, lauruskaah!

Ihanat pienet sulla, elaffy!

Nannu, pahoittelut negasta. Toivottavasti täti kuitenkin tajuais pysyä poissa.

Johanna, en oikein osaa sanoa tuosta testistä...

Kiitos hyvin :) tosin mulla taas on niin paska unirytmi että nukahdin vasta 5 ja nyt väsyttäs mutta pakko alkaa laittelee tavaroita :) ( 4 yö jo putkeen ) pitäisi varmaan kohta alkaa kuitenkin nukuttaa :D täällä on ihanan lämmin ja hiljaista :)

Mulle kans tuttu tunne kun herätys olis 4.00 niin saan unenpäästä kiinni 1-2 aikaa. :/ no mut ehkä suakin helpottaa kun on saanut purettua kaikki laatikot ja tavarat on paikoillaan :)

Lumelle onnea uuteen kotiin ja työpaikkaan!

Harmonylle ja elaffylle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! Molemmilla tsemiä loppuraskauteen.

Täällä herätty tänä aamuna siihen, että hiiva-kaveri tullut kylään. Viimeksi näin plussakierrossa heti ovisviikon jälkeen, mutta en innostu vielä...

Onnea uuteen kotiin Lume! :) ja uusi työ voi tuoda ihan mukavaa vaihtelua ajatuksiin♥

Elaffy ihanat pienet.♥ ja miten selkeä kuva! Voin vaan kuvitella sitä onnen tunnetta kun pääsit taas kurkkimaan vauvoja.

Starling vähän kyllä tekisi jo mieli innostua sinun puolesta! :)

Tervetuloa mukaan kuumeilemaan lauruskaah! :)

Minäkin olin jo Pepe ihmetellyt mihin olet hävinnyt! Tsemppiä testi tulosten odotteluun. :)

Ihania pikkuisia Elaffylla :)

Täällä herättiin huonosti nukutun yön jälkeen oikeen inhottavaan etovaan oloon. Tuli eilen käytyä tyttöporukalla syömässä ja tuli syötyä ihan liikaa. Tuntuu kuin vieläkin olis maha täynnä. JOspa se tästä päivän mittaan helpottas ja ymmärtäis ainaki huomenna jo olla poissa kun olis shoppailua luvassa.

Tänään olis tämän kierron viimeiset clomit otettavana. Vähän hämmentään kun viimekierrossa niin selkeästi tuntui munasolun kasvaminen viiltävänä kipuna mutta nyt ei tunnu mitään. Toivottavasti siellä ees jotain tapahtuu. tosin annos on tässä kierrossa vähän pienenmpi kuin viimeksi, mutta jos nyt näyttää ettei mitään oo tapahtunut minuksissa niiin sitten pitää varmaan nostaa takaisin edelliskierron tasolle clomit. Ikävää jos sen takia jää tämä kierto yrittämättä että lääkäri on käskenyt vähentää annosta.

Elaffy ihanat pienet <3

Pahoittelut negasta nannu :(

Lume onnea uuteen kotiin, mitäs tykkäät uudesta työstä?

Kiitos larissa ja sabetti tsempeistä. Toivotaan parasta :)

Milttis toivottavasti kypsyttää myös tästä kierrosta oikein hedelmällisen munasolun ;) aijotko testata ovista?

Ihanat pikkuiset Elaffy! :love7

Johanna, en osaa yhtään sanoa tuosta testistä, kun itselle ei ole koskaan tullut edes viivanpaikkaa. Toivottavasti parin päivän päästä pärähtää testiin kirkuvan punaiset viivat! :Heartbigred

Tervetuloa Lauruskaah! :welcome

Onnea Lume uuteen kotiin ja uudesta työstä! :Heartbigred

Luckyko oli lukenut vastaavanlaista juttua? En voi käsittää, kuinka noin pienenäkin voi tuollaista tapahtua... Ja mietin mahtoikohan kutsutuiden kavereiden vanhemmatkaan ilmoittaa, ettei lapsi ole tulossa, kun kirjoituksesta sai sellaisen käsityksen, että ei.
Olo helpottui, kun sain asian tänne puhuttua. Kiitos ja anteeksi :)

Pepe, käyn maanantaina folliultrassa, se on kp11. Lääkäriltä varmaan jonku arvion saan sen perusteella ja alan sitte testailemaan kyllä myös ovista. Pitää ilmotella miekkoselle myös milloin olis hyvä tulla käymään luovuttamassa.

Takaisin