Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kiivi ma olen PCOS:n johdosta muutenkin karvainen kuin apina, ja leuassa kasvaa karvoja myos, enemmankin kuin pari. Mut vois varmaan myyda sirkukseen parrakkaaksi naiseksi jos antais niiden kasvaa. En kylla anna, mut jumankauta ne kasvaa ku paskaruoho, koko ajan saa olla nyppimassa. Joku laserhoito ois kylla kiva. :oops:

Minä vähän luulen että tämä karvallisuus taitaa olla aika yleistä, kukaan ei siitä vain puhu :grin Et karvaisia terkkuja täältäkin!
Jösses vieköön kun näkisitte meidän maman käsikarvat, viuuuuuuuh... osittain 4cm pitkät ja tummat... hehheh, mulle on tulossa kovaa kyytiä samanlaiset... ja entäpä sääret... ylähuuli...poskivillat, jeppisjee. :grin

Azalea en halua masentaa, mutta mulla noi onestepit näyttivät selvää viivanpaikkaa vaikka raskaana en ollutkaan. En siis noihin testeihin enää aio tuhlata senttiäkään. Toivottavasti sulla kuitenkin muuttuisi plussaksi :) Nyt äkkiä toista testiä kehiin! :)

Minä sain one stepillä haamun ja raskaana ollaan :) mutta samanlaista haamua se näytti seuraavanakin aamuna kun sofin puikkoonkin tuli toinen viiva vaikka ei ole niin herkkäkään. Sofin ja pregchekin puikkoihin olin tyytyväinen :)

En mä plussaa enää oletakaan saavani (toki toivon, mutten usko), täti tulkoon tänään niin ei veny kierto pitkäksi :)

Täällä kans yks karva-apina :O ja juurikin sen takia epäilin sitä vapaata testosteronia... on viikset ja poskivillat ja leukakarvat ja epilaattori kovassa käytössä... :eek:

Jellis mun sielunsisko! Mulla kans eilen kauhea juilinnat :O Nytkö meijän Tapsat tarras kiinni? ;)

Gatusalle onnittelut tytöstä :)

Ja plussanneille myös onnea ja paljon vauvaliimaa matkaan mukaan!

Mikäs Pikkuminskillä tänään tilanne? Mulla vähän jatkuu vielä mutta lievempänä ku eilen. Silleen että huomaa välillä muttei tarvi irvistää :)

:D Heh, ei oo todellista :D Tää on nyt sitten varmaan meidän The Tapsa-Kierto kun ollaan löydetty toisemme ja ollaan näin hyvin synkronoiduttu :D Sulla varmaan myös vähän vihloo nivusiin..

Takaisin