Meidän "kylällä" myös omat narkkarit, ei helvetti kun pistää vihaksi ja surettaa. En tiedä miten päin olisi kun tekee pahaa edes ajatella.
Maailmassa on muutenkin niin paljon pahaa jo, mutta myös paljon hyvää. Nykyaikana lietsotaan sitä paskaa eikä ihmiset tahdo käyttää omaa päätään tai muistaa kaikkea sitä hyvää vaan uskovat kaiken mitä "uutiset" sanoo ja uutisille haistatan paskat. Ärsyttävää, meni vähän yli aiheen mutta kuitenkin. Just tuli luettua Putinista jotain, virhe!
Mä oon just tämmönen että haluaisin muuttaa maailmaa. Rakkaus voittaa aina.
Kp11 ja mua eilen ja tänään jomotteli ja sattui menkkamaisesti tuolta alapäästä.. Varmaan kroppa alkaa taas hoksottaa että nyt ollaan kovaa vauhtia menossa. Tj 25 että saa testata

Mies muuten laittoi asuntohakemuksen tänään menemään, katotaan tärppääks!

Nyt mä lietson sitä hyvää ja kaunista

LISÄYS:
Ja
pepelle halusin sanoa että toivotaan että ne ottaa suhun kohta yhteyttä ettet joutuis kärsimänä niiden mokailusta enempää! Rakas Pepe on pian raskaana :) eikö ookkin jännittävää?

Luckylle halusin sanoa että ei ole mikään ihme että olet tuollainen rautanainen, olet kanssa kokenut yhtä sun toista elämässäsi ja vieläkin jaksat kun olet varsin elämänmyönteinen, kiitos sinulle että olet olemassa ja eiköhän se toivottu plussa tule pian teillekin
Mä oon kova aina lisäilemään mun kommenttiini juttuja kun huomaan että jollekin piti jotain sanoa, sorry!

Mulla on muuten näillä näkymin ovulaatio jouluaaton jälkeen! Jännää

Kannattaa edes kokeilla tota mun vinkkaamaa laskuria, oli jotenkin tosi kiva. Voisin kirjoitella tänne vaikka viis tuntia putkeen muttaku kouluhommat kutsuu.