Raskaaksi 2015

Ihanaa!!! Onnea Pilvikirsikka ja paljon tarrasukkia mukaan! :Heartbigred

Muurahainen, pahoittelut negasta, mutta älä vielä luovuta! Muistaakseni odottelet tätiä samoille päiville, kuin minäkin, joten ei vielä saa heittää kirvestä kaivoon! Aikaa on vielä :Heartbigred

Pahoittelut muillekin negan saaneille! :Heartbigred

Pahoittelut myös tädin kohdanneille! Olkoon uusi kierto the kierto! :Heartbigred

On. Täällä ollaan niin turhautuneena, kuin voi vaan olla. Tulis jo perjantai ja täti ja menis kuukausi ja taas seuraava kuukausi. Tulis nyt edes aika laparoskopiaan ja kiinnikkeiden poistoon! :BangHead
Olen koittanut olla täältäkin poissa, mutta pakkohan teidän kuulumisia on käydä lukemassa! Lisää plussia kiitos, niitä on niiiiiin ihana katsella! :Heartbigred

On: heräsin tänään ihan tukossa, päätä jomottaa myös. Ei kyllä ole yhtään flunssainen olo muuten. Toivottavasti en tuu kipeäksi.

Kp15, luulen, että ovis siis jo meni, mutta en tikuttanu, joten ei mitään varmuutta asiasta... Ei ainakaan ollut kivulias ovis, kun ne kyllä huomaan. Tuo kipu vaan ei oo muutenkaan tullu joka kierrossa, niin ei siitä voi oikein mitään päätellä.

Onnea plussista!

Onnea plussanneelle ja tsempit piinapäiviä viettäville :)

Itelleni en voi kun nauraa,sillä jo eilen kp2 pyysin miestä tuomaan verigreippejä ja appelsiinia kaupasta,jotta voin tehdä itelleni vastapuristettuja juomia vauvahaaveita avittamaan :D
Että joopa joo,lunkisti, hössöttämättä ja ilman apukeinoja.
Esikoisella on himppa lämpöä niin pitää kotipäivää ja vaavi laitettu pihalle nukkumaan ja koti siivottu pikaisesti.
Kaavojen piirtoon ha ajatukset pois vauvoista. Sais täti jo poistua.

Muokattu viimeksi:
Oi, onnea pilvikirsikka. Toivottavasti pian muutkin:)

Täällä minä yritän kovasti malttaa loppuviikon odottaa että pääseekö testailemaan.
Ihmellisiä, välillä koviakin kipuja on ollut muutaman päivän. Joko jokin on vikana tai sitten tämä 'vika' antaa plussat tesiin:)

Pilvikirsikalle paljon onnea plussasta!! :Heartred

Toivottavasti täällä on iiiiso joukko naisia tulossa perässä raskaus-puolelle!:wav

On: Kp 24/25, dpo 9.. Ei mitään tuntemuksia (paitsi että kiukuttaa). Eli täsmälleen samanlaista kuin aina ennen menkkoja. Testaan torstai-illalla, jos tarvetta.. Suuresti epäilen. Joten sitten katseet yk 11:een. Greippimehu jo odottaa jääkaapissa! :D

Pahoittelut tädeistä ja negoista ja voimia niiden kanssa kaikille.

Täällä mennään kp 5 ja täti pakkailee kamojaan ja poistunee tämän päivän aikana. Pitelen kotipäiviä, kun on paljon pakkasta enkä halua seisottaa autoa työpaikan pihassa jäätymässä ja repiä sitä väkisin käyntiin töiden jälkeen. Mulla on siis semmoinen työ että saan itse päättää milloin otan vuoroja niin tää on sen vuoksi mahdollista.
Oireita ei oo minkäänlaisia. Paitsi että tänään aamulla herätessä pää kipeänä, mutta voi johtua myös huonosta nukkuma-asennosta. Viimekierrossa esiintynyt munasarjan vihlonta loistaa poissaolollaan. Noinkohan ovuloinkaan sitten enää yhden onnistuneen kerran jälkeen. Maanantaina olis taas folliultra niin siellähän senkin asian sitten näkee. JA jos siellä vaan on yhtään mitään mihin jonkun siittiön on mahollista tarttua niin sitten yritetään. Toivotaan parasta.
Päätin antaa itselleni hieman löysää tässä vauva-asiassa. Ihan vaan jotta stressitaso vähän laskisi. Oon nimittäin elänyt viimeiset kuukaudet aika tiukkaa taloutta vapaaehtoisesti ja lykännyt jokaisen liikenevän euron sääntöön vauvaa varten. Nyt sitten kun on tulossa muutto ja sehän tietysti jonkin verran rahavaroja syö niin ajattelin etten stressaa ainakaan siitä asiasta liikaa vaan elän sen mukaan mitä eteen tulee. JOspa käänteispsykologia toimis ja tärppi tulis juuri silloin kun rahaa pitää alkaa uudelleen säästelemään :D Torstaina olis Ikean reissu Haaparantaan niin siellähän tuota ainakin on hyvä työstää :D

