Raskaaksi 2015

Mulla vasta kp 8, pitkä aika ennenku pääsee ees tikkuun pissaileen :D mutta kiva lueskella teidän testailuista sillä aikaa.

Tällä viikolla pitäis varmaan saada tuo ukkokin kellistettyä, jotta ees jotain mahkuja plussata! :DD

Hyvä et höyryät <3 joku muukin välillä ku minä :D

Mä ajattelin et vois tehä huomenna aamulla ton toisen liuskan, ja jollei siihenkään piirry ees haamua niin sit vaan odotan ja odotan niin kauan et alkaa menkat.

Käytiin tos miehen kans yhtäkkiä ylläristi syömässä ;) ja torstaina leffa! Viimeks ihan alkuaikoina käyty jossain mont kertaa viikossa :D

Kuulostaa silv hyvälle ;) ja ihanaa mäkin haluaisin joskus ravintolaan ja leffaan mut ei toi Körmy suostu :D

Mä otin asunnolta testit mukaan ;) mut en kyllä tee huomenna jos ei oo alkanu, en halua tippua liian korkealta ja pettyä :D

Mä jännityksellä luin työpäivän jälkeen teidän keskustelua kun aamulla viimeksi kävin täällä, et minkä tuloksen silv tekee, toivotaan et se plussa tulis huomenna :)

Mun piti tehdä testi tänään, mutta päätin vielä odottaa.. nyt kp 28/30.. malttaiskohan oottaa keskiviikkoon niin olis päivät täynnä...

Jos se on nega niin sitte kyllä ihmettelen että mistä ihmeestä tuo vaalean ruskea viiva mun alamahaan on ilmestyny... mieski huomas sen joten sain varmistuksen etten kuvittele :D

Lume ja Silv, teillä näemmä tosi jännät paikat! Toivottavasti Silvin tulos vielä plussaksi kääntyy!

Tervetuloa uudet ! :welcome

Ja paljon onnea jo plussanneille, teitä taisi olla aika määrä jo tälle vuodelle :grin :Heartred

On. Oli ihana risteily miehen kanssa, sai ajatuksia hetkeksi muualle :Heartpink

Silv teetkin sit varmana sen seuraavan aamupissasta mutta viivahan siinä on :) onnittelut varovasti ja liimaa kyytiläiselle <3

Takaisin