Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
no tästä lähin järjestät Kiivi treffejä vähän aikaisemmin. nyt on jo hyvä aloitella ;) se on tosiaan niin että paljon oviksen jälkeen ei enää oo mahiksia, niin on parempi varmistella ennakkoon :)

Kiivi, sun tilanteessa yrittäisin jättää sitä yrittämistä taka-alalle ja olla stressaamatta ihan jo teidän asumistilanteen takia. Kyllä se vauva sieltä vielä tulee, mutta ehkä joudutte nyt ns. näkemään niin paljo vaivaa sen eteen, että se stressi estääki raskautumisen. Ei varmaankaan uusia ajatuksia, mutta tuli vain mieleen :) Sinullekin sen plussatestin niin mieluusti soisin.

Tuo poskien punotus ovisoireena oli muuten jännä, en oo sellasta koskaan ennen miettinytkään, mut tässä kierrossa jonain päivänä (en nyt yhtään muista koska ja oliko mun järkeilemän oviksen kanssa samoissa) mulla helotti posket ihan punasina. Ihmettelin sitä sillon, mä kun oon normaalisti semmonen kalmankalpea aina, niin pisti silmään tosi hyvin. Me mentiin tää kierto niin, että kp 10-18 heiluteltiin peittoja joka toinen päivä (oviksen oletan olleen kp 17, ainakin sen jälkeen hävis limat ja halut ja siitä lähtien on jatkuvasti sykkinyt ja vihlonut muniksissa), saas nähdä onko tuottanut tulosta :rolleyes:

Laidalliselle onnea huomisaamun testiin! Plussa tulee!!

Täällä mä roikun, vaikka nukkumaan olis pitänyt mennä, että jaksais huomenna nousta taas aamulla ajoissa töihin. Mutta silti piti tulla kurkkaamaan teidän uusimmat kuulumiset heti iltavuorosta kotiin tultuani.

Mä luottaisin noita ovislaskureita enemmän omiin tuntemuksiin ja ovistikkuihin. Mutta antaahan toi laskurikin tietty jotain osviittaa. Itse luottaisin joka toinen päivä menetelmään aina jostain kp 10 alkaen. Siinä sitten onkin melkein se, mitä me voidaan (terveellisten elämäntapojen lisäksi) tehdä sen plussan eteen. Kyl se plussa vaan on niin pitkälti ihan muiden kuin meidän käsissä. Yritetään leidit stressata vähän vähemmän, kun ei voida lopulta kuitenkaan ihan hirveän paljon itse vaikuttaa siihen, milloin se plussa kullekin meistä tulee!

Dii muttaku jeilei emmä edes stressaa omasta mielestäni, oon cool tän asian kanssa. Me talletellaankin nimenomaan ennen ovulaatiota hyvin, mutta ovisplussan jälkeen me ei pahemmin tehdä mitään ja se mua nyt tässä järkytti kun en ollut tajunnut että olisi kuitenkin kannattanut ovisplussan jälkeenkin :computer005 Just puhuttiin miehen kanssa tänään siitä, että asunto olisi pakko saada mikäli tiedettäis että lapsi on tulossa. Olishan se tietyllä tasolla stressaavaa mutta nyt en osaa olla siitä huolissaan. Oon tosi tyytyväinen meidän suhteeseen ja omaan elämään tällä hetkellä. Onhan noissa sun sanoissa jotakin perää tietty. Meillä on hiukan poikkeustilanne väliaikaisesti.
Me ollaan oltu aikaisemminkin kerran tälleen eri osoitteissa muutaman kuukauden kun irtisanouduttiin muutamasta syystä ja muutettiin pois ja sitten ei saatukaan heti asuntoa. Pitkä juttu. Mutta tosiaan kiitos huomaavaisuudesta ja fiksuista neuvoista, on aina ilo huomata että täällä tuetaan ja autetaan toinen toistamme. :Heartpink

Diku seksitreffejä :smiley-ashamed005

Mitä jos Kiivi järkkäilisitte niitä seksitreffejä ihan ovulaatiosta välittämättä/ huolimatta? ;) Täytyis iteki järjestää moiset, vaikka saman katon alla asutaanki.

Nyt mä vasta hoksasin että ollaan hyvästi puuhasteltu kp 15 ja kp 18. Pitäkää peukkuja ettei kierto jää liian lyhyeksi. Kalenterin mukaan olis enää 6 päivää menkkoihin ku nyt ollu 2 vähän lyhyempää kiertoa. Sais se plussa tulla meille kaikille!

Uskaltaisko toivoa plussaa pojan 4 v synttäreille 30.12? :D ja laskettua aikaa mun synttäreille syyskuussa? :D

En oo kuikkinut vielä roskikseen, mutta pakkohan se jossain vaiheessa on tsekata :D Hitaasti tuli tulos, mutta nega kuitenkin.
Ny vaan sit odotellaan taas hetki tätin tuloa..ei kait tässä muutakaan oikein voi.

Kiitos <3
Onneksi tuohon negaan on osannut jo varautua, ja jotenkin siihen ehkä on jo tottunut että se tulee.
Päivä kerrallaan taas pitää ottaa tätiä, tai ees tuntemuksia sen tulosta.

Toivottavasti kierto ei venyis pitkäksi.

Itekkin tässä pohdin, et tulisipa se täti tässä kierrossa ajoissa, ettei tarvitsisi odotella hirmu kauan ensi kiertoa :)

Lucky, välillä tuntuu että pitäis ihan järjestää aikaa seksille ja etenki romantiikalle, niin jotku treffit vois olla kivat.

Kiivi, hyvä jos ette liikaa keskity siihen ovulaatioon. Kyllä teidän meno kuulostaa aika rennolta :) näin netissä keskustellessa ei vaan heti välity oikeat fiilikset tänne asti. Ja onhan se vähän viestin vastaanottajasta kiinni :D

Takaisin