Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun tekee niin mieli jutustella täällä teiän kanssa :) mulla on hiukan yksinäistä.. Huomenna on vapaa-päivä jonka aion käyttää viisaasti kouluhommiin mutta ei ole kuitenkaan pakko mennä aikaisin nukkumaan joten ajattelin valvoa jonnin aikaa. Mistähän sitä sitten turisisi..
Diku sinä jaksat aina kysellä muiden perään ja olla aidosti kiinnostunut, olet lämminhenkinen ja upea naisihminen :Heartbigred
jeilei olet raskanaa :Heartpink:Heartred
lucky87 kuulostaa ihanalta että teillä menee kivasti siellä kaikesta pms hourailuista huolimatta :):rolleyes:
Minski alkaa se jo olla teidän vuoro :):wink
Silv just joo ei kiva :confused::confused:

Joo aamulla testaan :) apua! Jännittää hieman! :S
Nyt vaan tuli jostain sellanen tunne että "ei tarvi paljon aamulla testailla " .. :/
Mutta teen testin jos ei ala vuoto yöllä.

Tää on vaan ihan kamalaa, ku ei mikään viittaa oikein mihinkään..ei tädin tuloon,mutta ei myöskään oo mitään oireita et oisin raskaana :o

Tänään taas oon kourinut tissejä, mutta ei nekään mulle mitään osaa kertoa :D

Mun tekis mieli sanoo että mä rakastan teitä kaikkia :3some sellanen hassu kiva fiilis.
Harmony mä fanitan myös suo ja sä sait mut niin hyvälle tuulelle :)
jeilei itse oot ihana :Heartred
Diku kp on täys kybänen eli 10 :dance011

Lainaus kaksplussan sivuilta;
Raskaaksi tuleminen voi olla tuurista kiinni, mutta usein mukaan tarvitaan myös laskelmointia – ja laskemista. Munasolun irtoamisesta eli ovulaatiosta on vain noin vuorokausi aikaa tulla raskaaksi eli hedelmöittyä. Munasolu odottaa siittiöitä munanjohtimessa, ja jos siittiöitä ei tule, munasolu kuolee pois. Siittiöt tosin voivat elää munanjohtimessa kaksikin päivää odottamassa munasolua.Ovulaatio tarkoittaa munasolun irtoamista, ja se tapahtuu yleensä noin kaksi viikkoa ennen kuukautisten alkamista. Tavallisesti naisella on 10 – 12 ovulaatiota vuoden aikana. Tunnistat ovulaation muun muassa näistä merkeistä:

• nipistelyä alavatsalla
  • kehon lämpötila nousee
  • punoittavat posket
  • kosteat pikkuhousut
  • seksuaalinen halukkuus
Aina merkit eivät kuitenkaan ole selvät, tai niihin ei ehdi kiinnittää huomiota. Jotta tietäisit varman hedelmöittymishetken, kannattaa käyttää ovulaatiolaskuria. Ovulaatiolaskurin avulla voit laskea oman hedelmällisimmän hetkesi. Syötä edellisten kuukautisten alkamispäivä ja kierron pituus, ja ovulaatiolaskuri laskee varman päivän sinulle.

http://www.kaksplus.fi/ovulaatiolaskuri

Nonnih eli tuon mukaan mä oon tehny melkein aina ihan väärin kun ovulaatioplussan saatuani oon peuhannu miehen kans HETI tai sitten se on jäänyt ja vasta tyyliin dpo2 ollaan seuraavaksi. TAI sitten on ollu seksitöntä melkein menkkoihin asti dpo0(?) lähtien, emmä tiiä! :violent5Mikä mua vaivaa, liikkuuko mun päänupissa järjen hivenkään! Onks joku ihme etten oo tullut raskaaksi ja + jos mieheni siittiöt ei oo niitä nopeimpia niin sitä suuremmalla syyllä kannattaisi meidän harrastaa seksiä plussan jälkeen pari päivää!

Kiivi, tässä kierrossa uutta taktiikkaa käyttöön vaan ;) ei mutta onhan se välillä ihan laskemista ja tuuripeliä loppujen lopuksi kuitenki. Täytyis semmonen rentous löytää koko vauvantekohommaan, mutta se onki hankalampi homma.

Kiivi; jostai luin joskus et niitä siittiöitä olis hyvä olla jo odottelemassa,eli tavallaan ennen ovis+ ja heti sen saatuaan ja sitten seuraavana päivänä varmistella vielä..
Mutta mikä on sitten se taktiikka joka toimii?siihen en osaa vastata..Menette sillä joka toinen päivä systeemillä :wink

Täällä kans touhuiltu on poikkeuksetta aina ennen ovista, useimmiten sen aikana ja sen jälkeen harvenee jo. Ei niitä ole halujakaan sillon enää samalla tavalla.

Mulla on kanssa halut vahvimmillaan ennen ovista, ei enään sen aikana.

Mullon ihan menkat-alkaa-kohta-olo. En pistäis pahakseni :)

Niih.. Diku, meillä vaan on semmoinen tilanne ettei asuta saman katon alla ( elokuusta lähtien ) vaan mä muutin mun äidille kun hän tarttee apua + musta tuli syksyllä köyhä opiskelija joka majoittui äidin isoon asuntoon opiskelujen ajaksi / mua vaadittiin tänne asumaan ( puol vuotta opiskeluja jäljellä ) ja tosiaan mies asuu sitten sukulaisensa luona kunnes mä oon valmistunut tai jos löytää asunnon ennen sitä ( huomenna menossa katsomaan muutamaa kämppää, vuokrakämpästä kylläkin kyse, huom.. vielä ;) eli me ei käytännössä VOIDA harrastaa seksiä silloin kun halutaan vaikka pyritäänkin ovulaation aikaan näkemään joka päivä. Menipäs muuten selittämisen puolelle, sori laughing7
Lisäys* noista haluista.. öö mulla on niitä menkkojen aikana eniten, oonko OUTO! Kuitenki ovulaation aikaan/ennen sitä tekee myös pitkälti mieli mutta sitten on aikoja kun ei tee yhtään mieli, pidempiäkin aikoja kuten viikko..

Joo,tuun heti ilmottelee et miten kävi! :)

Mekin ollaan touhuiltu silloin tällöin, ei olla kalenteria kauhean aktiivisesti katsottu,ja itseasiassa en ollut edes kauheasti perehtynyt tuohon ovis juttuun.

Nyt on vaan niin että, kun viimeiset menkat tuli 4.11 (oli muuten outo vuoto), ja sitä aiemmat ei tullut ollenkaan... ja jos tuosta 4.11 laskee sen noin.14pvä eteen päin, niin silloin on ovis tapahtunut...(?) :o vai olenko ihan väärässä laskujen kans :D No mutta kuitenkin,sattumoisin täällä heiluteltii useampana päivänä peittoa samoihin aikoihin! Eri asia et tärppäskö....

Kiivi; Seksitreffejä :wink
Pitää vissiin yrittää pistää silmät kiinni,alkaa olla mun jutut niin...mutta kun ei väsytä :smiley-bounce012

Takaisin