Raskaaksi 2015

Päivitin mommyme sun LA:n tuohon yhtä ylempään listaan kun siinä on nuo boldaukset valmiina! :happy:

Lucky, ootko tarkistanut, että niissä sun ottamissa beevitskuissa on riboflavin -beetä? Se on meinaan se THE aine noihin haavaumiin ja sitä ei ole monissa bee valmisteissa (tai jos on, niin on minimaalisen vähän).

Ryntäsin vessaan, kun tunsin lämpimän holahduksen...aaaivan kirkasta valkovuotoahan sieltä, vaikka olin varma, että nyt hyökkäs täti ihan rytinällä puun takaa.

Finelin sivuilta voi tarkistaa mistä sitä saa, se on folaatti luonnollisessa muodossa. Ainakin täysjyväviljassa, muuta en nyt muista.

Mä en oo nyt syöny folirenia enää kun otin raskaus vitskut käyttöön missä on foolihappoa. Pitäsköhän ottaa vielä lisäksi, vai riittäiskö toi minisunin mama... kunnon väline urheilua tämä vauvan teko :D

Lucky, jos multa kysyit, niin tää on ehkäpä paras.

Liitteet

• 1421781571458.jpg
    1421781571458.jpg
    3.9 KB · Katsottu: 97
Mä jätin tähän kiertoon pois erillisen foolihapon, kun suositus kai on se 500mikrog ja sen 400 saan jo tosta mammavitskusta ja joku ~200 tulee ruoasta.. Nyt kun teidän innoittamana aloin lukee vähä asiasta niin yli 1mg ei suositella (eli se 800mikrog ei olis vielä paha..) ni pitäsköhän sitä sittenkin ottaa se erillinenkin tabu lisäks :o

Mä otan ainakin vaan mammavitskua, en siis erillistä foolihappoa. En kyl tiedä mikä ois optimaalista, oon vaan ajatellut, et mamma riittäis..

Ai niin ja onnea Pilvikirsikka!

Johannallakin jotain näin... :)

Mä ite söin yhdessä vaiheessa tri tolosen 800mikrog foolihappolisää. Nyt syön 50mikrog d-vitskua ja magnesiumia. Toisinaan heitän mamavitsku tabun huuleen kun niitä tuolla kaapin pohjalla on :)

Mulle gyne määräs clomien kans folvite-foolihappoa kahdesti päivässä. Nyt, kun clomit lopetettiin, niin käski jatkaa folviteä. Vitamiinipurkit muuten huutaa käyttämättömyyttään kaapissa... Pitäisi ottaa itteensä niskasta kiinni ja alkaa taas syömään niitä. Tilasin juuri pureskeltavia monivitamiineja, jos niitä tulisi paremmin syötyä.

Heippa ihanaiset! Paljon uusia tullut. Ei meinaa enää löytää teitä tuttuja täältä :) missä Pepe xl, lume?? Minski pitää taukoa ja nuuhkukin näköjään. Vai onko vaan monilla vaihtunut profiilikuva niin ei tajuu. :D
Larissa on palannut foorumitauolta. :) Lucky mitä kuuluu?
vielä kerran Tikulle ja Darkmimosalle voimia! Kaikille muille suuret plussat. Erityisesti pitkään yrittäneille! Tänään käyty rakenneultras ja kaikki oli hyvin pikkuisilla! Viikot 20+1!

Harmony, taisinkin vakoilla tuolta toisesta ryhmästä jo että siellä oli kaksi poikaa sulle heilutellut. Hurjan paljon onnea :Heartred ihana kun jaksat meitäkin käydä vielä moikkaamassa! :)

Totta kai jaksan! Ooh Anskunen sulle erityiset plussapuhurit!!!!!! ERITYISET!!!! Oot niin sen ansainnut!

Onnea Harmony hyvistä ru kuulumisista! :) ihanaa kaksi pikkupoikaa! Taidanpa seuraavalla apteekki käynnillä ostaa vielä foliren purnukan. Tuskinpa tuosta haittaa on. Syöpi vaikka jokatoinen pv, saapi mieskin taas popsia niitä :)

Huomenna meinasin testata, tosin menkka olot aivan päällä joten saa nähdä tarvitseeko aamulla tikkuun pissiä, epäilen. .:(

Paljon onnea plussasta Pilvikirsikka!! :)

Täällä täti poistunu pelipaikalta ja harjotukset jatkuu aina ku työvuorot sen sallii.. Menispä aika nopsaa eteenpäi, tällane kaikkimullenytheti-tyyppi ei millää malttais odotella melkeen kuukaut, et tuleeko täti vai kaks viivaa.. :oops:

Takaisin