Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oi miten ihana! Mä oon kans käsityö- ja askarteluihmisiä, tänään väkersin havukranssin ulko-oveen ja vääntelin sydämiä rautalangasta..

Nim. Malttamaton, :)
Nega testattu tunnin pidätyksestä :)
Ei pitäis hommailla noita testejä tonne kaappiin lojumaan. :D

Huhhuh. Hormonit heittää ihan miten sattuu. Sain tossa illalla ihan karseen itkukohtauksen ilman mitään syytä. Ja koko ajan on kuuma, vaikka sisällä lämpöä alle 20 ja normaalisti aina palelen.

Hyviin asioihin; viimeisetkin joululahjat ostettu ja suurin osa jouluruokien aineksista myös raahattu kaupasta..

Hirveet menkkaolot ollu tänään, mut ei vaan täti tuu (huomenna toki pitäis vasta tullakin, mut mulla kyllä yleensä vaan alkaa vuoto kuin salama kirkkaalta taivaalta ilman mitään etukäteisjomotteluja), koko ajan jomottaa ja ahdistaa mahaa. Aamulla en meinannut päästä sängystä ylös ihan vaan siksi, etten olis millään voinut tulla pois peiton alta, kun tärisin vilusta. Valkovuotoa lorahtelee (kiusallaankin, koko ajan pelkään että on housunpersaus joulun väreissä) edelleen ja huono olo velloo vähän väliä. Ja se s****nan sama haaaaaalea haamu on niissä one step testeissä edelleen. Onneks niitä ei oo jäljellä enää kuin yks. Sen vielä viikonloppuna teen, jos tätiä ei ala kuulua :rolleyes:

Ei mulla oo kuin digi enkä sitä viittis turhaan tuhlata :rolleyes: Perjantaina pääsen kauppaan, mistä saan pregcheckejä...ostan ne vaikka täti huomenna tuliskin, onpahan sitten tallessa ens kiertoa varten, ettei taas tuu houkutusta tilata noita typeryksiä... :D

Eikö siitä oo jo kohta viikko kun se lähti ja puhui jo käynnistämisestä!? Jopas se neiti viihtyy sisätiloissa :) tsemppiä sinne!!

No huh! Kyllä on gatusalla sitkee sissi sieltä tulossa :)

Mua ärsyttää, iltapäivästä alko kunnon alavatsajuilinnat ja oon melko varma et se on ovis nyt käsillä ja miehellä maha kipeä :sad001 eikai tässä auta kun toivoa et maanantai illan talletukset olis vielä voimissaan.

SIIIIIIIIIIIIIIIIIS MITÄ MITÄ MITÄ MITÄ MITÄ?
Onnittelut Toffeelle, nam nam ihanaa :Heartbigred
loora mikäs siellä tilanne? :Heartred
mimi. kuulostaa kivalta :love022:happy119:Heartpink
Astanga onnea vielä :Heartred
Dikulle hirmuisesti onnea hyvästä ultrasta :Heartbigred
tuutikki90 ihana kuva :Heartred
Aurinkoinen vauvaliimaa :Heartbigred
Gatusaa minäkin tulin vilkuilemaan, joko olis täällä :dontknow

Siis mitääh mä olen ajatellut vahvimman ovisplussan dpo0..
Voi ei, toivottavasti G ei ole ihan poikki, ansaitsisi lepoa jo tuosta koetuksesta! Toivottavasti vauva tulee tänään tai huomenna viimeistään :Heartred

Kivasti plussanneita :sign17:sign19:sign17:sign19 :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
Onnittelut vielä jokaiselle :santa ja hilpeää joulunaikaa meille muillekin!
Tuota noin.. nyt aiheen vaihto radikaalisti. En muista tarkkaan mutta taisi olla lucky joka mainitsi että hänellä on epämukava vaiva, herpes ja ihmetteli silloin että eikö kellään muulla ole. Mulla on ollut huuliherpes kyllä mutta muuta ei tietääkseni. Nyt haluaisinkin kysyä; kasvaako kellään muulla oudoissa paikoissa epämukavia karvoja? Mä olen bongannut leuasta pari ja oon ihan että ei v*ttu tähänkö tää elämä nyt kaatuu kun pitää olla nyppimässä noita mustia paksuja karvoja pois (ellei mene johonki kosmetologin erityishoitoon ja polta ne päreiksi juuriaan myöten johon mulla ei ole varaa) tää vaivaa mua oikeesti ihan törkeesti.:help Ja siis uskaltauduin tällaisesta asiasta puhumaan koska lucky oli ensin niin rohkea. Kiitos siitä ja sori jos nyt puhun väärästä ihmisestä!

Muokattu viimeksi:
Kiivi mulla kasvaa kans leuassa karvoja. Syytön vahvasti aknelääkettä, jonka jälkeen ne ilmestyi. Mut joo nypintää täälläkin siis! Alux vi--tti mut nyt jotenkin ei riitä aika/energia niiden murehtimiseen. Toisaalta tuntuu et iän myötä alkaa nähdä kropassaan lisää "virheitä" ja mm ajattelen usein vaan "täähän on vaan vasta alkua". :) welcome vanhuus ;)

Siis ha!!!! Gatusa viela yhtena kappaleena???? Oho... ja viikko sitte jai kaynnistykseen... ja ma ku luulin et taal on "huonosti" sairaala etc mut kyl nyt viikossa olis jo lapsi pihalla. Tsemppia ja toivotaan etta pian tapahtuu.

Tsemppiä gatusalle! Huhhuh!

Onkos kukaan muuten lukenut Anna-Leena Härkösen Heikosti positiivinen kirjaa? Olen itse nyt puolessa välissä kirjaa ja täytyy nostaa hattua tuosta raa'an rehellisestä tyylistä. Suora lainaus kirjasta: "Olen kuullut monien naisten huokaavan, että raskaus on heidän elämänsä parasta aikaa. Herää kysymys, että minkähänlaista paskaa heidän elämänsä sitten yleensä on? " Takakannessa lukee näin: "Lapsettomuudesta, raskaudesta ja äitiydestä on kirjoitettu tuhansia kirjoja. Anna-Leena Härkösen kirja on yksi parhaista. Heikosti positiivinen pitäisi ottaa pakolliseksi äitiyspakkauksiin." "Härkösen rehellisyys osuu jälleen modernin tabun ytimeen. "
Itse pidän siitä että asioista uskalletaan sanoa myös ne ikävämmät puolet.. ainainen negatiivisuus taas puolestaan tuntuu kiittämättömyydeltä. Mutta tosiaan, itse pystyn kirjaa suosittelemaan :) ( katsotaan olenko loppuun päästyäni edelleen samaa mieltä )

Takaisin