Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut Mymmelisti :(

Näitä liukuhihnoja on vaikka muille jakaa... ite olen toiminut tukihenkilönä ja nyt jouduin lopettamaan... Ehkä viimeinen pisara oli kun sain puhelun; "mä olen taas raskaana enkä mä tätäkään halua, mutta mä oon aborttia vastaan... kannan ja synnytän ja yhteiskunta huolehtikoon lopusta" Huooooooh! Ja kyseessä tämän sekakäyttäjän 6 lapsi... kaikki huostaan otettu, kaikki kärsineet vieroitusoireista synnytyksen jälkeen, kaikki taistelleet elämästä... ja ikäeroa vajaa 2 vuotta joka välissä... Sterilisaatio ei ole vaihtoehto kun "jos mä joskus oikeesti haluankin oman lapsen" ??? Mitä vi**ua sanon minä ??? :mad:

Uskomatonta tuollaiset. Meidänkin kylällä yks juoppo odottaa lasta ja vetää kaljaa ja polttaa tupakkaa. Tällänen vahinko kävi..

Soitin tkhon ja sano "kyllä tää lähete on täällä käsiteltävänä" Oota ihan rauhassa se 3kk siihen mennessä pitäis tulla jokin kannanotto"

Jellis ja azalea: hullua! Tuntuu välillä että porukka osoittaa mieltään yhteiskunnalle tekemällä lisää lapsia kun edelliset pakko huostaan otetaan. Noilta pitäis leikata värkit pois!!! Itsellä omaa äitiä kohtaan lähes sama ajatus. Mun jälkeen tehnyt 3 lasta jotka nekin huostaan otettu alkoholismin vuoksi. Fiksuja ja ihania sisaruksia tosin ovat mutta tuntuu pahalle silti millaiset lähtökohdat ovat saaneet ja millaiset ongelmat kaiken äidin itsepäisyyden seurauksena ovat saaneet. Niin ja se paska olo että itse et saa lasta sillon ku oikeesti haluaa ja oma äiti sikiää vaikkei pitäis!

En osaa luteaali vaiheestani sanoa mitään kun en varmasti ole ovuloinut piiitkään aikaan. Mutta tällainen puukolla maha hakattu olo on ollut monessa kierrossa ni luultavasti olen ovuloinut ehkä.

Mun yhellä entisellä kaverilla on myös helmikuussa la. Edellinen lapsi huostassa, vino pino pahoja psyykkisiä ongelmia ja lapsen isä sekakäyttäjä (huumeet, lääkkeet, alkoholi). Tuntuu pahalta toivoa et joku ei sais lapsia lainkaan mut oisin kyl ainaki toivonu et sillä ois asiat kunnossa ennen kuin tärppää. Huoh :( Se kaveri ei oo paha ihminen, enemmän sellainen rassukka, mut millä se ketään hoitaa ku on omakin elämä aivan levällään ja alkoholi mukana kuvioissa myös.

Mä varmaan elän nykyään laput silmillä etten nää enää kun meidän kylän narkit lisääntyy..Ärsyttää niin pirusti.
Pepe: Malta hetki vielä,niin aika sieltä tupsahtaa :hug013 Aikaa odottavan aika on pisin :sad001

Diku eniten ärsyttää se että kuukaus mennyt hukkaan heidän mokasta!

Meidän "kylällä" myös omat narkkarit, ei helvetti kun pistää vihaksi ja surettaa. En tiedä miten päin olisi kun tekee pahaa edes ajatella.
Maailmassa on muutenkin niin paljon pahaa jo, mutta myös paljon hyvää. Nykyaikana lietsotaan sitä paskaa eikä ihmiset tahdo käyttää omaa päätään tai muistaa kaikkea sitä hyvää vaan uskovat kaiken mitä "uutiset" sanoo ja uutisille haistatan paskat. Ärsyttävää, meni vähän yli aiheen mutta kuitenkin. Just tuli luettua Putinista jotain, virhe!
Mä oon just tämmönen että haluaisin muuttaa maailmaa. Rakkaus voittaa aina.

Kp11 ja mua eilen ja tänään jomotteli ja sattui menkkamaisesti tuolta alapäästä.. Varmaan kroppa alkaa taas hoksottaa että nyt ollaan kovaa vauhtia menossa. Tj 25 että saa testata :cool: Mies muuten laittoi asuntohakemuksen tänään menemään, katotaan tärppääks! :ky
Nyt mä lietson sitä hyvää ja kaunista :talk017:talk017:talk017
:talk017:talk017

LISÄYS:
Ja pepelle halusin sanoa että toivotaan että ne ottaa suhun kohta yhteyttä ettet joutuis kärsimänä niiden mokailusta enempää! Rakas Pepe on pian raskaana :) eikö ookkin jännittävää? :Heartpink:Heartred
Luckylle halusin sanoa että ei ole mikään ihme että olet tuollainen rautanainen, olet kanssa kokenut yhtä sun toista elämässäsi ja vieläkin jaksat kun olet varsin elämänmyönteinen, kiitos sinulle että olet olemassa ja eiköhän se toivottu plussa tule pian teillekin :Heartblue :Heartred

Mä oon kova aina lisäilemään mun kommenttiini juttuja kun huomaan että jollekin piti jotain sanoa, sorry! laughing6 Mulla on muuten näillä näkymin ovulaatio jouluaaton jälkeen! Jännää :santa Kannattaa edes kokeilla tota mun vinkkaamaa laskuria, oli jotenkin tosi kiva. Voisin kirjoitella tänne vaikka viis tuntia putkeen muttaku kouluhommat kutsuu.

Muokattu viimeksi:
Nyt jos joku tietää etelä Savon tai sen läheisyydestä ihmisen ja rakastavan kodin meidän zorrollle ottakaa yhteyttä. Miehen hengenahdistus pahenee ja on pakko tehdä se kaikista hirvein päätös ja etsiä rakkaalla kanille uusi hyvä ja lämmin sekä rakastava perhe !

Mymmelisti en tiedä lasketaanko marraskuu siihen? Silloin lähete lähtenyt.

Kiivi <3 voi Kumpa pian olisin. Mietin vain että mahtaako tää olla tarkoitettu näin että kerkeisin ensin valmistumaan tästä ammatista? vielä ei tätiä näy :o tulis sitten, yleensä Nega testi on sen kutsunut samantien mutta ei mitään vielä. Höh

Toivottavasti sulla kiivi ovis nyt tulossa ja saisitte hyödynnettyä ja pieni nyytti teille suotaisiin. <3 ja toivottavasti asunto tärppää myös!

Lume voi kauheeta :( toivottavasti löydätte uuden kodin. Meiltä myös joskus lähtenyt marsu allergian vuoksi, kauheaa se on! Voimia<3

Testasin tossa äskön, aattelin kokeilla, että näkyiskö sitten päiväpissistä paremmin noilla one stepeillä. Juuei. Se sama tihrustamalla näkyvä haamu kuin monta päivää sitten. Eniten ihmettelen noissa testeissä kyllä sitä, että niihin ilmestyy heti kastamisen jälkeen kyllä selvästi kaksi viivaa (siis ihan oikealla paikallaan pysyvä testiviivakin), sitten testiajan kuluessa se toinen vaan häipyy...siis wtf, miks pitää ensin luvata ja sitten perua?!? Huoh...tänään siis kp 28, dpo 11(?). Noita liuskoja on vielä jokusia, kai mä niitä tässä vielä tuhlailen. Kunnon testiä en kyllä tee, tädin odottelumielellä olen, vaikka olo kertookin ihan muuta. :rolleyes:

Takaisin