Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut laidallinen :( , mutta ei kirvestä kaivoon ennen ku se kuuluisa "fatlady sings" ;)

Olihan ovisteksti... No meillä on ollut seksiä kp10 - 25 nyt 15 kiertoa ja ei silti... peitot heilunu jokatoinen päivä vähintään ja verikokeiden ym. Tutkimusten mukaan meissä ei ole mitään vikaa :O

Ihana asenne Silv ♡ Mulla jos kierto 30 selviydyn Lapin reissun (ja ajomatkat; 12h/suunta) ilman menkkoja :)

Ei tullut ees sitä haamua. Piti käydä äsken tarkistaa tilanne :D
En anna tämän masentaa! Täällä opittu että toivoa on niin kauan kun tätiä ei näu! :) <3
Aloin nyt vaan pohtimaan,että kuinkahan kauan menee,että pääsee käymään lääkärissä, jossa katottais kaikki mahdollinen,että missä k*see tämä että ei tärppää. On tässä kuitenkin peittoa heiluteltu sen verta paljon.

Muurahainen, kaksi follia voi puhjeta..mutta kauanko on aikaa niiden välillä,sitä en osaa sanoa.Millon sait toisen o+?
Laidallinen; Vielä on mahkuja :)
Silv; Pahoittelut tädistä :sad001

Huomenta!

Pahoittelut negoista, mutta niin kuin sanottu, toivoa on ...

Oliko muiden mielestä toi Kiivin lainaus kaksplussasta vähän nurinkurinen : Munasolu odottaa siittiöitä munanjohtimessa, ja jos siittiöitä ei tule, munasolu kuolee pois. Siittiöt tosin voivat elää munanjohtimessa kaksikin päivää odottamassa munasolua.

Eiks se olis just niin päin että simppoja pitää olla odottamassa jo päiviä ennen ja elävät hyvin viisikin päivää... Ja ovat siellä hyökkäysvalmiina kun munasolu viitsii saapua... Tosin, näin olen tehnyt ja missä on tulos.. En tiedä..

Mä oon ihan järkyttynyt kun kuulin aamulla että yks tän kylän kylähullu odottaa seitsemättä lastaan. Joo, seitsemättä. Ja kaikki kuus aikaisempaa on huostaanotettu. Viimeisin syntynyt kesällä, synnytyksestä seuraavana päivänä äitee viipotti jo kylillä... Lähinnä naurattaa kun ei itkeäkään viitsi. Huh huh ...

Diku ja laidallinen, jos kaksi munasolua samassa kierrossa niin max 24h välissä. Näin olen ymmärtänyt. Mutta ei silleen että nyt yks ja viikon päästä toinen.

Kp1 :(
nyt pari kiertoo ollut 28 eli lyhentynyt 1päivällä..
Alkaa jotenki tuntuu ettei ihan normaalisti lasta voida saada. *huoh* moneskohan yk tääkin on? Ehkä olis aika ottaa taas yhteyttä lääkäriin, mut sekin on niin hyvin tässä vaihtunut, et en enää tiedä kelle soittaa.
Mulla on jotenki niin huono fiilis vaikka mä tiedän, et mun menkat joka kk alkaa. Ehkä mä vaa silti toivon liikaa ja sitte uskon siihen. Tekis mieli ruveta itkee, mut en halua. :(
No onneks on jo ryhmä ens vuodelle. Haluisin kyllä kokeille semmosta ettei mitään tietoo kalenterista ja etten mitään merkkailis ylös, mutta sitten mä kumminkin tarviin niitä tietoja ja niitä ei missään oo.. Oivoi miten hankalaksi saan tonkin kuulostamaan.
Nyt mua vaan alko naurattamaan miten voinkin valittaa siitä miten valitan. :D huomenta vaan.

Jellis; Toiset ne lisääntyy saa***a :mad: vaikka ei enää kannattais :mad:
Niin muistelin ettei hirveen pitkää väliä voi olla,mutta aikaa en muistanut.
Ovis+ voi tulla myös parikin kertaa kierrossa myös siksi ettei kuitenkaan puhkea (stressi,sairaus,lääkkeet) Yrittää sitä puhkeamista uudestaan..

:happy093
Miehen kanssa tuossa äsken viestiteltiin ja ehdotin että otetaan vuosi 2015 vauvan teko vuodeksi! Kaikki niksit ja konstit sallituksi, ja mies antoi hyväksynnän. Eli nyt sitten aletaan ihan kunnolla yrittää, mutta ei ressaamalla! :)

En varmaan enään tee testiä,ainakaan tällä viikolla. Viikon päästä ehkä uus ja se digi testillä.

Laidallinen, pahoittelut ja Mymmelistille myös!

Murkku, kierrossa voi irrota kaksi munista (erimunaiset kaksoset) ja se tapahtuu 24 tunnin sisään.

Ja joo, ne siittiöt elää keskimäärin kolme vuorokautta ja olis hyvä, että ne odottaa putkistossa jo valmiina.

Mä voisin nyt kyllä ottaa ne menkat, että voisin tammikuussa plussata. Niivarmaan.

Jellis, onks se se eläinrääkkäystapaus myös? Taidan tietää sen...ei voi olla totta, että taas on paksuna...eikö siltä jo vaan voida leikata värkkejä pois?? Sehän vetääkin kaikkea sekasin raskauksista huolimatta :'(

Laidallisella asenne kohdillaan!! :)

On: Kp 19/28, dpo 5. Pientä vatsajomottelua, saattaa hyvin olla ilmavaivoja. :D Muuten tasasta, oireetonta. Äsken ahdistus siitä, että sit ku oon raskaana, niin pelkäänkö vaan koko ajan, että menee kesken/on menny kesken ja mun kroppa ei taaskaan tajua sitä.

Jellis: Mä oon kans kuullu tästä sekakäyttäjästä/eläinrääkkääjästä, jolla on paljon lapsia ja sekoilee netissä.Ei voi muuta sanoa, kuin että surkea on tämä Suomen järjestelmä, koska asialle ei voida tehdä mitään. Ämmä tehtailee ilmeisesti lapsia liukuhihnalta huostaanotettaviksi ja tolla tahdilla on vielä monta raskautta edessä. Ihan kamalaa! :(

No kun mulla oli tässä kierrossa neet huonot tikut joista ei kovin viisaaksi tullut ja niissä oli huippu kp13, ja sit jatkoin tikuttelua eri merkillä joiden kanssa ovisplussan sain kp20. Kp 19 mulla oli yksi 17mm folli ultrassa.
No ensikierrossa olen taas viisaampi, joka kierrosta oppii jotain uutta :)

Sen verran pakko osallistua tuohon keskusteluun. Että mun mielestä lakia pitäisi muuttaa sen verran, että sekakäyttäjä tehtailijoille pitäisi kapseli laittaa tai johtimet poikki!

Hirvitti katsoa kun meidän kylällä eräs nainen sai viidennen lapsen (neljä aiempaa oli otettu huostaan). Tossa se työnteli huumepäissään lastenrattaita ja välillä vähän unohti hoitaa vauvaa. No ei onneksi mennyt kauaa kun sekin lapsi otettiin huostaan ja hän muutti pois.

Takaisin