Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eipä tänne mitään erikoista, odottelen että päivät kuluu.

Sillä vaan pohdin tota, kun kp 13 mulla sitä verta vähän tuli. Mut ovisplussa tuli näillä paremmilla testeillä vasta viikko sen jälkeen.
Mietin et olisko mulla kuitenkin se ovis jo silloin...

No ei sillä oikeastaan väliä, mut tässä kun on aikaa sitä pohtii kaiken näköistä.
Testit polttelee kaapissa, mut jos sitä ny malttais ootella lauantaille asti, varsinkin kun on vahva epäilys että ovista ei tullu hyödynnettyä...
Tänään siis kp 27/28-32

Hieno juttu kerrassaan Aurinkoinen. Eikös se digi lupaakin tuloksen jopa neljä päivää ennen ku menkkojen pitäis alkaa? :)

Mä aion tehdä perjantaina varmuudeksi saman digin perjantaina kp 28/30-33. Ovista en koskaan onnistunu bongaamaan, enkä ole edes varma ovuloinko vielä imettämisen jälkeen, joten toiveet eivät ole kovin korkeilla. Pupultiin kyllä joka toinen päivä kp 12-24, että parhaamme tehtiin ja katotaan, mihin se riittää. :)

Mä taisin tehdä silloin 4 päivää ennen kuukautisten alkua digin josta tuli ensin ei raskaana ja sitten tavan viivatesteihin alkoi ilmestyä roskishaamua jotka sitten alkoivat vahvistumaan digiin tuli raskaana teksti vasta kun kuukautiset olivat jo myöhässä se hcg kun saattaa erittyä virtsaan kovin yksilöllisesti joten negan saaneiden ei kannata heittää kirvestään kaivoon vaan testata uudelleen :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Koska muuten PikkuMinski testaat? Siitä on jo aikaa, mutta näin unta, jossa sinä plussasit. Älä kysy, miksi sellaista näin. En tiedä. Mutta näin unta myös MadR:n plussasta ja tadaa - plussa tuli seuraavalla viikolla! :D mietin vain, että joko voin alkaa laskuttaa ennustuksista.. ;)

Soitin gynelle (täällä raskausasiat hoituu sitä kautta) ja sain ajan jo perjantaiksi :eek: Varmaan ei muuta tehdä kuin keskustellaan, mutta tiedänpä sitten miten tästä jatketaan. Nyt oon jo ehtinyt kelailemaan läpi kaikki skenaariot, joissa en olekaan raskaana kemiallisesta väärään positiiviseen jne. Ihana olla tämmönen stressaaja! Toivottavasti pääsen verikokeeseen niin loppuu jossittelut...

Toffee asutko missäpäin ? Mä olin aikaisemmin oikea stressi Erkki ja varasinkin yksityiselle viikolle 6 varhaisultran jossa oli tarkoitus varmistaa raskaus ja ettei ole kohdunulkoinen ja samalla sattumalta löytyi myös syke. Toisen kerran jännitti rakenneultra mutta muuten olen ottanut todella löysin rantein ja rennosti tämän raskauden (huomenna poksahtaa viikko 32) mä sain sen varhaisultran hintaan 100 euroa ja se oli hintansa väärti. Väärää positiivista ei ole :)

Voithan sä yrittää vinkata gynekologille sun huolen kohdunulkoisesta niin saattaa tarjoutua kurkkaamaan :) ?

Mimmu mä meinasin alkaa tekemään tollasia, mut sit virkkaus vei mukanaan :)

En siis ole KOSKAAN virkannut... koulussaki valitsin aina puu-/rautakässää :O

Takaisin