Ihmetyttää kyllä taas tämä mun kropan toiminta...vai pikemminkin toimimattomuus :confused: Eilen oli niiiiin menkkaolot; selkää ja mahaa jomotti, välillä suorastaan kramppas, molempia nivusia vihloi, tissit oli kipeät, naamaan ilmestyi muutama iso kipeä finni... Iltapäivällä ainoastaan se pienenpieni kellertävä/haaleanhaalean rusehtava valkovuoto yhdellä vessareissulla, sen jälkeen ei yhtään mitään. Tänään on nuo kaikki menkkakivut tiessään, tuo alamaha ainoastaan "on olemassa", mut ei kipua enää :confused: Nivusissa välillä tuntuu vihlontaa, mut sekin liittyy vaan tiettyihin liikkeisiin. Tissit on kyllä edelleenkin kipeet, mut naamasta on finnitkin kaikonneet :eek: Siis wtf, tätikö nyt perui tulonsa ja jätti mut odottelemaan ties kuinka pitkäksi ajaksi? Voihan se vuoto toki vielä alkaa, mut ei mulla kyllä yleensä ilman noita klassisia merkkejä oo menkat alkaneet :rolleyes: Huoh.

Azalea, jospa sun olot enteilee plussaa :wink Mikäs kp siellä nyt on ja milloin ovis oli? Ei tää hatara pää muista :grin

Unohdin kaiken tohinan keskellä onnitella sua pilvikirsikka, joten onnea plussasta! :) voisin viikon päästä haluta kans tehdä moisen digin :wink

Voi Myy :Heartred tsemppiä sulle!

On. Etoo edelleen... Onneks ei oo testiä kotona, turhaan menis hukkaan :grin

Larissa, kp 33/28-31, ovista testailin kp 10-23 enkä saanut hymynaamaa...joten hiukan kyllä epäilen, että on anovulatorinen kierto, joka vaan venyy...mutta miks pitää tädin "kolkutella" ovella ja sitten häipyä? :D

Olihan mulla tossa pari kk sitten se megakierto (riippuen mistä laski 40 tai 60pv, kun oli omituinen välivuoto siinä ihan mihinkään kuulumattomassa kohdassa), mut se oli kierukan poistokierto, niin laitoin sen syyksi. Viime kierto oli tuon 31pv, ennen kierukan poistoa oli melko tarkkaan tuon 28pv.

Voi kuinka mä semmosta toivoisinkaan, mut en taida uskaltaa :rolleyes: Voiko siihen tuommosta kipua liittyä? Esikosta tuli runsaahkosti kiinnittymisvuotoa mut ei tuntunut miltään, kesken menneistä ja kakkosesta en kiinnittymisvuotoa havainnut lainkaan eikä ollut muutenkaan tuntemuksia.

Azalea, jos sulla on raskautumiset vaihdelleet vuodon suhteen, niin kai on mahdollista että myös kivun suhteen?

Tänään on dpo 11, kyllä mun mielestä testissä jotain saisi jo näkyä jos on näkyäkseen. Petyin vaan niin aamulla. :( edes viivanpaikkaa en näe kuivuneesta testissä...

Yhdeksi tai kahdeksi kierroksi on clomeja vielä ja sen jälkeen jää meidän osalta tutkimukset siihen. Näin me ollaan miehen kanssa päätetty.

Onnittelut plussanneelle!

murkku, ei kaikki plussaa vielä edes siinä vaiheessa, kun on menkat päivän myöhässä saatikka jo dpo 11. Miten pitkä luteaalivaihe sulla on yleensä? Toki plussaa toivon sinne :shy: Oliko teillä mistä syystä clomit käytössä, jos saa udella? Onnistuiko esikoinen ihan luomuna kuiteskin? Haluan ajatella, että teillä on toivoa ja plussa tulee sitten jossain vaiheessa :hug013

Azalealla on ollu myöhäinen ovis ja nyt kiinnittymiskipuja, juu juu kyllä mie tiiän nämä jutut. :happy112

Larissa, viime clomikierrossa dpo 13 alkoi menkat. Clomit käytössä kun ilman niitä ei ovulaatiota tapahdu.
Esikoinen tuli ihan luomuna, tosin sitäkin yritin kolme vuotta. Et tää reilu vuosi ei oo vielä mitään sen rinnalla.

Takaisin