Raskaaksi 2015

En hallitse näitä teknisiä hommia niin seuraava listan päivittäjä voi mun kohdalta vaihtaa yrityksen tjottailuksi

Mä jätin tähän kiertoon pois erillisen foolihapon, kun suositus kai on se 500mikrog ja sen 400 saan jo tosta mammavitskusta ja joku ~200 tulee ruoasta.. Nyt kun teidän innoittamana aloin lukee vähä asiasta niin yli 1mg ei suositella (eli se 800mikrog ei olis vielä paha..) ni pitäsköhän sitä sittenkin ottaa se erillinenkin tabu lisäks :eek:

Mä söin juurikin plussakierrossa mammavitskua + vielä foolihappolisän ku oli kaappiin jäänyt ylimääräisiä, en tiedä vaikuttiko se plussaan mutta tuskin siitä haittaakaan oli :)

Ihania pikkuisia sinullakin elaffy! :)

Ja lume, onnea uuteen kotiin! :)

Niin ja tervetuloa uusille :)

Mä tilailin eilen kans ovistestit tähän kiertoon, huomenna pitäis saapua niin pitäs ehtii ihan hyvin :) otin sen 14kpl paketin kun tää kierto on niin pitkä et testailen kaikki terälehtipäivät varoiks. Nyt siis menossa kp 7 ja terälehtipäivät alkais ens maanantaista, ovista kalenteri näyttää 2.2. mut nytpä se sit nähdään kuinka väärässä tai oikeassa tuo on :)

vois kyl jotakin kikkoja ottaa tähän kiertoon käyttöön, auttaisko nuo makeat versiot verigreipistä yhtään samalla tavalla ku normi greippi? Näky olevan myynnissä nyt tuos lähikaupassa :) alkaa olla sellanen olo että kiinnittymisessä se vika mun kohdalla kun kerran raskaus on saatu aikaan muutamaan otteeseen yrityksen aikana mut ei vain pysy kyydissä..

HUH kun tuli pitkä teksti! :D

Vauvahaaveilija: mä oon kans syöny viime kesäkuusta lähtien molemmat. Nooo, jos sitä ottais vaikka joka toinen pv lisänapin niinkuin joku ehdotti :)

Anteeks, tuun taas omanapaileen ja valittamaan... Onkohan koko lähete lähtenyt laparoskopiaan ja kiinnikkeistä poistoon, kun mulle tuli aika isomman sairaalan naistenpolille poliklinikkakäyntiin VASTA 25.3.!!! :smiley-angry017 En kyllä enää ala! Olis ikää edes vähemmän... Jos alkuviikosta turhautuminen oli maksimissaan, niin nyt on kyllä turhautumisen multihuipentuman multihuipentuma. Työtunnitkin väheni neljään tuntiin/viikko, niin ei enää pääse töihinkään asiaa pakoon. :BangHead

Silv kaikki keinot vaan käyttöön eiköhän se plussa pärähdä sinne sitten ;)

Psykoenkeli mitenkä siellä? Yritys vaihtui tjottailuun näköjään.

Myy82 meillä meni silloin ajan saantiin joku 3kk ja nyt tämän kierron loppupuolella eka aika. Uskon että turhauttaa!

Käsittämättömiä noi jonot kyllä. Sehän kertoo vain siitä, että meitä avuntarvitsijoita on monta... :sad001
Huomenna koitan selvittää onko lähete laparoskopiaan ja kiinnikkeiden poistoon edes lähtenyt. Ei olisi ensimmäinen kerta, kun ko lääkäri olisi mokannut. :shifty:

Myy meillä oli kaiken lisäksi se että lähetteen kirjoittanut lääkäri oli unohtanut laittaa lähetteen eteenpäin. Kuukauden päästä soitettiin "lääkäri siivosi pöytänsä ja löysi tämän lähetteen, vieläkö olet sitä mieltä että laitetaan eteenpäin?" Silloin otti päähän!

Hei kaikki ihanat ♡

Ajattelin hiukan tässä välissä päivittää meidänkin kuulumisia :) Rv 36+4 tänään ja äitiyspolilla käynti takana. Napanuoran virtauksissa oli muutosta mutta, ei vielä mitään hälyyttävää tai vakavaa. Sen takia me mennään perjantaina uudelleen ultrailtavaksi ja käynnistys aloitetaan sillon. Mahdollisesti siis pikku mimmi on kainalossa jo tällä viikolla ♡

Plussa tuulia kaikille! :*

Tervetuloa taas mukaan Lume! :) Meillähän on samanlaiset kuviot, kun ollaan molemmat saatu uusi työ, joka on äippäloman sijaisuus :grin

Pepe, musta on käsittämätöntä, että lähete voi muka "unohtua työpöydälle"! Eikös ne nykyään tehdä sähköisenä???! :mad:

Janeh, onnea loppukoitoksiin! <3

Sais tuillaiset lääkärit kyllä siivota pöytänsä lopulliseati. Raivostuttavaa tuommoinen että toisen huolimattomuudesta sittrn kärsii ne avuntarvitsijat. Luulis lääkärin ymmärtävän kuinka vastuunalaisessa asemassa on kun hänen kauttaan kulkee käytännössä ihmisen koko elämä.

Ite oon kyllä miettiny näitä työhommia (ei siis itellä vielä vakipaikkaa), että jos sen takia lopetetaan yritys, että ehkä saisin jatkoa sijaisuudelle, niin olen pian siinä tilanteessa, ettei ole töitä eikä raskautta.

Mutta pakkohan niitä töitäkin on toki tehdä.

Silv, me mennään just eikä melkeen samaa tahtia sitten! :) Mullakin on kp7 ja maanantaina alkaa terälehtipäivät, tikuttelen varmaankin sunnuntaista eteenpäin kun noita testejäkin on melkoisen paljon. Oiskohan se meidän vuoro plussata ystävänpäivän tienoilla? :p

Larissa mä veikkaan että tahalleen. Koska sanoi että ollaa niin nuoria sillon käynnillä....

Pepe ja Myy, kyllä on hanurista tuollaiset lekurit! Totaalisen väärässä ammatissa... :mad:

Mulla kestää tää äippäloman sijaisuus joulukuun alkuun, joten ei ihan heti kestäisi raskautua :/ En vaan kehtaisi jäädä pois jo 2-3 kk ennen sopimuksen loppumista (jos siis en saikulle joutuisi ennen ä-lomaa). Mennään nyt tämän ja ensi kierron tärppipäivät varmaan kumeilla. Jos maalis-huhtikuussa tärppää niin menkööt :grin

Sori vielä kiusaan teitä
20150121_090946-2.jpg

Mut kun hullu ja malttamaton olen:D ei oikein kunnon kuvaa saa, mut minun silmiin siinä olisi vähän väriä. Joo tiedän putoaa TAAS korkealta ja kovaa. ..

Takaisin