Raskaaksi 2015

Kp 29/28-29 pari viimestä kiertoo ollu 28, niinpä päätin tehdä testin tänään jo. Muutenki nähny taas hirveesti vauva unia ja plussatesteistä.

ImageUploadedByVau Foorumi1421055460.929451.jpg

Miten sitä aina kuvitteleekin kaikkea ja sit tekee tollasen tyhmän testin joka ei anna mulle kahta viivaa.. :(

Voimia kaikille joille pahatar on kylään tullut,toivottavasti tuli sitten viimeisen kerran piiiitkään aikaan :wtf:
Jätin soittopyynnön omalle gynelle,saa ottaa luvan kantaa lääkitykseen ja taukoon..:oops:

Lume, eiii :(

Mymmelisti, tosi inhottavaa saada tuollainen testi tulos. =( ja varsinkin jos se laukaisee uuden kierron alkamaan heti. Toisaalta hyvä, ettei veny, mut sais jo jäädä pois!

Mymmelistin testille buuuuuut! Ja lumeellekkin koittaa täti pakkautua väkisellä. :(
Noh, ei se auta kuin toivoa että tämä ois sitten nyt se the kierto...

Liisu kiitti päivityksestä :)

Oon edelleenkin ja entistä varmempi että Silv saa iloisia uutisia! Tee nyt vaan se testi ja päästä meidätkin piinasta :D

Voimia nille joille täti tekee tuloaan tai on tullut jo.. hyi saamari se täti on kyllä inhottava. Jokainen kuitenkin saa ne kaksi viivaa testiin vielä tänä vuonna.. piina on ehkä pitkä joidenkin kohdalla mutta odotus palkitaan ja onni tulee oikeaan osoitteeseen <3

Kiitos kaikesta tuesta, avusta ja ymmärryksestä mitä täältä olen teiltä saanut <3 olen sanoinkuvailemattoman iloinen ja otettu näistä kaikista kannustustoivotuksista ja omien tarinoiden jakamisesta..

Täällä on tilanne mennyt siihen pisteeseen että mies suostuu ihan kaikkeen voidakseen olla lapsen elämässä mukana ja myös minun kanssani hautaan saakka, eli vaikuttais tosissaan olevan mutta luotto on 0% joten sanat on sanoja 4kk ajan ja teot tekoja 4kk ajan.. ja lopputulos merkitsee. Pitkä prosessi on miehellä edessä sen voi paljastaa.. ammattiauttajien kera, koska omien sanojensa mukaan on alkoholin takia joutunut vain vaikeuksiin (taustalla alkoholisti vanhemmat, sukulaiset ja osa vanhimmista sisaruksista alkoholisteja) joten ammattiapua on ainoa vaihtoehto. Ei vain tän nettipettämisen takia vaan sen takia nyt tilanne viimeistään menee tähän pisteeseen koska hän on aiemminkin ollut holtiton ja alkoholi on meidän suhteessa saanut vain paskaa aikaan ja tuo että hänet on kasvatettu päin helvettiä!

Silv plussaa ja niin plussaa moni muukin, onnittelut plussanneille oli se sitten raskaus tai ovulaatio!

Ei mymmeli kannata vielä heittää kirvestä kaivoon :) jospa se täti ei tuliskaan!

Lumelle peukut et täti ei tulis.

Pahoittellut negoista ja tädeistä muillekin. Taas kauheesti tekstiä täällä ja vähän oon tippunu kärryiltä hetkeksi.

Täällä kp49 kai ja ei vieläkään tätiä:mad: eikä kyllä sitä plussaakaan. Piinallista odottelua vaan minuutti minuutilta.

Kiivi sä oot aina niin tukena ja tsempparina meille, et samalla mitalla takasin sulle paljon jaksanista ja pitkää pinnaa vaikeina aikoina <3 kyllä se siitä!

Mymmelisti, voi pöh. Toivottavsti menkat ei kuitenkaan alkais.
Eikä sulla Lume. Yks nainen kyllä kertoi että sillä on yleensä rinnat arat ennen menkkoja, mut arvas raskauden siitä kun ne ei olleetkaan kipeet.

tsemppiä kiivi, miehes on onnekas ku oot noinkin paljon kestäny ja vieläki jaksat, inshaAllah tilanne paranee.

Takaisin